Geen verslaafde/psychiatrische opvang Domus in Almere Poort

Geen verslaafde/psychiatrische opvang Domus in Almere Poort / Mededelingen / Dwing de Almeerse politiek naar ons te luisteren - teken de nieuwe petitie! / Opmerkingen


Gast

#1

2023-06-22 13:57

De gemeente heeft een eigen wil En druk alles door, ook ten koste van de bewoners dit interesseert men tegenwoordig niet meer

Gast

#2

2023-06-22 14:14

Waarom in een woonwijk ?? Daar waar vele kinderen zijn !!! En hoe vaak gaat het voor de zoveelste kreeg weer fout !! Waar men dan weer niet begrijpt hoe dan pffff . Nee zet dit soort instellingen op een bedrijven terrein waar niemand woont en niemand er last van ondervind.

Gast

#3

2023-06-22 14:30

Bedankt naar iedereen die zich actief inzet in deze strijd. Dit wordt enorm gewaardeerd. Samen staan we sterk.

Gast

#4

2023-06-22 15:05

De bijeenkomsten om de bewoners meer 8nformatie te geven maar geen zeggenschap te geven is eenzijdig en nutteloos. Wat moeten we met bijeenkomsten die bewoners met het dwingend doordrukken van de gemeente opzadelen! Geef de burger spreektijd en doe iets met wat er vanuit de burger komt gemeente Almere. Druk niet alles gewoon door, wetende dat je de burger alleen maar meer en meer tegen je in het harnas jaagt. Doe eens verstandig en luister naar de wensen van de inwoners en ga daar eens naar handelen. De gemeente heeft het laatste decennia al te veel mislukte projecten gestart om de laatste mislukking maar weer eens te noemen de Floriade. Rara, hoe komt het dat de gemeentebelastingen de afgelopen jaren middels verhogen van de WOZ waarde van de huizen alleen maar hoger is geworden. De schade moet niet op de bewoners worden verhaald maar op de mensen die alles op alles hebben gespeeld dat de Floriade willens en wetens maar door zou gaan. En de schade wordt alleen nog maar hoger gezien de extra schadepost die de ontwikkelaars van het voormalig Floriade terrein gaan verhalen op de gemeente. Rara hoeveel stijgt de WOZ voor het komende jaar, mijn huis met zijn gebreken raak ik aan de straatstenen niet kwijt voor de WOZ die nu op mijn huis getaxateerd is door een zogezegd expert achter zijn bureautje op kantoor. Het zijn allemaal fictieve cijfers die niet gebasseerd zijn de werkelijke staat van een huis.

Gast

#5

2023-06-22 18:47

Geen verslaafden in almere poort