dierenpolitie in elke gemeente van belgie

dierenpolitie in elke gemeente van belgie / Mededelingen / nieuws / Opmerkingen


Gast

#1

2014-02-02 10:09

als er dan toch al bestaan, dan moet je die ook kunnen inroepen bij ernstige inbreuk ?? kan toch moeilijk aannemen dat die alleen maar regio ninove doen ?? en vooral is dit mij niet bekend dat er een dierenpolitie bestaat en dan nog door Gaia.

Gast

#2

2014-02-02 10:19

ze zouden in iedere gemeente zo iets moeten hebben dan zouden ze wat beter zijn voor hun dieren

Gast

#3

2014-02-02 10:36

IK steun u onvoorwaardelijk.

Gast

#4

2014-02-02 10:50

Dierenpolitie is dringend nodig in elke gemeente of stad, als ze dan ook de bevoegdheid krijgen om een mishandeld dier onmiddellijk weg te halen zou dat prachtig zijn! Mijn stem heb je zowieso, IK GA VOOR DIERENPOLITIE
Mvg
Christiane

Gast

#5

2014-02-03 11:47

Mijn stem krijg je alvast Kizzy , blij dat er misschien toch wat tegen gedaan kan worden , als je soms al op straat merkt hoe mensen met hun dier omgaan , ik zelf heb een hondje ik zou het zelfs nooit over mijn hart krijgen om haar te slaan of te stampen of aan mijn fiets te binden en er mee gaan rond te toeren , zoals je nu vaak merkt hoe lui mensen wel zijn om nog eens te voet een wandelingetje te gaan maken , erg vindt ik dit ..... Vaak heb ik het er zeer moeilijk mee , onze dieren verdienen ook respect , ze zijn ook levende wezen , dus ik hoop voor u dat deze petitie veel stemmen behaald , zodat er eindelijk wat tegen gedaan wordt , spijtig dat ik geen vervoer heb om mij te verplaatsen anders zou ik met veel plezier mijn hulp aanbieden moest de petitie doorbreken , groetjes en veel succes ermee :)

Gast

#6

2014-02-03 12:05

Mijn stem krijg je alvast Kizzy , blij dat er misschien toch wat tegen gedaan kan worden , als je soms al op straat merkt hoe mensen met hun dier omgaan , ik zelf heb een hondje ik zou het zelfs nooit over mijn hart krijgen om haar te slaan of te stampen of aan mijn fiets te binden en er mee gaan rond te toeren , zoals je nu vaak merkt hoe lui mensen wel zijn om nog eens te voet een wandelingetje te gaan maken , erg vindt ik dit ..... Vaak heb ik het er zeer moeilijk mee , onze dieren verdienen ook respect , ze zijn ook levende wezen , dus ik hoop voor u dat deze petitie veel stemmen behaald , zodat er eindelijk wat tegen gedaan wordt , spijtig dat ik geen vervoer heb om mij te verplaatsen anders zou ik met veel plezier mijn hulp aanbieden moest de petitie doorbreken , groetjes en veel succes ermee :)


Gast

#7

2014-02-03 22:04

go for it , Kizzy , je hebt zeker mijn steun
Lo
Gast

#8

2014-02-04 18:21

Super ! Heel veel succes !

Gast

#9

2014-02-11 11:28

ik hoop dat er overal een dierenpolitie komt;gisteren passeerde ik in Bertem(Vlaams-Brabant) een drassige weide- de koeien zitten in een 'stal'(veeleer een hok in betonnen platen)en een 5-tal kalfjes staan op amper 6 vierkante meter buiten in een min of meer overdekt bouwvallige constructie...ze zien er ook mager uit...ik ben al blij dat ze niet in de modder staan,hoewel ik er geen idee van heb hoe de situatie in de stal is(kon er niet bij)...ik vrees dat ,indien ik een aangifte van de feiten doe bij de politie,er toch niks gaat gebeuren,vermits de dieren 'beschut'staan...wat moet ik doen?toch mijn bezorgdheid uitdrukken bij de politie of er een andere instantie bijhalen?zoals bvb. de dierenbescherming?...

Daisy