STOP project Buytenland nu!
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Er is al zoveel van dit soort natte natuur in de omgeving dat dit wel erg overdreven wordt. Zelf ben ik een vogelaar en ga er graag op uit, maar zie ook hoe dit soort natte natuur voor maar een beperkt aantal mensen aantrekkelijk is.
Oude cultuurlandschappen vernietigen.... Foei!
Heb direct deze site opgezocht toen ik op de TV na het nieuws ervan kennis nam en was geschokt.
milieubeheer en als compensatie van de maasvlakte is een hersenspinsel van achter de tekentafel door personen die zeer kortzichtig zijn.
Door het land onder water te zetten ontstaat er stilstaand water.Het wordt een broedplaats van muggen.Met het warmer worden van het klimaat in nederland komen hier insekten (bv. tijgermug) die een gevaar zijn voor de volksgezonheid.
Voor het onteigenen van land is ook geen algemeen
belang in het spel, alleen eigenbelang van de
milieuorganisatie.
Het Provinciebestuur en de Natuurvrienden zijn van God verlaten!
Ook de huidige zo noodzakelijke voedselproduktie van dit gebied staat dus op het spel. WAANZIN!!
BESTEED ONS EN MIJN BELASTINGGELD AAN NUTTIGE ZAKEN.
Ik ben nu echt boos!. ( na Hedwige ook al )
Het landschap is nu eigenlijk al een mooi natuurgebied, waarom zou je dit onder water willenzetten... omdat er misschien een aantal mensen zijn die naar vogels willen kijken??!! En dit domme plan kost nog eens miljoenen! Gaat toch nergens over! Ik hoop dat deze 'op kantoo' bedachte plannen niet door gaan! Mvg, Iris b.
IK VIND HET VERSCHRIKKELIJK DAT EEN PAAR MILIEUFANATEN ZO VEEL VOOR ELKAAR KRIJGEN TEGN DE ZIN VAN ZOVEEL ANDERSDENKENDEN HIERDOOR KOMEN WEER EEN AANTAL BOEREN ZONDER LAND EN DUS ZONDER WERK TE ZIITTEN.DE PROVINCIE MOET ZIJN VERSTAND EEN KEER KRIJGEN. WE HEBBEN AL GENOEG NATTE VOETEN,DENK AAN WAT VERLOREN GAAT AAN MOOI BOERENLAND,HET IS EEN SVHANDE ALS DIT PROJECT DOOR GAAT,BOVENDIEN KTIJG IK STEEDS MEER HEKEL AAN DIE MILIEUFANATEN,DIWE ACHTER HUN EIGEN HOBBY AAANLOPEN,ZONDER OVER DE GEVOLGEN NA TE DENKEN,DIE HET HEEFT VOOR EEN AANTSL MENSEN,DIE HUN TOEKOMST IN ROOK ZIEN OP GAAN.
Men gebruikt dus de inpoldering als smoes om zichzelf onder natuur- en milieuvoorwendsels te verrijken. Dit is goedkoop en laag bij de grond. Een overheid die daar intrapt en daaraan meedoet, is het niet waard om zichzelf overheid te noemen.
maar ja misschien zit er bij mij een steekje los omdat zulk gebazel mij ergert.
| This discussion has been closed. |