Petitie tegen zinloos geweld voor Genkenaar Claudio Coppola +


Gast

#276

2014-01-05 10:03

dat zoiets nog gebeurd vind ik echt een schande mensen gaan nog bang worden en niet meer weggaan
Katholiek Belang KB

#277 Genk is verleden tijd

2014-01-05 10:05

Waar is de tijd dat mensen elkaar hielpen in Genk,italianen polen vanalle nationaliteiten samen in de citee.Nu moeten wij onderdoen en alles over ons laten heen komen voor de mislukte multicultuur dat ongestraft gepamperd wordt hier.Geweld is nergens goed voor maar dit kan niet ongestraft blijven.
Je kunt je stem laten horen bij de verkiezingen meer niet.En hopen dat de politiek eens iets onderneemt tegen zinloos geweld.
Deze brave mens is er niet meer omdat geweld hier gepamperd wordt voor bepaalde rassen.
Sterkte aan de familie van Claudio en aan iedereen.
Claudio had een gouden hart

Gast

#278

2014-01-05 10:14

Ik hoop echt van harte dat gerechtigheid zal geschieden,vooral voor de naaste familie en vrienden! Heel veel sterkte toegewenst!!!!!

Gast

#279

2014-01-05 10:17

schande voor genk!!!!!

Gast

#280

2014-01-05 10:19

Zo jong sterven door geweld... Een drama!!! Veel sterkte aan de familie...

Gast

#281

2014-01-05 10:20

vreselijk.smerig barbaars wat daar gebeurd is innige deelneming voor de hele familie.toen ze de moskees hadden beklad < wat ik zeker afkeur >riepen ze moord en brand op tv nu is er iemand vermoord en

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2014-01-05 10:31


Gast

#283 Zinloos geweld

2014-01-05 10:40

Het zijn toch altijd dezelfde die zoiets doen is gewoon een geweldadig volk!!!!ik ben geen racist mijn vrouw is donker gekleurd en mijn dochter is Aziatisch
Sterkte aan de familie rest in peace Claudio

Gast

#284

2014-01-05 10:56

het zoveelste slachtoffer van zinloos geweld, en maar onnuttige GAS-boetes uitschrijven maar tegen echt onrecht wordt niets ondernomen!!! Schande aan de burgervader van Genk!!!

Gast

#285

2014-01-05 11:19

Ik hoop dat er nu iets gedaan word tegen zinloos geweld want onze kinderen en kleinkinderen hebben en veilig Genk nodig . Ik wens de familie veel sterkte toe in deze moeilijke tijd

Gast

#286

2014-01-05 11:24

Ben het er helemaal mee eens,dit kan gewoon niet!!zijn een goede vriend verloren!!!!dit is een gat in ieders hart!!!

Gast

#287

2014-01-05 11:35

komaan genkenaren wanneer die cafe niet sluit moeten wij samen op straat komen!!!!deze keer mogen wij niet meer over ons heen laten lopen,laat zien dat wij genkenaren één zijn

rust zacht claudio!

Gast

#288

2014-01-05 11:46

Het is te gek voor woorden, het kan toch niet dat dit op deze manier gaat........
Mensen wordt wakker en help elkander!

Gast

#289

2014-01-05 12:06

moge ze iedereen straffen die zwijgen terwijl ze hulp hebben kunnen bieden !!!!!!!!!

Gast

#290

2014-01-05 12:48

Sterkte aan de familie en vriendenkring van het slachtoffer.
Aan de zwijgende en zich afzijdig houdende getuigen: bedenk dat dit ook uw vader/moeder/zoon/dochter/broer/zus of vriend kan gebeuren, zou je dan ook willen dat niemand reageert?

Gast

#291

2014-01-05 12:56

Alle geweld is zinloos... Verbaal, non verbaal, dierengeweld noem maar op..
ZinVOL geweld bestaat niet ! Nu niet nooit niet !

Gast

#292

2014-01-05 13:21

Ik wil hier wel iets schrijven, maar ik kom niet uit mijn woorden, zo ben ik erdoor aangedaan. Dit was geen racistische actie, maar dit hoeft NIEMAND mee te maken. Ook snap ik de reactie van de omstaanders NIET, als ik daar was was ik ertussen gekomen, ik had misschien zelf wel klappen gekregen maar had op dat moment wel mijn best gedaan om dit soort taferelen proberen te vermijden. Ik hoop dat de daders gepakt worden en dat ze op dezelfde manier behandeld worden als dat ze zelf iemand behandeld hebben. Sorry, maar ik ben gewoon kwaad, stelletje beesten dat ze rondlopen.

