Teken Protest Aan tegen de PVV partij van Geert Wilders.


Gast

#1

2013-09-19 16:06

een, grote schande, MAFFIA PRAKTIJKEN in den Haag
ouderen, chronisch zieken zullen inde toekomst wel afgemaakt moeten worden zodat deze geen geld meer kosten.A - sociaal beleid,Nederland word kapot gemaakt door deze lui, wel inkomensafhankelijke huur,maar inkomensafhankelijke zorg is niet mogelijk bij deze ratten.

Gast

#2

2013-09-20 14:31

geen komentaar ik wens alle demonstranten een dag zonder regen .ik moet werken dus kan er niet bij aanwezig zijn sorry en succes

Gast

#3

2015-09-17 23:00

De PVV wil een comfort beschermen dat Nederland verkregen heeft mede dankzij haar koloniale verleden. Het wordt tijd dat we eens wat terugdoen voor buitenlanders die het minder goed hebben dan wij.

Gast

#4

2016-11-17 15:13

Vrijheid van het vrije woord moet blijven vooraltijd in Nederland.

Gast

#5

2016-12-11 19:06

Potest tegen Geert Wilders,omdat hij Meer of Minder Marrokanen heeft geroepen.

Schande!

Minder gehandicapten. Deze vorm van facisme kan je tenminste blijven roepen, al 25 jaar lang bezuinigd op de zorg!

Geen mens die hiervoor de straat op gaat, ik acht het zelfs niet onwaarschijnlijk dat meningeen thuis blijft zitten met een uitkering omdat werken in de zorg te min is.

Daarvoor halen ze maar buitenlanders.

25 jaar bezuinigen op zorg, reportages over vastgebonden mensen in Nederland, ze leiden tot niks.

Om de schijn op te houden roept een burgermeester van een partij die, net zoals moslims liever een sprookjes boek hanteren dan de realiteit, dat met moet demostreren tegen Wilders. En dat gebeurd dan braaf.

Wilders vergelijken met Hitler, door ... die maar al te graag zelf de werkelijkheid ontkennen.

De PVV wegzetten als gevaarlijk!

Hoe zou het komen dat de problemen in de gezondheidzorg niet opgelost zijn maar juist zijn toegenomen:

FASCISME!

De problemen in de gezondheidzorg niet opgelossen, nee de aandacht vestigen op verweggistan.

Een volk binnen halen wat niks moet hebben van anders denkende, anders uitziende mensen. Een zeer fascistisch volk binnen halen dus. Misschien om daarmee te voorkomen dat het voor de meeste zichtbaar wordt hoe fout men zelf is, niet een kan zorgen voor de hulpbehoevende van het eigen volk.

Het begint nare trekjes te krijgen, demostraties tegen Wilders zijn in werkelijkheid gevaarlijk figuren die macheren. Buitenlanders die ingezet kunnen worden omdat men zichzelf te goed voelen om bijvoorbeeld in de zorg te gaan werken!

De vergrijzing is gaande, maar het wordt niet beter wat rolstoeltoegankelijkheid betreft.

Nee maar wel steeds meer islamitische voorzieningen.

Een stem op de PVV is dan ook steeds meer een stem tegen het landsverraad, tegen de bezetters en wat mij betreft vooral tegen de landverraders.

Tegen de werkelijke fascisten die minder zorg, minder untermenschen fluisteren!

Misschien dat ik een demostratie tegen Wilders bezoek, om te zien of ik iets opgeplakt word, een embleem opgespeld krijg "zorgafhankelijk, schuldig aan elke crisis.

De problemen in de zorg worden niet / nooit opgelost.

Dat ze allemaal daar zo achterlijk zijn dat ze het niet op kunnen lossen, dat geloof ik niet. Mijn vermoeden is dat ze de problemen in de zorg instand houden. Mensen vernederen om zelf zich van enig belang te voelen.

De mensen die van zorg en voorzieningen vernederen, omdat daarvan weinig te vresen is.

De overeenkomst met pedofiele is snel gemaakt, niet dat er zo'n klootzak nog in mijn buurt moet komen.

Dus protest tegen Wilders, de volgende stap is je respect / groet uitbrengen naar Erdogan op de opper baard van Isis. Zelf dan maken ze zichzelf wijs het te doen om de vrede te bewaren.

Een pure vorm van fascisme, als je het mij vraagd. Lafheid en verraad.

Ik ben me in eerste instantie niet gaan inzetten voor de PVV, maar tegen het huidige linkse fascisme!

Tegen alle klootzakken die vinden dat zorgbehoevende plaats moeten maken voor andere culturen die niet in staan zijn samen te leven, het land waar ze zijn "opgevangen" en de bevolking "opgevangen" te respecteren.


Gast

#6

2017-04-17 11:52

Een referendum over Nexit is toch onafhankelijk van de verkiezingsuitslag?