Woonzorgcentrum Nieuw Doddendaal moet blijven!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Woonzorgcentrum Nieuw Doddendaal moet blijven!.


Gast

#51

2014-01-25 23:37

Wellicht is het u ontgaan, maar de plaatselijke partij 'Gewoon Nijmegen' heeft via de social media scherp haar afkeur voor sluiting laten horen en zal dit ook langs de formele weg doen.

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2014-01-26 01:16



Gast

#53

2014-01-29 14:50

Zorg voor hen die niet meer zelfstandig kunnen wonen maar wel altijd het centrum van Nijmegen gewoond hebben moet een goede voorziening zijn.

Gast

#54

2014-01-29 20:44

Voor de ouderen uit de binnenstad moet er een mogelijkheid zijn en blijven om in de stad te kunnen blijven wonen !!

Gast

#55

2014-01-30 00:22

.Probeer me al een tijdlang te informeren over de mogelijkheid van een aanleunwoning (t.z.t.) aan Doddendaal.Pas na enige druk op info@Portaal een vorm van ontwijkend antwoord. Blijkbaar is men in overleg met de gemeente over een aanvullend winderig en onaantrekkelijk hoogbouw-complex -stijl Hessenberg.Laat die Ouwe Trouwen van de Binnenstad hun vertrouwde omgeving (voor zover nog herkenbaar,gezien de blijkbaar niet te stoppen architectonische hoogbouw-obsessie en de daarmee gepaard gaande vervreemding) en pas het bestaande dat nog resteert als voorbeeld van Zorg voor mensen met een band met Centrum aan.

Gast

#56

2014-01-31 17:48

We hopen door het ondertekenen van deze petitie degenen die verantwoordelijk zijn voor het willen sluiten van het zorgcentrum de ogen te openen dat dit echt niet kan!!!!
anoeska

#57 Re:

2014-02-05 18:33

#22: -

mijn moeder van 96 woond daar al jaren heefd al genoeg meegemaakt 2 kinderen verloren mijn zusje s ze is zo goed als blind slecht ter been haar thuis waar ze zich op haar gemak kan voelen samenmet de 38  andere bewoners en de bizonder liefde volle verzorging van de directie en verzorgsters  van huize nieuw doddendaal  op haar eigen mooie kamer zeer ruim en met hun steun en begrip kan ze nog doorgaan aub hou op met mensen gedwongen van hun veilige haven te halen portaal


Gast

#58

2014-02-21 15:34

Al ruim 25 of meer jaar geleden bezocht ik soms met mijn schoonmoeder de gezamenlijke kerst- en paas-vieringen in wooncentr.N.Doddendaal. Een stimulerende omgeving voor de vaste bewoners, maar ook voor gasten als mijn toen al bejaarde schoonmoeder. Wij waardeerden altijd de warme en gezellige sfeer! Diezelfde indruk deden mijn vrouw en ik de laatste jaren ook op bij de maandelijkse culturele lezingen in het centrum die men ook als gast mocht bezoeken. Je merkte aan de vaste bewoners dat ze ook deze activiteiten zeer waardeerden, vooral omdat ze dit SAMEN mochten ervaren.
Laat deze mensen asjeblieft hier blijven wonen !
Ze mogen niet verstrooid en vermorzeld worden ten gevolge van harteloze berekeningen,uitgevoerd door onnadenkende lieden en instellingen. De Doddendaal-bewoners laat men niet in de steek. Ook zij hebben hun hele leven lang hun steentje bijgedragen aan het voortbestaan van ons Nijmegen !!

Gast

#59

2014-04-06 10:38

het is te schandalig voor woorden om onze ouderen zo te behandelen.
Oudjes en dieren zijn weerloos. Waarom komen we met z'n allen niet in opstand tegen deze onmenselijke misselijkmakende wantoestanden?
Alleen de PVV komt voor de ouderen op. Dus alleen deze maatregelen al zou genoeg moeten zijn om in mei op de pvv te gaan stemmen.