De bloemenbadkuip van meneer Dop

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie De bloemenbadkuip van meneer Dop.


Gast

#1

2014-03-11 12:45

het is te achterlijk voor woorden dat een bloemenbak weg moet, maar iedere tasjes dief gewoon op straat vrij rond mag lopen

Gast

#2

2014-03-11 13:11

Het absolute bewijs dat de ambtenaren in 020 (maar verder ook vrijwel overal) niks beters te doen hebben. Als de badkuip verdwijnt zet ik er net zo lang oud vuil neer tot de badkuip en de bloemetjes terug zijn.
Garfield

#3 Wel schoffelen

2014-03-11 13:26

In de telegraaf van vandaag staat dat we onbezoldigd moeten gaan schoffelen, maar als je het doet krijg je een verbaal van overenthousiaste ambtenaren.
Wat een triestheid.
Ga boeven vangen.... o nee dat mogen ze niet.

Gast

#4

2014-03-11 13:30

Nederland anno 2014... badkuip met wat bloemetjes weghalen. Wordt tijd dat het instituut stadsdelen nou eens ècht verdwijnt.

Gast

#5

2014-03-11 13:38

Vroeger stond Amsterdam bekent als vrije stad waar de burgers in alle redelijkheid met elkaar omgingen en een gezellige wijk maakten met elkaar.

Nu staat Amsterdam bekent als stad waar je genaaid wordt door de taxichauffeur, een boete krijgt als je op een terras staand een biertje drinkt, en blijkbaar niemand meer letterlijk de bloemetjes buiten mag zetten om de wijk wat op te vrolijken... Gaat de goede kant op zo Amsterdam.

Gast

#6

2014-03-11 13:38

Vroeger stond Amsterdam bekent als vrije stad waar de burgers in alle redelijkheid met elkaar omgingen en een gezellige wijk maakten met elkaar.

Nu staat Amsterdam bekent als stad waar je genaaid wordt door de taxichauffeur, een boete krijgt als je op een terras staand een biertje drinkt, en blijkbaar niemand meer letterlijk de bloemetjes buiten mag zetten om de wijk wat op te vrolijken... Gaat de goede kant op zo Amsterdam.
XXX

#7 Kijk advies aan stadsdeel

2014-03-11 13:52


Gast

#8

2014-03-11 13:57

Belachelijk. Eindelijk iemand die iets creatiefs doet en dan mag het weer niet

Gast

#9

2014-03-11 14:09

Ambtenaren, achterlijk volk!

Gast

#10

2014-03-11 14:10

Als de ene helft ambtenaren nu eens een tandje bij zet en wat vlotter produceert, kan die andere helft mooi schoffelen.

Zetten wij burgers wel mooie ouwe badkuipen met bloemenpracht d'r in buiten. Wie moet er eigenlijk in die wijk met badkuip wonen, die ambtenaren, of de burger?



Gast

#11

2014-03-11 14:13

Een fractie dacht ik aan een aprilgrap maar toen werd ik me pijnlijk bewust dat we het hier over het totaal uit de hand gelopen NL hebben waar zulks natuurlijk gewoon gebeurt: want dan hoefje aan de echte problemen niet toe te komen
Baloeran

#12

2014-03-11 14:13

Ook in Amsterdam is het straks 20 maart Bevrijdingsdag, de dag dat de stad bevrijdt zal zijn van die corrupte linkse bestuurders.

Gast

#13

2014-03-11 14:14

Dop is een held.

Gast

#14

2014-03-11 14:16

Wees blij dat er burgers zijn die wat leuks doen voor de buurt!!

Gast

#15

2014-03-11 14:23

Goed bezig

Gast

#16

2014-03-11 14:25

De kleinzieligheid ten top, walgelijk. Ik ben maar blij dat ik niet in Amsterdam woon. Ik wens wel dat Amsterdam de volgende 100 jaar pvda vrij mag zijn.
DopPop

#17 17

2014-03-11 14:30

Walgelijk zeg!!!! Laat Mnr DOP lekker zijn boontjes en bloemetjes DOPPEN
Jirk
Gast

#18

2014-03-11 14:41

Als medebewoner van het stadsdeel waar de Hr. Dop vertoeft, word ik wel vrolijk, van een guerrillatuin in een roestige badkuip.

