Red ons Buurthuis De Tweeling

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Red ons Buurthuis De Tweeling.


Gast

#1

2012-03-19 16:44

Wekelijks komen er honderden peuters op peuterspeelzaal Olleke Bolleke, we kunnen deze peuters toch niet op straat laten staan.

HELP DEZE PEUTERS OM IN HET BUURTHUIS TE LATEN SPELEN EN HUN TAAL TE LEREN> OH ZO BELANGRIJK.


Gast

#2

2012-03-19 16:49

Help de peuters van peuterspeelzaal Olleke Bolleke. Zij spelen al zo lang in het buurthuis dat het oneerlijk is als wij er met z'n allen uit moeten.

Gast

#3

2012-03-19 21:11

Men zou eens moeten terug kijken welke functie dit buurthuis heeft gehad, en eens moeten optellen, hoeveel vrijwilligers hier hun diensten hebben bewezen.
Dan gelijk even de agends van alle avonden eens doorlichten, en alle taakstraffers vragen naar hun ervaring, de leiding van het buurthuis heeft dit altijd met veel menslievendheid vervuld. Een schande om een ordinaire bezuiniging af te wenden op dit Buurthuis.

Bert Hobo

Gast

#4

2012-03-19 22:26

Het is echt zeer wenselijk dat het buurthuis blijft bestaan door alle activiteiten die er plaatsvinden.

Gast

#5

2012-03-20 00:05

Het Waterfront is allemaal veel belangrijker voor deze raad, ze zijn de weg letterlijk kwijt, ze zien niet hoe belangrijk een buurthuis voor de buurt is.
Succes allemaal met de actie!!!

Gast

#6

2012-03-20 10:19

Ik heb jaren lang met veel plezier gebruik gemaakt van De Tweeling tijdens de avonden en activiteiten van het Shantykoor De Boekaniers.
Het is een ideale accomodatie voor buurtgerichte activiteiten en meer.
Het is er schoon en wordt goed onderhouden.
Kortom: het moet blijven!!!
Beste groet, Georges d'Aulnis.

Gast

#7

2012-03-21 00:33

laat de gemeente zijn hersens eens werken laat ze positief een uitspraak doen
Dicky

#8

2012-03-24 18:45

Het buurthuis moet blijven,zo ook voor de kindercrech olleke bolleke. Ik ben een buurtbewoonster,en ondervind weinig overlast van de buurthuis.
Ook geniet ik s'zomers van de klanken van het shantykoor als die reperteerd.
En waar moeten al de mensen heen die hiervan gebruik maken ?

Gast

#9

2012-03-31 16:22

Ik nodig de burgemeester en de wethouders van harte uit om
het aankomende EK in Buurthuis de Tweeling te komen bekijken!
Dan zullen ze weten wat het ORANJE gevoel en saamhorigheid inhoud.