Vaccinatie van jonge kinderen: bezorgde ouders eisen verantwoordelijk beleid.

Vaccinatie van jonge kinderen: bezorgde ouders eisen verantwoordelijk beleid. / Mededelingen / LAAT KINDEREN KIND ZIJN <> contacteer ons! / Opmerkingen


Gast

#1

2021-11-27 18:30

Hou me op de hoogte

Gast

#2

2021-11-27 18:56

Misschien Mewe proberen? 🤞

Gast

#3

2021-11-27 19:10

Ik heb jullie alvast gemaild ! 👍
Laat Kinderen Kind Zijn
De auteur van deze petitie

#4 Re:

2021-11-27 19:55

#1: -  

 Bedankt! Heb je ook e-mail verstuurd? Zo kan ik het beter bijhouden. Bedankt voor jullie steun.

Laat Kinderen Kind Zijn
De auteur van deze petitie

#5 Re:

2021-11-27 19:57

#2: -  

 Gaan we zeker doen. Bedankt vr de tips. Heb je ook e-mail verstuurd? 


Gast

#6

2021-11-27 21:08

Kinderen met een mRna vaccin injecteren is verboden , deze mensen moeten voor het gerecht gedaagd worden . Angst is de motor ,dat ouders de ouders dit toelaten. Waar is de empathie

Gast

#7

2021-11-29 19:42

Zeker kinderen msdadige dwang, kinderen amper verkouden zijn ervan gewoon bij ziekte thuis houden.. Dat werkt de beste natuurlijke weerstand en meest virulente variatie dan vanzelf nadeel tref tov besmettelijke mild -symptomische versies, voordeel hebben, geen ziekbeeld vertoond maar milde tot doolopende snottebell gewoon juist goed is, omdat dit soort dingen virussen etc er nu eenmaal en helaas voorkomen, daar natuulijk op uitzondering evt daar gelaten, bestse natuurlijk verloop ook en juist ook voor kinderen, 5jaar oud, forgotsake, dan al je levenlang hartfalen door bloedprop etc.. Nee Nee! ( en als je wat ouwe ben ook netzo geen verplichte prik mag worden, laat dat duidelijk wezen! ) Geen verplichte prik, Pasje op! Uitgesloten van medische appart heey dit..tss

Gast

#8

2021-12-01 09:22

Beste, Ik wil wel steunen maar heb geen paypall. Kan dit anders? groetjes, Celien

Gast

#9

2021-12-12 08:04

Oh. We verglijden in sneltempo nr dictatoriale toestanden. Angst zaaien, kritische stemmen censureren dreigen en monddood maken, propaganda voor en verplichten van experimenteel vaccin, reguliere media weigert platform voor een 'onafhankelijk open wetenschappelijk academisch medisch multidisciplinair debat' MM voor kinderen is 'not done'! Niet gebaseerd op wetenschappelijk onderzoek, niemand neemt de verantwoordelijkheid voor eventuele schade, in KB is 'advies' mr kinderen bedreigd dr school met van school sturen!? Geen morele en ethische overwegingen. Invloed op diverse domeinen mbt ontwikkeling: psychologisch, taal, sociaal, emotioneel, communicatie, mentaal, immuunsysteem, fysiek vb schimmelontwikkelingen id longen... Nergens heeft men antwoord op. Dit is een onrechtsmatige nutteloze regel. Niets rechtvaardigt MM. Heel dit coronanarratief bulkt van; 'T'unnel'V'isie-experts/visies en gebrek aan hogergenoemd debat, aannames en disproportionele maatregelen, gemanipuleerde cijfers, machtsmisbruik, censuur, propaganda voor maatregelen en vaccin, papegaaienjournalistiek, verdeel-en heersretoriek, psychologis ch machtsmibruik, communicatieve machtsmisbruik id reguliere media, kritisch wetenschappelijk onderbouwde stemmen en monddood maken en rediculiseren en beschuldigen, misbruik maken en verwaarlozen van de zorg- en zorgmedewerkers en dan zich verstoppen achter op halve waarheden gebouwd en uitvergroot gedramatiseerd pseudowetenschappelijk coronaverhaal waar men het politiek falen verschuilt achter doordrammen en doorduwen en de hun politieke verantwoordelijkheid doirschuift naar het burgercollectief en individualiseert. Enkel met totaalcontrole kunnen ze ons onderdrukken. Nu betrekken ze hierin ook al onze kinderen. Aan de ouders om dit niet meer te pikken. Dit is niet de wereld die ik wil en nog monder die ik wil achterlaten voor mijn nageslacht. Ik heb een wereld van echte 'samen'leving, van mensen in verbinding voor ogen waatvook liefde is. Onze kinderen hebben recht op 'KIND''ZIJN', liefde, spontaniteit, knuffelen... en bescherming van volwassenen. GEEN ANGST OF ONDERDRUKKING!

Gast

#10

2021-12-13 08:27

Dankje voor jullie inspanningen. Stuur aub de contactlijst door zodat ik de regering en die andere incompente machtsgeile onderdaantjes :-) kan contacteren, veel succes!

Gast

#11

2021-12-13 08:42

beste, kunt u de standaardbrief sturen en de contactgegevens. hartelijk dank, Leen Dewilde



Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...