Lee Moet Blijven!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Lee Moet Blijven!.


Gast

#101

2014-02-25 13:26

Onbegrijpelijk dat Nederland mensen uitlevert aan een land dat in de grondwet heeft staan dat ze zelf nooit iemand zullen uitleveren. Onbegrijpelijk dat Nederland mensen uitlevert aan een land dat nota bene Nederland/Den Haag heeft bedreigd met een inval als we ooit Amerikanen veroordelen (zie: The Hague Invasion Act).

Gast

#102

2014-03-12 05:59

Hopelijk komt het goed!
Kies een pseudoniem

#103 Onderwerp

2014-03-21 21:16

Wat een schande! Ik schaam me voor mijn geboorteland. Nederland zou mensen moeten behoeden tegen onrecht in plaats van ze gewoon maar uit te leveren terwijl ze onschuldig zijn, zoals Lee.

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2014-03-29 12:54



Gast

#105

2015-08-28 21:24

I have acknowledged this case through a colleague I am working with who knows Lee as they studied together in the UK. I find it deplorable that the dutch government and justice is not able to protect its citizens and that corporates will eventually always win. In this case, it seems a guilty person to blame was needed and the actual offender is nowhere to be found

Inhuman. Not only am I signing for Lee to be able to finish his study, but for him to be defended and have his case reviewed.


Gast

#106

2016-04-01 21:22

Het is schandalig om een kind wat in nederland geboren is en hier is opgegroeid het land uit te zetten
Als je zoiets hoort schaam je dat je nederlander bent