Red de Nederlandse beroepsbevolking!

Red de Nederlandse beroepsbevolking! / Mededelingen / Er moeten meer handtekeningen komen! / Opmerkingen

Gast

2014-01-27 21:40

Ik als chauffeur sta achter deze actie omdat het veel te ver gaat met wat onze regering zijn volk aan doet .buiten de platkoppen loopt alles in het dagelijkse leven de spuigaten uit .
ik hoop dat we alle beroeps groepen achter deze actie krijgen want alleen dan zal er wat veranderd kunnen worden.
ik zeg actie actie actie ..kom op mannen laten we ballen tonen ..we kunnen niet blijven slapen of toe kijken hoe dit land na de klote gaat

Gast

2014-01-28 08:31

Arjan vermeulen
peter

2014-01-29 09:22

Goed initiatief, kost je niks.
Maar als je je echt wil laten zien neem je een vrije dag op 10_feb en ga je naar de tweede steeg en steun je de cao onderhandelaars.
Peter

Gast

2014-02-05 21:29

Ik deel dit op facebook

Gast

2014-02-07 12:07

Teneerste moeten we wilders gaan steunen en zijn pvv zodat hij ook weet hoe wij over de oostblokkers denken het zijn niet alleen de chauffeurs die lijden maar heel nederland lijdt hieronder dus laat 7 maart blijken dat jullie nederlanders het niet meer pikken en steun elkaar gezamenlijk met blokkades laat voor een keer eens zien hoe sterk Nederland kan zijn