Aangifte tegen Mevrouw Sylvana Simons wegens haatzaaierij
Neem contact op met de schrijver van de petitie
moeten eigenlijk aanklacht indienen
Sylvana
Heb het aan sinterklaas gevraagd maar hij zei dat ik me er niet in mocht mengen. Maar voor haar heb ik de roe en ze krijgt geen pepernoten meer.
Gegroet de denk piet.
Ze moet zich diep schamen !!
SS petitie
Omdat ik vind als er aangifte wordt gedaan tegen Geert W om ze minder minder uitspraak dan moet SS er ook aan geloven met r grote bek over alle witte mensen zijn rascisten.
Sinterklaas én Zwárte Piet horen bij elkaar, het is onze Nederlandse traditie de moet blijven voor onze klein- én achterkleinkinderen. Daar is niks racistisch aan, de grootste racist is silvana simons zelf, die iedereen die het niet met háár eens is, uitmaakt voor racist. Dat ben ik ondertussen goed beu!!!!!!!!!
en nks van rastiche dat maakt silvana er van
Wij accepteren ook hun tradities, dus accepteren ze die van ons ook maar.
anders ook maar de traditie's van andere geloven maar stoppen, zoals het suikerfeest, offerfeest, ritueel slachten enz enz.
maar dan ook echt alles stoppen wat met buitenlandse traditie's te maken heeft.
het is toch van de gekken, dat je je als nederlander moet aanpassen aan de culturen van andere landen.
nog even en je bent een toerist in je eigen land, die zich moet aanpassen aan alle traditie's, behalve de traditie's van Nederland.
Re:
klasse verwoord. precies. Racisme is aangeleerd door de volwassenen helaas. Kinderen kennen dat niet van zichzelf. Een kind wil ook altijd als Zwarte Piet verkleed , nooit als Sinterklaas. Mensen moeten eens leren zichzelf te accepteren hoe ze zijn. paars blauw groen geel zwart bruin wit... Dan moeten de mensen met dwerggroei nu maar de Kerstman en Sneeuwwitje gaan verbieden. Want in die films worden hun altijd neergezet als kabouters en de hulpjes van de Kerstman en zij maken al het speelgoed in de fabriek. ohhh slavernij van mensen met dwerggroei. Laten we maar eens gewoon doen met z'''n allen en eens wat verdraagzamer zijn en niet op elke slak zout leggen. En sommige mensen moeten niet alles op racisme gooien...... het lijkt wel mode. Als een blanke gearresteerd wordt is het eigen schuld en als een donkere hetzelfde overkomt is het racisme. Nee ze zullen beide iets op hun kerfstok hebben en niet voor niks opgepakt worden.
anti-culturisme
Super initiatief hoor want de hele zwarte pieten discussie komt onderhand me strot uit. Sylvana zegt dit Sylvana zegt dat, en maar d'r zinnetje proberen door te drijven op alle mogelijke manieren triest figuur gewoon! Maar even wat anders het zinnetje in je petitie."In Nederland is sprake van anti-culturisme en niet van racisme" die moet je me toch even uitleggen want kon anti-culturisme dus nergens terug vinden op internet....
| This discussion has been closed. |