Laat handhaving zich alsjeblieft bezighouden met het constateren van kapotbezuinigde trottoirs en bruggen waar de bestrating los opligt (bijv Nobelweg brug over ringvaart)...
Of misschien kunnen ze mensen begeleiden met hun vuilniszakken naar de vuilnisbakken brengen...

Ik denk dat van guerrillatuinen in combinatie met trottoirs die WEL netjes onderhouden zijn en GEEN door de meeuwen danwel katten stukgescheurde vuilniszakken op straat, de boel een stuk gezelliger en leefbaarder wordt.


Gast

#19

2014-03-11 14:51

Man man man wat kunnen we hier zeiken over een badkuip met plantjes. Laat staan dat ding en ga misstanden aanpakken, boeven vangen etc., er is genoeg te doen.

Gast

#20

2014-03-11 14:52

Bloemen in de straat, wie kan daar tègen zijn?
Alles wat het leven vrolijker maakt moet je omarmen.

Gast

#21

2014-03-11 14:59

Om Amsterdam op te leuken moet je initiatief nemen, maar om de stad te laten verloederen moet je achterover leunen. Helaas zijn er steeds minder mensen om initiatief te nemen, met alle nare gevolgen vandien.

Gast

#22

2014-03-11 15:01

Het is een schande dat de gemeente op basis van één klacht overgaat tot dit soort absurde handhaving. Waar is logisch nadenken gebleven? Gemeente ga je schamen.

Gast

#23

2014-03-11 15:11

Dit land kan zoveel slechter..en is daar hard naar op weg. Wat een droeftoeters.

Gast

#24

2014-03-11 15:15

Hoever zijn we al gezonken in Nederland.
Er zijn belangrijkere zaken om ons druk over te maken. Teveel ambtenaren met te weinig hersencellen.

Gast

#25

2014-03-11 15:16

Mijnheer Dop is een pensionado die op het plein naast zijn huis een badkuip vol blommetjes heeft gezet. Qua stukje stadstuinieren naar de burger toe. Nu heeft een anonieme boosaap het in zijn/haar botte NSB-harses gehaald om daar bij het stadsdeel over te klagen. Nou, en als er IETS is waar de stadsdelen, de volstrekt overbodige laag pluche tussen de gemeente en demense, warm voor lopen dan is het wel het daadkrachtig aanpakken van misstanden. Daarom ook is er geen sprake van bende-oorlogen met alleen al dit jaar tig liquidaties in de Bijlmer en Nieuw-West. De reden dat de overval- en inbraakgolf zijn afgeslagen? Het kordate optreden van handhavers. De niet-aflatende stroom MOE-zakkenrollers in het centrum, de vele overlastgevende tokkiehuurders, de Top 600 inmiddels 900 draaideurjeugdcriminelen, de pleinen Rembrandt- en Leidse- waar taxi-oorlog en uitgaansgeweld elkaar bloedig afwisselen? Allemaal onder controle. Kannen en kruiken, katten in bakkies, dus komaan, laten we de puntjes eens op de i-Amsterdam zetten en duchtig deze wederrechtelijke bloemenbadkuip gaan kapotverherhandhaven. Op basis van 1 anonieme klacht van een ratachtige die als kind in een ketel vol achterbaks is gevallen. (Als u dit leest, snitch: STERF. Wij zullen een badkuip vol bloemen op uw verder door niemand bezochte graf zetten.) En nee, natuurlijk gaat het niet om die roestbak met een paar pauperbloemen. De Badkuip van Dop is een symbool van een stadsbestuur dat volkomen de weg kwijt is. De kloof tussen Hilhorstoïde saamhorigheidsgezwam en de dagelijkse realiteit van de burger is een badkuip met bloemen. Wat zeggen wij, die tobbe met bloemen IS de burger!!1!!

Met dank aan Geen Stijl