Neen aan Jachtopeningsbesluit 2013-2018 betreffende (zwerf)katten


Gast

#1126

2013-11-19 19:01

belachelijke regel! nu krijgen mensen nog meer ruimte voor het weigeren van de castratie of sterilisatie... Ah ja, ze schieten ze toch af he, het moest jullie kat maar zijn ministers, eens kijken hoe lang het duurt...

Gast

#1127

2013-11-19 19:16

de boom in met schauvliege en peeters

Gast

#1128

2013-11-19 19:50

vind het echt niet kunnen

Gast

#1129

2013-11-19 19:52

Ik vindt dat daar geen commentaar bij moet ,dat is toch gewone logika en gewoon boeren verstand...Omdat een paar politiekers zelf jagers zijn of jagers vriendjes zijn. Afschieten maar vossen , katten ...als deze opruimers van de natuur zullen uitgeschaakeld zijn :resten nog de ratten , en dan maar volop de ganzen en eenden vergassen die in de parken verblijven ....jongens waar zijn ze mee beezig ????Wij zullen erop letten als we straks in het kieshokje staan !!!!!!!!!!!

Gast

#1130

2013-11-19 20:06

Heel goed ik ben stapel op katten ze moeten de zaak omdraaien en j
Jacht maken opde mesen die al die schatjes dit aan doen.

Groetjes,
Ankie Theunissen.

Gast

#1131

2013-11-19 20:06

Ieder levend wezen heeft recht op een goed leven.Ik heb hier geen woorden voor...men moet de wetten eens aanpassen! een fokverbod zowel bij fokkers als bij de domme mensen die het leuk vinden om een onnodig nestje op de wereld te zetten..dat zou de grootste oplossing zijn!!!!! verplichte castreren/steriliseren..alle ellende is te danken aan DE MENS...de dieren zijn de dupe!!!!

Gast

#1132

2013-11-19 20:28

Omdraaien de jacht openen op de mensen die
Dit die onschuldige schatjes dit aan doen.
Ik hou vsn katten.
Groetjes,
Ankie Theunssen.

Gast

#1133

2013-11-19 20:31

het is niet te geloven wat er achter sommige mensen hun facade allemaal schuil gaat
onschuldige dieren die aan de abnormale driften van mensen moeten geloven

Gast

#1134

2013-11-19 20:56

Grrrrrr!!!! Ik wordt daar zo kwaad van!Laat in hemelsnaam de KATTEN gerust!!!

Gast

#1135

2013-11-19 21:50

Een van mijn twee katjes is allergisch aan welk bandje dan ook. Haarverlies, krabben... Etc. Ze is gechipt, net als haar zusje (die wel een bandje draagt). Dus zou men mijn lief Kwistje gewoon mogen afmaken??!!! Moet men dan ook niet op daklozen beginnen schieten(sommigen beschouwen die arme mensen als overlast)? En waarom misdadigers nog in gevangenissen stoppen, schieten we doe dsn ook ni beter af?... Dat doen we allemaal niet omdat elk wezen het recht heeft te leven!
Blijf van onze katjes af

Gast

#1136

2013-11-19 21:53

goed zo
dierenvriend

#1137

2013-11-19 22:27

De mens die speelt voor God,die beslist wie blijft leven en wie dood moet,waar gaat deze wereld naartoe ze kunnen dan binnen enkele jaren zeggen zoals andere dieren zijn met uitsterven bedreigt,speel niet met de natuur vroeg of laat zal het tegen ons keren

Gast

#1138

2013-11-19 22:38

Ik weet welk goed werk jullie verrichten. Onze buurt liep vol met achtergelaten poezen.Ondertussen is deze toestand vel verminderd.
Hou vol. Ieder wezen heeft recht om te leven.

Gast

#1139

2013-11-19 22:58

Steeds meer komen er adviezen en beslissingen van mensen met een hersenkronkel. De wereld is geschapen voor mens en dier, maar de mensen nemen steeds meer plaats in en dieren worden verjaagt, zij hebben geen rechten, geen stem, maar het zijn wel levende wezens. Het is een SCHANDE als dit door de besluitvormers wordt uitgevoerd.
Greet - baasje van Chloé

#1140 Re: Re: Ja aan jachtopeningsbesluit

2013-11-19 23:04

#105: NeutraltoCatz - Re: Ja aan jachtopeningsbesluit

Ik kies geen pseudoniem  / ik ben Greet Van Loo :  jij ziet nergens geen vogel meer : och zot gij ziet ze vliegen !!!!

