Aangifte tegen Mevrouw Sylvana Simons wegens haatzaaierij
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Aangifte tegen mevrouw Simons
Ik ben klaar met het idiote gedrag en de uitlatingen van mevrouw Simons! Laat ze eens wat nuttigs gaan doen ipv een kinderfeest te verpesten! Ik voel me aangevallen in mijn cultuur en tolerantie naar anderen!
This comment has been removed by the person who wrote it.
Profiteren van alle goede dingen die dit land te bieden heeft om daarna alles en iedereen een trap na te geven
Bah, eng wijf
Omdat ik als halfbloed door deze vrouw mij meer moet verantwoorden over dit thema. Groot deel van de mensen zijn met zwarte piet opgegroeid. Ik heb er als tiener nog geld mee verdient om als zwarte piet op te treden. Zwarte piet is in het oog van de kinderen geen slaaf maar een man die kadootjes brengt. Ouders die discrimineren en ook mevr S.Simons brengen onschuldige kinderen bij dat zwarte piet iets negatiefs is. Dus voed je kind zonder discriminatie en vooroordelen op en zwarte piet kan nog lang voortleven.
Re:
Als Mevrouw Sylvana Simons, het sinterklaasfeest met zijn pieten racisties vind mag ze gerust ergens anders op de wereld gaan wonen waar deze traditue niet wordt gevierd. Hebben wij geen last van haar en zij niet van zwarte piet.
zoveel podium krijgt en niet wordt opgepakt voor haar opmerkingen
| This discussion has been closed. |
Als je daar niet mee kan leven dan moet je niet naar nederland komen emigreren.
Aanpassen of weg wezen....