Geef Lars De Nodige Steun

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Geef Lars De Nodige Steun.


Gast

#101

2014-03-27 11:33

lars
schrijven en schrijven. dat is de enigste oplossing om kenbaarheid te geven aan NF. Zo lang als mogelijk volhouden zodat het in de media blijft. Dan pas maken we (ja "we") een kans om iets te verkrijgen.Kenne hier een patientje dia na jaarlijkse controle plots "genezen " was,althans wat hun papierwinkel betreft. weten wel beter. Dus de moed erin en volhouden jongen.

Gast

#102 'steun en stem voor neurofibramatose'

2014-03-28 10:53

Beste

Wat kunnen wij nog meer doen zodat Neurofibramatose bekend wordt en erkenning krijgt? Wij moeten blijven vechten om het kenbaar te maken. Ons dochter, 10 jaar, heeft ook NF type 1. Zij heeft ons verrast met papiertjes dat zij zelf gemaakt had. Papiertjes met 'steun en stem voor neurofibramatose' erop om in de postbus te steken bij de buren en in de streek.

Wij kunnen bijeenkomen met iedereen die te maken heeft met NF (indien zij dit wensen)om te bespreken wat wij nog allemaal kunnen doen om ons verhaal te laten horen.

Veel steun aan Lars die weet wat NF is.
Veel steun aan de mensen die weten wat Neurofibramatose is.

DAAROM LAAT U STEM HOREN. NU DOEN.

Gast

#103

2014-03-30 10:23

ik ben de mama van eva mijn dochter is 14 en heeft ook neurofibromatose en ben het helemaal eens met lars die ziekte MOET HEEL DRINGEND uit het taboe komen wand er zijn nog zoveel dingen die we niet weten en WILLEN weten zonder dat ze ons van muur naar muur sturen wand de dokters zeggen ons niet alles
met de groeten anne-marie

Gast

#104

2014-05-03 23:57

Ik wens Lars heel veel moed in deze periode!

Gast

#105

2014-09-10 21:48

Ik wens Lars en zijn familie heel veel sterkte toe.

En ik hoop dat de gene die tegenwerken met hun rare regeltjes en punten, hun ogen open zullen gaan, en Lars toch heel snel de hulpmiddelen zal krijgen die hij zo hard nodig heeft.

Mai de Jong