Ik doe aangifte tegen Geert Wilders

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Ik doe aangifte tegen Geert Wilders.


Gast

#2051

2014-03-22 22:30

Deze Walgelijke man moeten ze opsluiten, en de sleutel weggooien

Gast

#2052

2014-03-22 22:32

Hij heeft in veel dingen gelijk........zou het soms anders kunnen brengen maar is in tegenstelling tot de rest van het kabinet EERLIJk..........

Gast

#2053

2014-03-22 22:35

Dit hoeven en gaan wij niet pikken!

Gast

#2054

2014-03-22 22:36

deze petitie is heel slim en goed, geert wilders moet en zal gestopt worden. hij gaat echt te ver daarom doe ik aangifte!

Gast

#2055

2014-03-22 22:38

ik doe aangifte voor me zelf
Viper-pilot

#2056 Absoluut geen dieptepunt !

2014-03-22 23:11

"De afgelopen week was een historisch dieptepunt voor ons land. Als gehele bevolkingsgroep zijn directe bedreigingen naar ons, de Marokkaanse gemeenschap, geuit door uitspraken van een politicus met een grote aanhang; Geert Wilders. Wij zijn niet door een kleine splinterpartij bedreigd, maar door de partij die nota bene nog niet lang geleden ons land heeft meegeregeerd." Zou kunnen Denk het niet Ik ken wel andere historische diepte punten Zoals een volk heeft toegekeken bij de genocide van hun medeburgers Sterker nog waar de hele ambtenarij heeft meegewerkt als keurige Nederlanders . Waar de Nederlandse Spoorwegen keurig hun werk hebben gedaan . Waar in verhouding de meeste Joden Zigeuners Gehandicapten Jehova's enz zijn opgehaald door keurige Nederlandse medewerkers Een land waar zelfs Eichman trots op was vanwege het feit dat iedereen zo keurig meewerkte Het land waarvan de koningin in Engeland zat en vandaar heroïsch haar werk deed .Het land waar na de oorlog iedereen in het verzet had gezeten en hun overlevenden aan hun lot heeft overgelaten en niets heeft terug gegeven van wat gestolen was . Het land waar mensen in een functionerende democratie hun hypotheek moesten betalen over de tijd dat ze in de kampen zaten Het land waar mensen in een functionerende democratie achterstallige belasting - onroerend zaak belasting enz moesten betalen over de tijd dat ze in de kampen zaten. Het land waar mensen in een functionerende democratie pas werden gecompenseerd voor hun leed toen de meesten al dood waren ! Het land waar mensen in een functionerende democratie besloten dat wij vrij moesten zijn maar de koelies in Indonesië wat minder. Het land waar mensen in een functionerende democratie besloten dat wat massamoord aan de andere kant van de wereld best wel heel democratisch was !  Ik ben het niet met deze petitie eens mensen die hun geschiedenis niet als een rugzak met zich meedragen dag in dag uit gaan vergeten en dan gebeuren de Geert Wildersen Wij hadden met zijn allen ons verleden moeten zien en onthouden en er lessen uit trekken Dat hebben we nooit gedaan en een petitie tegen Wilders is een farce Een petitie voor meer kennis - filosofie - wijsbegeerte en zelf nadenken lijkt mij beter. Zoals Pythia zel Al dit is eerder gebeurd en het zal zeker weer gebeuren Ik zou er aan toe wilen voegen Sina Qua Non - zonder welk niet of Without which not. In dit geval is de welk de wijsheid en de eerlijkheid om onszelf onder de loep te nemen . Tot op het merg Misschien en dan nog heeeeeeeeeeel misschien krijgt Pythia een keer ongelijk Sorry voor het drammerige stuk maar ik moest het even kwijt


Gast

#2057

2014-03-23 00:16

Voel mijn eigen direct bedreigd door Geert Wilders

Gast

#2058

2014-03-23 00:36

Weg met discriminatie!

Gast

#2059

2014-03-23 01:22

Ik vind dat de ongenuanceerde uitlatingen van Wilders gestopt moeten worden, finaal!!!! Dit opzetten tegen groepen mensen is onacceptabel en maakt me misselijk! Hij moet geen kans meer krijgen dit gedrag voort te zetten.


Gast

#2060

2014-03-23 01:26

Helemaal mee eens!!

Gast

#2061

2014-03-23 03:17

Hoop dat hij goed aangeklaagd word want dit gaat echt te ver.

Gast

#2062

2014-03-23 07:17

Ik ben zeer geraakt door de discriminerende uitlatingen van Wilders. Omdat ik een academisch geschoolde Marokkaanse Nederlander ben en zelf een jong kind heb die ik zo veilig mogelijk probeer te laten opgroeien. Ze zouden alle aanhang van Wilders moeten screenen op hun voorouders. Daar zitten zeker ex-NSB-ers tussen. En wat zou het fijn zijn als dit openbaar wordt gemaakt. Dat deze groep niet meer beschermd wordt. Anders blijven ze maar denken dat ze dit soort praktijken underground kunnen doorzetten. Laat eens een fel licht schijnen op de achterban aanhang van Wilders. Zeker dat je daar bloedlijn van SS-ers en NSB-ers tussen zitten.

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2014-03-23 07:37


Kies een pseudoniem

#2064 Onderwerp

2014-03-23 07:40

Ik haat die kut homo.hij mag weg gaan. Van pvva donder maar lekker verweg van hier
j. meijer

#2065 Bosmanwet

2014-03-23 08:11

De Bosmanwet. (Even googelen) Zelfde onderwerp alleen andere bevolkingsgroep (Antillianen)
Waarom is hier geen ophef over?

Gast

#2066

2014-03-23 09:18

alle mensen zijn gelijk en zo hoort het!!
Ina
Gast

#2067 Wilders

2014-03-23 09:42

Zo makkelijk om een bepaalde groep neer te zetten als boosdoeners. Oplossingen zijn we meer bij gebaat!


Gast

#2068

2014-03-23 10:31

Zionisten terroriseren de Nederlandse regering en gebruiken daarvoor Wilders. Nu moet het een keertje afgelopen zijn! Teken daarom deze petitie.

Gast

#2069

2014-03-23 10:39

Beoordeel iemand hoe hij is als persoon en niet uit welk hij of zij komt ! Succes

Gast

#2070

2014-03-23 10:44

Wilders moet dood dat hij zo over marokkaannen praat is niet goed !

Gast

#2071

2014-03-23 11:18

Wilders overtreedt een grondwettelijk recht[welk?] van de marokkaanse nederlanders en versluiert dat met een ander recht: het recht op vrije meningsuiting.

Willen we voorkomen dat Wilders dergelijke uitspraken doet en besluiten het recht op vrije meningsuiting te beperken dan verkwanselen we het hoogste goed dat we hebben nl. het rcht op vrije meningsuiting.
De juiste handelwijze is: Het andere recht,dat wij allemaal hebben en waarvan ik de juiste formulering niet ken [wie helpt?]dat Wilders overtreedt onder de aandacht brengen en Wilders daarop aanspreken.

Gast

#2072

2014-03-23 11:52

Nederlands is inderdaad te vol.. Weg met al die racisten!

Gast

#2073

2014-03-23 11:53

Er zou zo spoedig mogelijk een cordon sanitair om Wilders en de pvv moeten komen.

Gast

#2074

2014-03-23 11:55

wilders moet uit de regering! wat hy heeft gezegd is tegen de wet

Gast

#2075

2014-03-23 11:58

People are people!