Petitie: Geen categorie 2-stort op 250 m van woonwijk 't Geleeg (=De Parel) te Niel

Petitie: Geen categorie 2-stort op 250 m van woonwijk 't Geleeg (=De Parel) te Niel / Mededelingen / 1223x bedankt! / Opmerkingen


Gast

#1

2021-01-20 19:10

👍👍👍Weer een slag gewonnen.

Gast

#2

2021-01-21 00:03

Yes maar dat betekent niet dat we er al zijn , een landelijke weg ,de Speltenlei daar is ook een probleem die wordt verlegd, voor wat, ik heb den indruk dat dit nodig is voor de uitbreiding van een stort!!!!! zie dit na aub of gaat naar het gemeentehuis van Schelle, het is lang verzwegen geweest waar door de eigenlijke termijn van 30 dagen is verkracht geworden is, de stort monsters en hun raadgevers ( advokaten ) of wat dacht je zijn altijd met de zaak bezig bovengronds en ondergronds , eigenlijk had deze zaak van algemeen gezondheidbelang moeten voorgelicht worden op een voorlichtingsavond , 20.000 mensen ( Schelle - Niel ) !!!!!! er wordt nog steeds afgefakkelt ook van in de ondergrond van het radioactief afval van Lekkerkerk ????? amaai dank u !!!!! de namen van het verleden zijn gekend schepen van milieu van Schelle destijds , der zijn gezondheidsproblemen in Schelle door de stort gevolgen maar worden doodgezwegen , de plaatselijke huisdokters die zullen die wel kennen !!!! ik kom van Waasmunster het toppunt van groen , bossen velden onbezoedeld wat een ezel ben ik om naar hier te verhuizen !!! ik herinner mij nog de stank alsof er plastieken zakken werden verbrand toen ik buiten zat in mijn hofken , toen de koeien dood lagen in de wei niet ver van mij, die gronden zijn ook nooit gesaneerd aan de Vliet !!!! de dode bomen nu , in de Maaienhoek die groeiden op het vliegas van de Electrabel, Hoboken , Hemiksem, Schelle, Niel , Boom en Terhagen dat zijn de killingfields een grote schande !!!! de problemen zijn gekend en bepaalde sjarels zien de kassa rinkelen , een aanvoer van 80 kamions per dag gedurenden jaren , 1 miljoen ton waar niemand de oorsprong van kent , misschien van Mol en omstreken daar zitten ze ook met een hoop nucleair afval waar ze genen weg mee weten , allen richting Rupelstreek wie gaat de inhoud van deze kamions kontroleren , niemand geen fluit !!!!!!! dank u wel klootzakken om zo bezorgd te zijn voor onze gezondheid en die van onze kinderen. In de Walen krijgen sommige gemeenten een vergoeding van 17 eur per ton gestorte brol !!!!! is da hier ook of wordt dat ook weer stillekes over gezwegen !!!!! waarschijnlijk wel dus 1.000.000 ton x zoveel in de zak van wie ??? zij slapen wel , ik niet Marc Van Peteghem
Hugo Reulf

#3 En nu hetzelfde in de Terhaagse en Boomse kleiputten,

2021-01-21 04:45

Saneren ja, voldumpen neen


Gast

#4

2021-01-21 13:47

Kan het artikel in GVA evt. anders worden aangeboden? Inlog vereist, abonnement.. Mvg, Jeroen