De Wollewei verkopen... Wie verzint zoiets?

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie De Wollewei verkopen... Wie verzint zoiets?.


Gast

#76

2013-06-05 18:04

Ik heb de Wollewei zien veranderen van een oud klooster tot de prachtige plek in de stad die het nu is. Ik ben mijn hele leven al bezig met het luisteren naar kinderen en jongeren. Deze plek is een veilige, actieve haven voor velen onder hen.
Nog afgezien van de misdaad om zo'n mooi oud gebouw te slopen is het een aanslag op kinderen en jongeren die hier hun ding kunnen doen. Waarom moeten zij de dupe worden van hebberige spelletjes? Een jeugdhuis hoort midden in de stad vanwege de bereikbaarheid, de mensen die er werken, ook de administratie, hoort het zicht te hebben op de jongeren waar ze voor proberen te zorgen zodat ze kort op de bal kunnen spelen. Het zou een echte schande zijn mocht de Wollewei stoppen te bestaan. Denk aan de kinderen en jongeren die alweer het slachtoffer dreigen te worden. En misschien ook aan jezelf: het is wel de generatie van morgen waarvan het allemaal dreigt te worden afgepakt. Een betere toekomst begint met de volgende generatie. Ik hoop van harte op wat gezond verstand van onze stad!
Carin.

Gast

#77

2013-06-05 19:27

wollewei mag niet verkocht worden

Gast

#78

2013-06-05 19:28

wollewei mag niet verkocht worden !
Heidi Werrens

#79 De Wollewei: verkopen of behouden?

2013-06-09 13:41

Waarom verkopen? Dan hebben ze geld om een nieuw jeugdhuis/centrum te bouwen zeker...NEE!

WAAROM BEHOUDEN? Het gebouw op zich is wel in goede staat, een beetje verfraaiingswerken mag wel. Maar voor de rest is het een prima locatie voor oa; grabbelpas, vergaderruimtes, organiseren van feestjes(al dan niet voor privé gebruik),...Kort gezegd het is een Multifuctioneel gebouw! Waar zowel kinderen als volwassenen zich thuis voelen! En zoiets mag men als een stad dat Turnhout toch wel is, nooit opgeven/afgeven!...Het is nu aan de huidige burgemeester om deze simpele beslissing te nemen of te laten!

Gast

#80

2013-06-11 09:03

waaw

Gast

#81

2013-06-12 16:28

welke gekken halen het in hun hooft om de wollewei te verkopen .geld voor de grote markt is er wel (€300.000)maar de wollewei is daar nu het slachtoffer van? DIT MAG ZEKER NIET GEBEUREN!!!!
De Wollebollen

#82 #82

2013-06-13 08:12

Pffff, van part mogen ze ze allemaal in die nieuwe fuifzaal steken hé! Pffff, we zullen is zien hoeveel jongeren er dan gaan flauw vallen!!!!!!!!!!!!! NEE tegen verkoop Wollewei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik hoor ze al zingen en we gaan met zen alle naar de frituur!!!!hahahahahah= future what's in a name!!!!!!
De kakkers

#83 #83

2013-06-13 08:14

Van mijn part mogen ze hun beslissing in d'r gat steken! En goed erin ze, dat het er nooit niet meer uitkomt!
WO III

#84 #84

2013-06-13 08:18

ppppffffffffffffffffffffffff, wat gaat er nog allemaal gebeuren in this'tuuuuut' up city! Ze doen mer ik zen dan weg zenne! Van part mogen ze er dan een grote boem oep laten vallen!
anoniem

#85 #85

2013-06-13 08:20

ppfff game over!

Gast

#87

2013-06-15 11:36

Jongeren en jeugdwerking verdienen een centrale, herkenbare en bereikbare plaats in een stadsorganisatie. Wollewei is een geschikte locatie om dit te realiseren en alle belanghebbenden doen dit al jaren fantastisch goed. Als moeder van 5 kinderen en als betrokkene bij vele jongeren pleit ik voor het behoud van dit centrum.

Gast

#88

2013-06-16 09:59

I don't care ! Anymore

Gast

#89 wollewei

2013-07-16 11:12

Mag ik stellen dat de beslissing tot verkoop enkel kan ondersteund worden door iemand die geen enkele affectie met/noch roots heeft in Turnhout. Turnhout had zich de kracht van verandering wel anders voorgesteld... Jammer dat die enkele politiek competente/correcte individuen te weinig draagvlak konden vinden in onze stad en men gekozen heeft voor goedkope import... aber wir haben es nicht gewüst !-)
Gast

#90 Re:

2014-01-28 19:01

#1: -

Als al die ondertekenaars nu eens wat bijeenleggen, blijft de Wollewei toch een tijdje open! ....... en toen was 't heel stillekes.


Gast

#91

2015-12-20 21:36

Ik vind dat de ( WOLLEWEI ) als een (MONUMENT) staat voor Turnhout en zijn bewoners dus ( BESCHERMD ERFGOED) dat mag niet zomaar verdwijnen!!!