HELP DE MUSSEN VERDWIJNT!!! LAAT DE MUSSEN NIET VERDWIJNEN!!


Gast

#26

2012-05-11 23:16

Houdt moed, tezamen sterk

Gast

#27

2012-05-12 00:07

uit eigen ervaring weet ik dat er weinig ruimte is voor de vrije geest en waar mensen zich kunnen uiten in vorm van kunst en muziek.
Lokaties worden erg duur en heb je regels terwijl als je een leuke lokatie hebt je ruimte moet maken voor mensen met meer geld.

Gast

#28

2012-05-12 10:18

Het zou er jammer zijn als deze plek verloren zou gaan. Heb hier mooie momenten beleefd

Gast

#29

2012-05-13 18:22

Mussen MOET blijven

Gast

#30

2012-05-15 17:49

Mussen moet blijven.!

Gast

#31

2012-05-29 18:45

Wij zijn vorig jaar door een uitslaande brand een soortgelijke broedplaats voor creatief talent kwijt geraakt. Eeuwig zonde... en nog steeds op zoek naar een vervangende locatie.

Gast

#32

2012-06-01 19:09

Laat De Mussen voortbestaan!Mensen hebben behoefte aan vrijheid,creativiteit,saamhorigheid!Deze plek is belangrijk!Op deze plek wordt men nog niet betutteld en dat is precies wat men nodig heeft om mooie dingen te kunnen maken en die samen te delen en te genieten!

Dit bericht is verwijderd door de auteur van deze petitie (Toon details)

2012-06-06 17:07


Dit bericht is verwijderd door de auteur van deze petitie (Toon details)

2012-06-06 17:17


Dit bericht is verwijderd door de auteur van deze petitie (Toon details)

2012-06-11 17:07


Antikraak

#36 Mussen

2012-06-11 17:15

De Mussen moet verdwijnen! Zelf ben ik een aantal keer in de Mussen straat beland en het verbaasd me dat het nog steeds open is. Dit is geen plek waar de jeugd lekker kan stappen of een illegaal feestje kan pakken. Er is geen enkele controle op het gebruik van alcohol en drugs en als het fout gaat, gaat het goed mis. Zelf ben ik een doorgewinterde feest ganger en tevens barman, maar dit is geen place to be. Sowieso ben ik tegen kraken! Mensen moeten hun steentje bijdragen aan de maatschappij en dat doe je ook door gewoon te betalen voor de vaste lasten etc.. Op deze manier kan het niet door gaan en ik ben ook van mening dat ze de Mussen gewoon moeten plat gooien. Lieve krakers, doe iets met je leven want jullie maken het land kapot. Onze opa's en oma's hebben hard gewerkt om dit land op te bouwen en jullie werken net zo hard om het te slopen... Shame on the mussen straat en de krakers!

Gast

#37

2012-06-15 10:45

echt een oude wijven reactie op mensen die proberen dus niet zo ouwe wijverig te zijn.
als je over bijdrage begint moet je dat maar aan die 427 mensen vragen
die het wel waarderen. en afvragen wat bijdrage precies inhoud.
en bedankt namens vele voor jou sprankelende bijdrage

Gast

#38 Re: Mussen

2012-06-15 11:10

#36: Antikraak - Mussen

heb je er wel eens over nagedacht dat deze maatschappij mischien wel kapot gaat aan mensen zoals jij......

 

 

Dit bericht is verwijderd door de auteur van deze petitie (Toon details)

2012-06-17 10:56


Dit bericht is verwijderd door de auteur van deze petitie (Toon details)

2012-06-20 03:20


Dit bericht is verwijderd door de auteur van deze petitie (Toon details)

2012-06-21 21:41


pieter baan

#42

2012-06-21 21:44


wie weet wie dit is? #40: Common-s3nse -

Dit bericht is verwijderd door de auteur van deze petitie (Toon details)

2012-06-30 20:08


pieter baan

#44

2012-07-05 18:59

wie weet wie henk is voorheen gebruikte hij het pseudoniem Common-s3nse
pieter baan

#45 GEEF U MENING NIET KADO

2012-07-05 23:06

denmussen@gmail.com

voor u suggestie(s) en verklaringen

OOK ANONIEM!!!

