Aangifte tegen Mevrouw Sylvana Simons wegens haatzaaierij
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Allemaal tekenen wat maakt zei nou klaar de maf. zei moet gestopt worden en niet onze kleine kinderen ZWARTE piet afpakken
Ik ben voor 100% voor dit kinderfeest.
Alie
Voel me als blanke nederlander zelf gediscrimineerd. de reactie van Sylvana slaat gewoon nergens op. Omdat zij zwart is mag zwarte piet niet. sorry hoor maar ga dan terug naar waar je roots liggen of pas je aan.
Dat mens gaat veel te ver en wil onze al eeuwen oude traditie om zeep helpen.
Ze is zelf een grote racist
Ik blijf voorstander van de traditionele zwarte piet, welke een onderdeel is van het sinterklaasfeest. Dit feest is voor kinderen en dit moet zo blijven. Het lijkt nu ineens een feest voor volwassenen te worden door deze discussie. Zolang er niet feitelijk/wetenschappelijk is aangetoond dat dit feest stigmatiserend werkt op kinderen; ophouden met deze onzin!!
Ze moet een keer ophouden met haatzaaiende gedachten en in de spiegel kijken !
het moet gewoon stoppen die gekte om zwarte piet weg te doen,de meeste donkere mensen hebben er zelf geem moeite mee
Dat mag niet afgepakt worden toen mn oma 80 was zei ze ook dat ze ons cultuur met rust moeten laten laat onze kinderen hun feestje houden zei ze.ze is helaas nu drie jaar overleden 7-6-2013
Hopelijk is er begrip voor behoud zwarte piet en n land waar sint en piet geen racisme is 100%
Waarheid.
Ik heb het gevoel dat ik gevaar loop buiten, als ik mensen zie die NIET blank zijn. Ze gaan nu anders naar mij kijken, omdat ik blank ben, en ben mijn leven niet meer veilig nu. Ik ga dit ook aangeven aan mijn bedrijfsarts, en ik hoop dat de dame alle kosten moet betalen. Ook mijn maatschappelijk werker, deze ga ik morgen benaderen voor gesprekken over mijn veiligheid, en het gevoel van onveiligheid die ik nu heb.
| This discussion has been closed. |
Omdat mevrouw zielePIET zelf een dikke racist is dus een dikke f*ck you voor silvana de zielePIET