De Lunchexpert weurt moet blijven bestaan als lunchroom


Gast

#51

2013-12-16 14:36

Deze zaak moet open blijven ,daar hebben mensen hun hele ziel en zaligheid in gestoken.

Gast

#52 Re:

2013-12-16 18:56

arnold

#53

2013-12-16 21:12

ik teken!

Gast

#54

2013-12-17 09:04

S6

Gast

#55

2013-12-17 11:16

ik vind het en schande zoals de gemeente Beuningen bezig is .Nu in deze tijd dat het al niet zo goed gaat met de economie gaan ze zo doen. tegen en lunchroom waar je lekkere verse broodjes kan eten en de mensen ook in contact met elkaar komen . de eigenaar en personeel zijn harde werkers en voorbeeld voor anderen.. Ook vraag ik me af waarom de Texaco in bijsterhuizen wel broodjes mag verkopen en daar wel mensen mag laten zitten . terwijl het en benzinepomp is?…… iOok hier in Nederland is de wet niet gelijk aan iedereen!!!! en dat geld, corrupte ambtenaren , toch de wet en trend van de laatste jaren . Waarom zijden jullie dat niet op dag een dat hij geen tafeltjes plaatsen. als hij het niet druk had gehad had niemand wat gezecht dat weet ik zeker.pffffff ben zo boos en het is niet eens mijn zaak laat staan hoe de eigenaar zich moet voelen.
Mee denker

#56

2013-12-17 12:10

De verkiezingen komen er aan.....dus stem goed!
Kleine middenstanders moeten blijven voor hen en voor ons!
Christiaan ACTG

#57

2014-01-07 11:51

Ja, en toen stond ik voor een dichte deur. Echt ongelofelijk dit prehistorische beleid van de gemeente Beuningen.
Zit daar vaak bij klanten en ging graag wat eten bij Erik. Bij de snackbar in Weurt krijg je de smoes te horen dat ze geen toilet hebben. Onfatsoenlijk. Een groot gemis voor Weurt! Echt jammer. Erik en personeel sterkte. P.s. Zit nu bij le duc. :-)
Lerta Techniek

#58 Suffe ambtenarij

2014-02-10 10:50

Heb ik eindelijk een fatsoenlijke lunchroom waar ik mijn klanten mee naartoe kan nemen om een goede lunch aan te bieden, moet de gemeente zo nodig weer een goede ondernemer gaan pesten!
Wat een slappe hap die suffe ambtenaren, ook zielig dat ze na twee jaar pas wakker worden en niet direct zeggen waar iemand aan toe is. En ja, ik durf mijn naam erbij te zetten, kom maar op met die pesterijen gemeente Beuningen!