peter de ruiter

#46

2012-07-08 16:41

Verwijderd omdat t beledigend is? Wat? Is de waarheid beledigend. Alcohol verkoop zonder licentie. Tent vol met junks die feesten tot laat in de ochtend, die allemaal strak staan van de hard drugs? Dealers die niet alleen hard drugs maar ook neppe troep verkopen dat zeer gevaarlijk kan zijn voor de gezondheid? Tuig! Afblijven van andermans eigendom. Ze hadden die huis al lang geleden moeten afbreken. Nou is het een verzamel plaats voor tuig.
En nou over creativiteit gesproken, er is niks creatiefs aan een illegale feestje waar er hard drugs rond gaan als of het niks is. Wil je je creativiteit uitoefenen? Doe het net zoals elk ander dat moet doen.
Wil je geen belasting, stroom en water betalen? Ga naar de zuidpool, daar hoeft dat allemaal niet.
En nou komt er eindelijk een bedrijf wat nuttigs van dat tuig hol maken en dan zitten jullie moeilijk te doen? Donder op! Jullie zouden dat land alsnog nooit zouden kunnen betalen.
Bij de uitzetting sta ik naast de politie jullie uit elkaar te trekken. Des noods moeten we maar dat hele boel in de fik steken.
PS: Dit is een discussie, verwijder je het? Dan bewijs je dat ik gelijk heb. Ik heb deze reactie zo en zo opgeslagen, mocht je het weer verwijderen.
peter de ruiter

#47 Re:

2012-07-08 16:44

#44: pieter baan -

Blij? Ga je mij nu opzoeken met je junk vriendjes? Of gooi je mijn raam in als een watje dat je bent? Tuig!


Gast

#48

2012-07-12 20:58

ja zeker
nu kunnen we tenminste aangifte doen
denmussen@gmail.com

#49 helaas dit is gewoon geen discussieforum

2012-07-12 22:19

geachte meneer de ruiter
Een discussie is een vorm van bespreking, zoals een gesprek of andere vorm van communicatie, tussen twee of meer partijen over een bepaald onderwerp, waarbij de partijen elkaar van een bepaald standpunt proberen te overtuigen*1
u doet voornamelijk wat eenzijdige uitlatingen en dat is op zichzelf geen bezwaar
echter bezwaarlijk is het wel dat u blijft volharden in het uiten van ernstige bedreigingen *2
hierbij wil ik u meneer de ruiter vriendelijk doch dringend verzoeken dit niet meer te doen!

afz. denmussen@gmail.com

*1wikipedia
*2:ik citeer u: "jullie uit elkaar te trekken. Des noods moeten we maar dat hele boel in de fik steken"

Peter

#50

2012-07-13 21:10

Er wordt alcohol verkocht zonder licentie. Tent staat vol met junks die feesten tot laat in de ochtend en allemaal strak staan van de hard drugs. Er komen dealers die niet alleen hard drugs maar ook neppe troep verkopen dat zeer gevaarlijk kan zijn voor de gezondheid.

En jullie krakers moeten van andermans eigendom afblijven. Ze hadden die huis al lang geleden moeten afbreken. Nou is het een verzamel plaats voor tuig.

Nou over creativiteit gesproken, er is niks creatiefs aan een illegale feestje waar er hard drugs rond gaan als of het niks is. Wil je je creativiteit uitoefenen? Doe het net zoals elk ander dat moet doen.

Wil je geen belasting, stroom en water betalen? Nou sorry, maar dan je bent in de verkeerde tijd geboren.

En nou komt er eindelijk een bedrijf wat nuttigs van dat tuig hol maken en dan zitten jullie moeilijk te doen? Donder op! Jullie zouden dat land alsnog nooit zouden kunnen betalen. Mocht dat niet zo zijn, dan konden jullie dit allang geregeld hebben.

Oke nu kalm dan, zo beter? En trouwens, dit is wel een plek voor discussie. Anders zou ik geen reactie hier kunnen plaatsen. Kijk trouwens naar de menu:

"Signeer deze petitie | Handtekeningen (436) | Discussie (42) | Statistieken | Extra zichtbaardheid"

 

#48: Gast

ja zeker
nu kunnen we tenminste aangifte doen

Hah! Internet rule #3. Succes