Kattenhaters hebben en zullen altijd bestaan  helaas  .

Wie niet van dieren houdt , houdt niet van mensen , wie niet van mensen houdt ziet zichzelf niet graag : jullie maken de problemen : katten niet .

 

Er zijn zoveel geschifte mensen en jij en Joke Schauvliege behoren tot dit ras : SLECHTE MENSEN

 

 

 

Greet Van Loo Wilrijk

#1141 Re:

2013-11-19 23:12

#1105: -

Inderdaad , veel heeft Joke "De Waanzinninge" alnaar de kl... geholpen .

Dat mens is totaal onkundig ; weet niets van natuurbeheer en zal straks haar handtekening : "goedgekeurd" onder dit decreet zetten .

 

Vlieg naar de maan en schiet al kapot ; ik vraag mij wie is hier de zot  ?? (Willem Vermandere)

 

Greet Van Loo Wilrijk

#1142 Re:

2013-11-19 23:25

#1122: -

volledig met u eens .

 

Hopelijk draagt Joke "De Waanzinnige" geen halsband op de verkiezingen van 2014 en wordt zij afgeknald (figuurlijk hé of ik word nog opgesloten wegens moordpoging met voorbedachte rade)  .

 

Wat een opluchting zou dat zijn :  OPGERUIMD STAAT NETJES  !


Gast

#1143

2013-11-19 23:39

heb zelf 6 katten en ze zijn alles voor me...
Greet Van Loo

#1144

2013-11-19 23:41

Dag Joke, hopelijk ben jij al gesteriliseerd en Chris Peeters al gecastreerd zodat jullie"SOORT" niet meer kunnen voortplanten .

WIJ HEBBEN GENOEG VAN JULLIE . Bende onbenullen !!! Los de verkeersproblemen op . Kotsmisselijk word ik van het tandem :Schauvliege/Peeters . Jullie moeten gedumpt worden en afgeknald . VIVE LES CHATS . Vive la ...



Gast

#1145

2013-11-20 05:18

SCHANDALIG alleen nog maar om er over te denken !

Gast

#1146

2013-11-20 08:53

Waar is dan het nut van Chippen naartoe! Ze moeten wilde katten, vangen, steriliseren en castreren en terug vrij laten!!! Het probleem lost zich dan over enkele jaren zelf wel op! Ook elke katteneigenaar verplichten om zijn dieren te laten chippen! Zo komt elk diertje altijd terug op de juiste bestemming en baasjes die hun dieren verwaarlozen kunnen eindelijk eens bestraft worden!!! De staatskast is leeg? Nou geef al die dierenmishandelaars en broodfokkers maar eens een fixe boete! Eens zien hoe snel die staatskast vol gaat zitten!!! Schamen moesten jullie zich politici!!! Neem liever nuttige besluiten ipv jullie hier mee bezig te houden!!!

Gast

#1147

2013-11-20 10:11

Nu de mensen eindelijk hun dieren laten chippen voor identificatie en zo geen halsbandje meer nodig hebben ,gaat men deze dieren beschouwen als zwerfkatten? Men kan beter de katten vangen en steriliseren of castreren en nadien terug vrijlaten .Zo verdwijnen op termijn de "zwerfkatten" en kunnen de "huiskatten" even de tuin in zonder het risico gedood te worden omdat ze een pootje buiten hun omheining zetten.
coco

#1148 Re: ik moet mijn hond ook bij houden waarom katten niet

2013-11-20 13:16

#885: - ik moet mijn hond ook bij houden waarom katten niet

op wat slaat dit  nu : een kat is een vrij dier .


Gast

#1149

2013-11-20 13:45

Stop deze walgelijke moorden !!!

Gast

#1150 Kattenjacht

2013-11-20 16:00

Je moet en vijftiendubbele overgehaalde hersenloze debiele idioot zijn om die randdebielen die zich "natuurbeheerders" noemen nu ook nog de toestemming te geven om te doen wat ze al jaren doen! Elk dier dat ook maar één poot in hun jachtrevier zet wordt genadeloos afgeknald, klachten daartegen werden ijskoud geseponeerd en nu mogen ze zelfs officieel huisdieren gaan uitmoorden??? Waar is mijn geweer... de eerste die hier weer 's zondags 'smorgens om zeven onze omgeving weer komt onveilig maken knal ik met blanco's rond zijn oren dat horen en zien vergaat!