VOOR verruiming zondagopenstelling

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie VOOR verruiming zondagopenstelling.


Anonymous

#1

2013-02-24 19:18

We leven niet in de 21ste eeuw, ik wil niet naar de kerk op zondagochtend en ik wil als ondernemer zelf kunnen bepalen of ik wel of niet werk op zondag!

Anonymous

#2

2013-02-24 20:33

Stop de Stichting TEGEN VERRUIMING ZONDAGSOPENSTELLING, teken snel deze petitie!
Stichting Tegen Verruiming Zondagopenstelling

#3 Re:

2013-02-25 18:30

#2: -

Nee, teken de petitie van de Stichting Tegen Verruiming Zondagopenstelling op www.tegenverruiming.nl Al tienduizenden winkeliers, winkelmedewerkers en consumenten hebben dat gedaan. Alle informatie over onze strijd vindt u op onze site!


Gast

#4 Re: Re:

2013-02-25 23:41

#3: Stichting Tegen Verruiming Zondagopenstelling - Re:

Misschien moet de Stichting Tegen Verruiming Zondagopenstelling eens nadenken over de huidige economie, de resessie en de concrete gevolgen als de huidige ondernemers niet met de tijd meegaan!

Feit is dat we moeten opboksen tegen Internet en die draait 24 uur per dag, vind open op zondag een prima plan, zolang er maar wordt gezorgt dat de ondernemers de werknemers niet kunnen dwingen.

 

 


Gast

#5

2013-03-01 16:10

Laat mij zelf bepalen wanneer ik wil winkelen. Ik werk van maandag tot en met vrijdag en wil op zondag een dagje met mijn vriendin de stad in kunnen wanneer ik tijd heb. via internet kan ik 24 uur per dag terecht maar ik gun het liever de middenstand.
youp

#6

2013-03-04 17:46

Snel die stichting opheffen en alle zondagen open!!! Economie heeft snel geld en omzet nodig.
youp

#7

2013-03-04 17:50

Deze azijnpissers kunnen gewoon dicht blijven op zondag. Maar ze zijn gewoon te jaloers om de ondernemers die wel open zijn. Dat het goed bevalt bij de burger zie je aan de drukte. Zelfs gisteren, met veel winkels dicht was het nog erg druk in de Heuvelstraat!!!!!
De Liberaal

#8

2013-03-04 22:47

Oproep tot boycot van de winkeliers aangesloten bij de Stichting tegen verruiming zondag openstelling. Bij een effectieve boycot zijn we deze winkeliers zo kwijt.