Geldautomaten in Molenwaard moeten blijven!

Geldautomaten in Molenwaard moeten blijven! / Mededelingen / Afronding petitie Geldautomaten / Opmerkingen


Gast

#1

2013-10-06 10:53

Beste Ruud,
Ik heb van de week even bij de geldautomaat in Bleskensgraaf gestaan. Binnen een kwartier heb ik daar 5 pinners gezien. Het punt van beveiliging is natuurlijk grote onzin. De automaten binnen de gemeente worden niet speciaal beveiligd met uitzondering van de gebruikelijke camerabewaking en die bewaking - weet ik uit eigen ervaring - is als je de apparatuur toch eenmaal hebt aangeschaft, zeker niet extreem kostbaar.Prima idee om wat socialer ingestelde banken te vragen de pinautomaten over te nemen. Vriendelijke groet, Wim Vulto

Gast

#2

2013-10-06 10:57

Beste Ruud,
Hartelijk dank voor je inzet.. Echt heel jammer dat de vestiging Merwestroom van de Rabobank niet wil kijken naar opties! Misschien via een andere bank? Mensen van de Rabo kunnen ook bij andere automaten pinnen en ik weet dat de ING ook in store automaten aanbied. Groetjes,
Juliet van Ree

Gast

#3

2013-10-06 11:06

Als de oudere mensen thuis geld willen hebben omdat ze niet zelfstandig naar de Rabobank kunnen , moeten ze dat 24 uur van te voren bestellen , en dan wordt dat de volgende dag thuis afgeleverd door een bedrijf waarmee de Rabobank mee werkt , de klankbordgroep is al in gesprek met de spar gegaan .

Gast

#4

2013-10-06 11:10

Prima werk, al vind ik wel dat je altijd je eigen geld moet kunnen pinnen dus ook s'avonds en in het weekend. Eigenlijk worden de kleine kernen gestraft , omdat ze klein zijn. Ze halen alle instanties uit de kernen en dat komt de leefbaarheid niet ten goede , vind ik
Kees

#5 geld uit de muur

2013-10-06 11:23

De Rabobank blijkt gewoon een bank te zijn als alle andere: ze gaan hun eigen gang , ten koste van de klanten die ze, om de pil te vergulden, leden noemen. Bah.

Gast

#6

2013-10-06 11:59

Boycot de RABOBANK het zijn gewoon een stelletje Huigelaars.

Gast

#7

2013-10-06 14:42

Ik vind het jammer dat er buiten winkeltijd geen geld gehaald kan worden vooral voor de jeugd die in het weekeinde uit wil en dan geld nodig hebben.

Gast

#8

2013-10-06 17:22

niet alleen ouderen willen graag op hun eigentijd in hun eigen dorp kunnen pinnen.
maar wel bedankt voor je steun en inzet.


Gast

#9

2013-10-14 10:28

Ik vind dat je een pluim verdient voor de actie ''behoud geldautomaat Bleskensagraaf''