houd onze gymzaal open

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie houd onze gymzaal open.


Gast

#1

2012-02-05 23:26

Het is gewoon een geweldige vereniging!
Met altijd leuke activiteiten!

Gast

#2

2012-02-05 23:33

Niemand komt aan de gymzaal!!

Gast

#3

2012-02-06 15:08

Alpha is al jaren een begrip in Oudenbosch e.o. Het sluiten levert dan misschien €9000 op, maar wat zijn de maatschappelijke gevolgen voor de leden? Om nog maar te zwijgen over de arbeids kansen voor de medewerkers.
Dus om wat kruimels op een heel brood te besparen, zitten er zoveel mensen door zo'n besluit met de gebakken peren. De gedachte alleen al om dit door te laten gaan, dat kan NIET!!!

Gast

#4

2012-02-06 21:24

Wat een pannenkoeken! Geen wonder dat er geen sportvrouw wordt verkozen in Halderberge als je sporthallen gaat sluiten.
De gemeente moet goed nadenken over het feit dat vergrijzing en vervetting van de hele maatschappij juist moet aanzetten tot het stimuleren van sport en gezonder leven.

Gast

#5

2012-02-06 23:05

Het is onzin om alpha naar 35jaar te sluiten en is gewoon onnodig! Waar moet iedereen heen dan? De gemeente denk alleen maar aan hun eigen!!

Gast

#6

2012-02-09 23:09

De jeugd is te dik
De jeugd is te passief
De jeugd zit teveel achter de computer
De jeugd is niet meer sociaal.
Goed zo gemeente. Zo stimuleer je al het bovenstaande.
De bezuiniging van nu komen in de toekomst in het kwadraat als kosten terug.
Beter ten halve gekeerd dan ten hele verdwaald!!!!!

Gast

#7

2012-02-15 19:20

laat het bestaan

Gast

#8

2012-02-15 21:33

De zaal hoort gewoon bij Alpha! Ik weet niet beter. Ben op mijn 6e bij Alpha begonnen en op mijn 19e gestopt!

Een verkeerde besparing! Het is toch tegenwoordig het doel om kinderen van de computer en de tv weg te krijgen en te laten sporten? Een ding is zeker. Door Alpha uit de zaal weg te halen, is dit een stap achteruit! 9000 euro besparen op sport voor kinderen is dus belangrijk?? Sorry, maar dan is Halderberge geen gemeente om trots op te zijn. Bespaar idee: laat wat minder flitsers aan de bosschendijk staan.

Ik hoop dat er nu kinderen zijn van 6 jaar en jonger, die net als mij, ook nog jaren kunnen genieten van wat Alpha hen in hun gymzaal bied!

Gast

#9

2012-03-05 15:04

jullie kunnen toch niet buiten gaan turnen ? of wil de gem. dat wel ! Voor de gem. is het makkelijk als jullie er helemaal mee stoppen dan hoeven ze ook geen subsidies uit te keren !

Gast

#10

2012-03-06 00:18

Onze twee jongste kinderen zitten bij Alpha op kleutergym en zijn elke week weer dol enthousiast! Is het al zaterdag? Mogen we al gaan gymen?? Op een speelse manier worden de motorische ontwikkeling en de spelvaardigheid van de kinderen gestimuleerd, ik heb inmiddels al heel wat kindjes voorbij zien komen die stijf en klungelig binnen kwamen en binnen een paar maanden een heel stuk leniger en met veel meer pit in de groep staan!! Al jaren zetten de vrijwilligers van Alpha zich voor meer dan 100% in om de kleutergroep maar ook de daarop volgende turn groepen met enthousiasme, gedegen kennis en overgave te draaien!! Voor ons als ouders is Alpha een betaalbare vereniging en kunnen wij op een betrokken manier de ontwikkelingen van onze kinderen volgen! Onze kinderen zouden heel graag gaan turnen later!! Dus gemeente Halderberge... bezint eer ge op het verkeerde bezuinigd!!!!


Gast

#11

2012-03-06 10:02

Laat die vereniging met deze leden nog lang sportief doorgaan...!!Dank u!!!

Gast

#12

2012-03-08 12:03

Alpha moet blijven

Gast

#13

2012-03-18 09:48

Alpha moet egt blijven!!!