Aangifte tegen Mevrouw Sylvana Simons wegens haatzaaierij
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Ik wens geen racist genoemd te worden,dit is pure discriminatie.
Ik wens niet gediscrimineerd te worden
Laat dit stukje cultuur niet verloren gaan omdat die KUT Surinaamse hier zo nodig moet rellen. Rot op naar je eigen cultuur. Kinderboerderij Geiten Vreten.
Ze doet niet alleen aan haatzaaierij. Ze is ook nog is ontzettend racistisch. Menig extreem rechtse racist zal jaloers zijn op haar. Ze scheert niet alleen alle blanke over 1 kam (een wilders moet zich hiervoor voor de rechter verantwoorden) ze wil ook nog een doelgroep (zwarte piet) uitsluiten van deelname aan een kinderfeest vanwege de huidskleur. Dit is racisme ten voeten uit en dus strafbaar want als wij blanke racisten een neger uit zouden sluiten is het immers ook racisme en dus strafbaar.
dit valt niet te accepteren! zelf zich discriminatie aanvechten terwijl ze zelf 1 van de grootste is tegenover het nederlandse volk
Nederland hoort blank te zijn met haar tradities!!
Re:
Ben geen racist maar door deze rijk geworden publieke figuren ben ik het wel tegen personen die onze culturele erfgoed laten verdwijnen.
Vindien dat deze personen al het geld wat ze verdiend hebben graag terug geven aan de bevolking die door haar en consorten worden gediscrimineerd worden
Als Mr Wilders geen minder minder uitspraak mag doen?? Waarom mag Mvr Simons dan wel een kinderfeest verknallen ....... Ik vindt dat Mvr Simons te ver gaat en als ons landtje haar niet bevalt koop dan een ticket en ga Moe woordt ik van deze gekleurde mediageile haatzaaiende Ik kan alles maken en zeggen vrouwtje ........
Re:
Zodra er een blanke baby geboren is, krijgt dat kind meteen de stempel racist van Sylvana Simons opgedrukt......Dus met zulke kenmerken moeten onze kinderen opgroeien....Voorheen kregen de Joden de gele ster, nu onze kinderen de blanke racist.....
| This discussion has been closed. |