11-11-11 bosje of kinderbos mag niet verdwijnen !!!
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Re:
Ze hebben ook al veel bomen weggehaald aan het scoutslokaal. Het plan is om er alle bomen weg te halen. De kinderen bouwden er hun kampen in en speelden er in de schaduw tijdens zonnige dagen. Jammer toch...
Ik ben voor groen die nodig is om te leven en een bos of bomen zijn hier tekort in Nieuwpoort.
Want meer dan 50% is er weg uit het park alleen aan bomen.
Ook het Keune park ligt er triestig bij in plaats van daar iets tof en mooi van te maken,een aangename en leerrijke wandelpark.
Oke er is wel een paar boompjes geplant bij de genklaan maar er mag toch nog meer komen want er zijn ook meer inwoners nu dan vroeger.
Weg ermee
WEG met het geboortebos. De plannen die er nu liggen zijn prima.
Mario Couvreur is een echte onruststoker. Maar ongetwijfeld zal mijn posting door die linkse rakker worden verwijderd.
Re: Weg ermee
#18: WegMetMarioCouvreur - Weg ermee
Er zjin te weinig Mario's. Doe zo voort Mario!
De voorbije jaren werd en wordt er steevast geschermd met 'de groene long' die een omtrekkende beweging moet bestendigen te Nieuwpoort, beginnende bij het Kattesas. Als ik nu merk dat men (dezelfde pleitbezorgers) het geweer van schouder verandert en tabula rasa wil maken van een stukje groen erfgoed, juist daar waar de groene long start (of eindigt) dan doet dit mij steigeren. Steekvlampolitiek en onstandvastigheid op gemeentelijk vlak...pour la besoin des causes?
This comment has been removed by the person who wrote it.
Re: Re: Weg ermee
#19: Groot konijn - Re: Weg ermee
Maak jezelf bekend maar heb je daarvoor wel het lef ? Waarom zou ik dat moeten verwijderen, ik zie er geen reden om. Daarbij, de helft van Nieuwpoort strijd mee, dan zijn we met veel onruststokers.
jammer dat de stad zo een mooi bosje zou laten verdwijnen om ten eerste het speelterein van de kinderen af te nemen,ten 2é om die plaats in te palmen door zo grote lompe betonblokken, ten einde zou de stad er weer veel geld in de kassa kunnen krijgen zeker en misschien veel geld onder de tafel zal verdwijnen zoals overal maar aan de gezondheid van de burgers en de toeristen wordt nooit gedacht vanwege een zomerverblijver vanuit Gent
| This discussion has been closed. |