Behoud van het Vereenigingsgebouw (tuf)

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Behoud van het Vereenigingsgebouw (tuf).


Gast

#26

2012-03-18 11:04

Wij willen graag onze toneelvoostellingen voort zetten in het vereningings gebouw.Broekerhaven toneel.

Gast

#27

2012-03-18 11:56

komop zeg zoveel buurthuizen zoals 't vereenigingsgebouw hebben we niet, en buiten dat ik denk dat héél bovenkarspel en grootebroek er mee opgegroeid is, en daarnaast voor de ouderen onder ons het biljartje leggen met je oude buurman enz. NEE het verenigingsgebouw moet blijven hoor.
gast

#28

2012-03-18 12:20

stede broec is best een grote gemeente, het is dan toch ook een noodzaak dat er meerdere ruimtes zoals het verenigings gebouw zijn zodat clubs en allerlei (feestelijke)activiteiten goed georganiseerd kunnen worden voor alle mensen uit stedebroec

Gast

#29

2012-03-18 12:23

als tuf sluit, zullen de borrels uit hun voegen barsten. de gemeente zou daar nòg meer omkijken naar hebben, en dus dief van eigen portemonnee zijn als het besluit om tuf te sluiten.

doe nou toch eens een beetje lief tegen ons! dat zal zich terug betalen, want op deze manier triggert de gemeente een postkantoor-boycot bij ons allen en dat zou toch ook zonde zijn: een prachtig opgeknapt en goed georganiseerd postkantoor waar de ras-bovenkarspeler zijn neus voor op zal trekken.

Gast

#30

2012-03-18 12:24

je wilt het niet aan de stok krijgen met west-friezen!!

Gast

#31

2012-03-18 12:32

Geef Kees een kans!!
Voorzitter Kermiscomité

#32

2012-03-18 13:00

Hallo, julie moeten het gemeentehuis plat bellen, vraag naar de reden, laat ze naar buiten komen met een verklaring. Niet over het postkantoor beginnen dat is een hele ander discussie.

Kom met goeie argumenten zoals, naar mijn mening, het gebouw niet om 0.00 dicht kan vanwege de veiligheid op straat, omdat een andere gelegenheid nog open is. Ga niet zo maar wat roepen dat is juist voer voor politici, je kunt politici alleen met feiten bestrijden, niet met loze kreten.
Kom op Bovenkarspel, laat zien dat je er bent en kom massaal naar het Vereenigingsgebouw om ze te steunen.

Gast

#33

2012-03-18 13:05

Er is de laatste tijd veel verandert bij de gemeente. Maar waar zijn ze nu mee bezig? Of waar is met name de burgemeester mee bezig. Het Vereenigingsgebouw is niet weg te denken in Bovenkarspel. De gemeente heeft aan het bestaansrecht van dit gebouw slechts heel gedeeltelijk financiele ondersteuning gegeven. Allerlei aktiviteiten zijn jarenlang wel toegestaan en van vergunningen voorzien. Het verenigingsgebouw is hierom tal van malen geprezen omdat het de burgerschapszin in Bovenkarspel vertegenwoordigde. En dan nu....... een nieuw beleid? Het Vereenigingsgebouw beknotten in haar gemeenschapswerk? Kom op gemeente!! Breek niet af, maar ondersteun het Vereenigingsgebouw!!
Bovewnkarspel, 18 mrt. 2012. Jan Bregman.

Gast

#34

2012-03-18 13:07

De gemeente moet eens stoppen met dat strenge horeca beleid en de mensen weer eens een pleziertje gunnen!

Gast

#35

2012-03-18 13:09

Moet gewoon een echte verenigings gebouw met mogelijkheid tot feesten en culturele evenementen

Gast

#36

2012-03-18 13:20

Moet de jeugd nu alles afgenomen worden!!!
zwerven ze nog meer over straat en maar janken dat ze zoveel slopen ,op deze manier werken jullie dit zelf in de hand, en dan doel ik vooral op de kermis.
Al zoveel jaar worden er feestjes gegeven in het verenigingsgebouw en wordt er kermis gevierd en nu moet dit allemaal weer wijken.
Gemeente waar zijn jullie mee bezig!!!!

