Buurtcentrum Voordorp

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Buurtcentrum Voordorp.

buro-030

#26 Eindelijk

2013-11-13 09:01

Prima initiatief ! Wordt tijd dat we met de herbestemming van deze leuke en mooie locatie gaan beginnen.
Ik hou me als buurtbewoner en vanuit mijn beroep als bouwkundig ontwerper aanbevolen om de gemeente te kietelen met leuke en realistische plannen. Call me 0639.237.669 !
@ EF en Wijkgenootje : eerste indruk is belangrijk ( ook ik moest 2x kijken waar dit gebouw in de wijk moest staan ) maar de eerste stap is nog veel belangrijker ! Dus niet al somber over een snelle impressie, maar leef je uit en schets jullie ideeen ook eens. Ik werk ze graag uit naar een foto realistische impressie waar we de gemeente mee zullen verrassen.

Gast

#27

2013-11-21 15:34

Ik heb mijn trommeltje en drumstokjes van de zolder gehaald. Nu nog wachten op een leuke cursus percussie! :-))))

Gast

#28

2013-12-01 15:22

reuze idee eindelijk

Gast

#29

2013-12-31 10:20

In de ruim vijf jaar dat ik bj het kinderdagverblijf werk, heb ik nog nooit enig profijt gehad van de "aanwezigheid" van de "functies" van dit gebouw. Er zou zoveel leuks en vernieuwends gecombineerd kunnen worden met de kinderen van Villa Kakelbont.

Gast

#30

2014-08-30 09:13

Het zou mooi zijn als er iets met dit gebouw zou gebeuren.
Zelf geef ik al jaren sportlessen in Voordorp en zaten we in Villa Kakelbont, nu op 2 andere locaties in Voordorp, maar ik weet dat de mensen toch behoefte hebben aan een ruimte midden in Voordorp, zonde als dit pand leegstaat en er niets mee gebeurd!
Mvg, Kiki (Carenetics)

Gast

#31

2015-02-26 11:53

Het zou jammer zijn , als het cafe plaat gegooigd word.



Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...