Aangifte tegen Mevrouw Sylvana Simons wegens haatzaaierij
Neem contact op met de schrijver van de petitie
IkRe:
Ik wordt hier zo moe van kinderen denken niet in kleur of ras dat doen alleen volwassenen. Ik had voor deze onzinnige zeurderij opgang kwam er zelf nog nooit bij stil gestaan. En hier komt bij dat alle bevolkings groepen ongeacht kleur of ras een vorm van slavernij heeft meegemaakt. Nu heeft dit feest daar niet mee temaken leesmaar eens goed hoe het is ontstaan. Hier komt bij dat een ieder die in Nederland komt wonen haar/zijn eigen cultuur en tradities mee brengt niemand die hier iets tegen heeft mogen wij dan als "echte "hollanders dit niet? Niemand is verplicht dit feest te vieren of mee te doen dit heet vrijheid en daar moeten we trots op zijn!
Deze vrouw en haar militante vriendjes moeten gestopt worden.
Wat kinderfeestje belachelijk maskt
Het is een kinderfeest die ze omdat ze zelf een kleurtje heeft probeert te verzieken.
Haatzaaien is bij wet verboden
Waarom geert Wilders wel en mvr Simons niet.
Dat noem ik klassenjustitie
Met vriendelijke groet
Ric Rapati
Ben geen racist maar zo krijg je wel ennorm hekel aan deze soort mensen ze stond in 1999 op een erotische blad voor pagina samen met nog twee dames helemaal bloot ,toen al aandacht gehad .nu flikt ze het weer maar op een negatieve manier ,retour eigen land van herkomst, en het liefst voor de rechtbank
De uitspraak van Mevrouw Sylvana Simons die zegt dat alle blanke Nederlanders racistisch zijn, vind ik in 1 woord walgelijk.
Ik werk met heel veel etnische minderheden deel lief en leed met ze. Ik ben dus die blanke Nederlander, waarom zaait Mevrouw Simons haat onder de medemens? Daarom wil ik aangifte tegen haar doen.
| This discussion has been closed. |