Code rood: Thuiszitters in nood!

Code rood: Thuiszitters in nood! / Mededelingen / Update Code rood: Thuiszitters in nood! / Opmerkingen

Gast

2024-05-06 12:06

Saskia, ik wil graag met je in contact komen!

groet, Eveline

06-26046747

Gast

2025-05-29 13:43

Hoi Saskia, Hier ook een moeder die er helemaal klaar mee is en zou het liefst het hele onderwijs systeem tot de grond willen afbreken ( inclusief de wellustig financieel geprikkelde poppetjes die daar bij horen.) Inmiddels zijn we zowat halverwege 2025 , ik lees dat je bericht/ actie medio 2023 is geplaatst. Hoe gaat het nu met jullie? / hoe staat de situatie er op dit moment voor? Ik poog al jaren de situatie waarin wij zijn klem gezet naar buiten toe te brengen, inmiddels speelt dit bij ons sinds 2015! Mijn zoon wordt dit jaar 19 , en we voelen nog steeds bedreigd vanwege een kwaadwillende leerplichtambtenaar die ons onterecht 5 jaar lang structureel aan het dagvaarden is geweest ( middels diverse juridische routes, o.a. strafrecht, jeugdrecht, ook door vals gemaakte meldingen destijds door de school van inschrijving bij veilig thuis en raad van de kinderbescherming.) Juridische bescherming en het vinden van de juiste advocaat is in deze regio niet te doen. Al bij al ben ik +- 30 keer op zittingen moeten verschijnen in een tijdsbestek van 5 jaren. Ik ben alleenstaande moeder, en nog een zoontje die nu 9 jaar is. ... (Het is absurd dat het ongekend blijft door kunnen gaan, terwijl het aantal kinderen en hun gezinnen steeds meer word met bizarre situaties. ) Enfin, mij is nu een gevangenisstraf opgelegd van 30 dagen, (zie je het al voor je) vanwege zogezegde overtreding van de leerplichtwet 1969.. ( terwijl de school van inschrijving mijn zoon op een fictieve inschrijving had staan (voor de bekostiging) en dus hem niet had ingedeeld in een klas , hem.niet van onderwijs heeft voorzien en hij geen toegang tot de school had... onderwijl 6 jaar lang dikke bakken vol met geld ( over zijn rug ) heeft ontvangen ( en al de rest die aan de thuiszitters verdient, je bent er vast mee bekend dat dit om zo'n 100.000 euro per jaar gaat per " thuiszitters") - nu valt ineens mijn kwartje mbt "over zijn rug" i.s.m. " rug nummer" bij de DUO , de financiele transfer waarbij de leerling -id nummer wordt omgezet naar het rug-nummer om op die wijze de financiele stroom ontoegankelijk te maken bij inzage verzoeken over je eigen gegevens, zo doen ze dat hier in NL- Feitelijk is het nog veel meer onrecht dan " alleen maar" de onderwijs en sociale uitsluiting . Het is laster en is fraude het is diefstal van het bsn nummer van je kind etc. Etc. Ik sta al 10 jaar in mijn eentje tegenover een grote groep machtige posities , zogezegde volwassenen, ( zou je dit bij je eigen kinderen ook doen?? Letterlijk een in you're face gestelde vraag waar nooit antwoord is op gegeven...) Ik zoek / wil me voegen bij STRIJDERS voor al onze kinderen om het leed en represailles acuut te stoppen! Voor mij part eerst underground om samen de juiste strategie uit te zetten, maar daarna keihard aanvallen net als andere landen , het volk massaal terug walst over datgene wat men onacceptabel vind! En daar ook voor blijven staan net zolang totdat de politiek per direct spoed wetten gaat aanpassen, want dat ze hier internationaal gezien mee weg kunnen komen daar heb ik zo mijn bedenkingen over , dat alleen in NL rechters niet aan de grondwet mogen toetsen dat is op zich al bizar , echter het ondermijnen van het kinderrechtenverdrag daar staan gewoon sancties op! 👊 💪 Ben benieuwd of er al een beweging is... ? En ieder die het leest en zich geroepen voelt , laat je horen! 💓 

Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...