Gast

#293

2014-01-05 13:34

de zaak moet sluiten en de eigenaars mogen nooit een ander zaak beginnen zo simpel is dat waar is de respect voor de medemens erg
sterkte aan de familie

Gast

#294

2014-01-05 13:45

Laffe actie van een paar macho's die zich geweldige kerels vinden.

Gast

#295 Re: Re: Re: Verdraagzaamheid

2014-01-05 13:54

#273: contra-geweld - Re: Re: Verdraagzaamheid

Wim Dries is burgervader, hoe dat is niet zijn verantwoordelijkheid? Hij heeft nog niets eens zijn kop laten zien! Wanneer deze petitie kranten/nieuws haalt zal hij pas reageren en doen alsof hij aangedaan is door dit voorval om zijn stemmen niet te verliezen! Bekladde muren zijn wel zijn verantwoordelijkheiden? Veel sterkte aan familie van claudio


Gast

#296

2014-01-05 13:56

Heel er dat zo iets kan gebeuren en dat ze gedaan hebben of er niets aan de hand was hoe kunt ge iemand laten liggen zo mensen moeten gestraft worden .hoop echt dat ze er iets aan gaan doen .
MARGHERITA

#297 SOLO UNA MAMMA

2014-01-05 13:58

Non avrei mai voluto sentire cio' che é successo, sono tantissimi gli anni che vivo a GENK e so benissimo che succede di tutto e di piu', ma tutto viene celato con falsa discrezione.
Non voglio essere contro i nostri amici Turchi ma desidero che la LEGGE renda GIUSTIZIA a CLAUDIO COPPOLA.
Preciso se (per caso) fosse stato viceversa al posto di CLAUDIO fosse stato un Turco GENK veniva messa a soqquadro dalla POLIZIA per le reazioni violente che si sarebbero scatenate.
Noi come popolo ITALIANO portatori di Civiltà Demograzia e Fratellanza ci stiamo comportando come tali, ma non si puo' tacere e rimanere indifferenti difronte un caso cosi GRAVE IN SE STESSO. Sapere che ci sono dei responsabili e complici liberi non ci rende sereni.
Non vogliamo dare posto alla violenza, perché non sarebbe la via che potrà dare giustizia a CLAUDIO e la sua Famiglia e nemmeno a tutta la Società Italiana di cui ne abbiamo adottato il dolore.
Per cui nel nome della BUONA CIVILTA' CHIEDO AL SINDACO DI GENK COMPORTARSI IN MANIERA UNANIME PER QUALSIASI NAZIONALITA', in questa circostanza sta lasciando molto desiderare,se si ritiene NON CAPACE DI DIRIGGERE UN PAESE MOLTICULTURALE E MEGLIO CHE DIA LE SUE DIMISSIONI , IL SUO COMPORTAMENTO DI NON AVERE ANCORA CHIUSO IL LOCALE DOVE VENNE PESTATO A MORTE IL NOSTRO CONNAZIONALE E' GIA' GRAVE DI PER SE.PROVOCANDO UNA NUOVA NASCITA DI RAZZISMO. ESSENDO UNA MAMMA CHE CONOSCE IL DOLORE CHIEDO AL SIGNOR SINDACO E LA POLIZIA DI GENK AGIRE CON TUTTE LE DOVUTE ATTENZIONI CHE IL CASO RICHIEDE. NON VOGLIAMO SCENDERE IN CAMPO CON LA VIOLENZA.

Gast

#298

2014-01-05 14:02

Schandalig.

Gast

#299

2014-01-05 14:33

Dit geweld moet stoppen dit gaat te ver

Gast

#300

2014-01-05 14:50

Zinloos geweld...We worden er altijd mee geconfronteerd op de één of ander manier!Ik hoop dan ook dat deze petitie niet voor niets is en dat ze het zinloos geweld eens degelijk gaan aanpakken!Mensen van justitie,doe er iets aan!!! Het zal Claudio helaas nooit terug brengen maar ik hoop in het diepst van mijn hart dat de betrokkenen van dit voorval op een gepaste wijze gestraft zullen worden!R.I.P.Claudio(ook al heb ik je nooit gekend)xxx