Tegen de werkuurverhoging voor Europese studenten in Nederland


Gast

#51 Re:

2012-05-29 15:35

#41: TomC -

So basically transforming your big text monster into 2 messages: Your truth contains the assumption that normal students are lazy and not interested to integrate. Let me guess about your side Tom Middle Man :D


Gast

#52

2012-07-06 02:17

Nederlandse studenten moeten in Duitsland op de meeste pleken GEEN studiefinanciering betalen, dit is dus OOK een cadeau van het buitenland aan hun! Maar ok, als Nederland steeds meer kosten door buitenlandse studenten opbouwd moeten ze er wel iets aan doen.
Maar is het dan begrijpelijk om buitenlandse studenten eerst in hun eigen land te komen werven door ze te lokken met studiefinanciering en hoe goed en sociaal het onderwijs hier wel niet is?!
En dan worden ze ineens door een nieuwe regeling belemmert in hun studie, die hun van te voren zo mooi gesproken werd?
Dit is heel oneerlijk en echt niet sociaal tegenover buitenlandse studenten!
Dat Nederland sparen moet, ok, maar dan laat de mensen die hier al studeren
en er niks van wisten aub daaruit en begin pas ermee voor aankomende studenten,
die er dan du wel over na kunnen denken...
Dominique

#53 Weer doen opleven

2014-01-28 14:26

Hallo Isabel Nolte en eventuele andere initiatiefnemers,

Ik heb pas enkele maanden geleden gehoord van de regeling van 32 naar 56 uur. En ik help graag mee om een oplossing te vinden om de uren naar beneden te brengen.
Ik heb de petitie ondertekend en binnen mijn kringen een e-mail opgesteld met uitleg van de situatie en met de vraag de petitie te ondertekenen. Ook om de petitie binnen hun kringen weer door te sturen.
Kunnen we nog iets anders doen? Zijn er nog andere dingen ondernomen in de tussentijd om een veranderingen teweeg te brengen?

Ik hoop dat de buitenlandse studenten van 2012 nog aan de studie zijn in Nederland.

Met een vriendelijke groet,

Dominique Sleijpen

Gast

#54

2014-01-28 18:26

Jonge mensen die alles achterlaten en hier hard studeren met het doel om met de opgedane kennis hun expertise voor zowel Nederland als hun land van herkomst hiermee van dienst te zijn wil ik heel graag steunen