Gast

#37

2012-03-18 14:17

Denken de mensen van de gemeente ook aan onze auto's, tuinen etc??? Als tuf dicht is dat wordt het ellende op straat!!! Inmiddels moet de ervaring toch wel leren dat als er niet genoeg uitgaangsmogelijkheid is sommige mensen hun energie op een andere manier kwijt willen raken...
Met alleen de florabar kom je er niet, en ook voor Mario en Annet betekend dat boze mensen voor de deur omdat ze nergens heen kunnen. Een behoorlijk intelligente keuze om die vergunnning een paar weken voor de kermis in te trekken!Ik hoop dat mijn stem wat doet...

Gast

#38

2012-03-18 15:07

Heel veel bonds biljartwedstrijden zijn pas na 12.30 uur af,waar moeten we dan naar toe????
In heel Grootebroek en Bovenkarspel staan geen 4 Biljarts,(die 4 Biljarts hebben wij echt nodig)
Ga aub Kees Ooteman en het Vereeningingsgebouw niet tegen zitten,want anders is het einde verhaal
van onze Biljartclub...Stede Broec kan niet buiten het Vereenigingsgebouw.

Gast

#39

2012-03-18 15:29

Ik vind dit gewoon weg absurd, zoveel cafés zijn er ook al niet meer in de streek. wil de gemeente er soms een duf dorp van maken of zo.
Grootebroeker

#40

2012-03-18 15:49

Het vereenigingsgebouw moet blijven !!
Onbegrijpelijk dat het al jaar en dag een fantastische plek is voor verenigingen, partijen, bruiloften, toneel en ga zo maar door.
Iedereen lvast bedankt vioor de enorme reactie op deze site.
Ik ga ervan uit dat de burgemeester en wethouders zeg bedenken.

Gast

#41

2012-03-18 16:21

tuf moet blijven
geef Kees een kans
het zou zonde zijn van zo'n gebouw om er niks meer mee te doen

Gast

#42

2012-03-18 16:30

Lekker bezig gemeente Stede Broec. Eerst €100.000.- overmaken om te verbouwen en vervolgens geen exploitatievergunning afgeven?!?!?

Het is wel duidelijk dat de burgemeester nog nooit kermis gevierd heeft!!!
En als ze dat al wel gaat doen, dan zeker in het oude postkantoor???

Gast

#43

2012-03-18 16:34

Er wordt volgens mij een vies spelletje gespeeld wie zit hier achter. Moet alles wijken voor het post kantoor .het vereenigingsgebouw wirdt op dit momentdoor een onder nemer bestuurt die er weer wat van maakt je hoort het aloom in de gemeente er zit weer leven in .ERis niets veranderd met de vergunning

Gast

#44

2012-03-18 17:54

Ga zo door!!!!!

Gast

#45

2012-03-18 18:15

Wanneer tuff verdwijnt kunnen ze alle evenementen in bovenkarspel wel stop zetten. Er is al te weinig horeca ruimte in Bovenkarspel en dan een van de belangrijkste ruimtes daarvoor, ook qua verenigingsleven, dicht laten gaan vanwege een stom papiertje. Dikke bullshit.

Gast

#46

2012-03-18 18:31

het zou zonde zijn als het verloren zou gaan.

Gast

#47

2012-03-18 18:52

Noem het "back to the future"....

Gast

#48

2012-03-18 19:06

Gemeente, rot op!

Gast

#49

2012-03-18 20:17

Ik heb veel leuke herinneringen van het verenigingsgebouw uit mijn jeugd.
Verder vindt ik het een verschraling van het sociaal gebeuren in de streek als dit wordt doorgezet.

Gast

#50

2012-03-18 20:21

lang open voor lekker feesten.