Oproep aan de gemeente Alphen aan de Rijn: Stop de uitrol van het 5G netwerk.

Oproep aan de gemeente Alphen aan de Rijn: Stop de uitrol van het 5G netwerk. / Mededelingen / Donderdag 25 juni a.s. 20:00 uur overhandiging petitie Alphen aan den Rijn zegt nee tegen 5G / Opmerkingen


Gast

#1

2020-06-23 11:15

De boodschap zou kunnen zijn: Beste Gemeente, we vragen jullie om te luisteren naar deze stem van een grote groep burgers. We vragen u om zich te laten leiden door het feit dat we pas achteraf na tientallen jaren kunnen zien welk effect straling op langere tijd op mensen hebben. We vragen om economisch belang en winst af te wegen tegen het belang van gezondheid en het belang om als centrale gemeente midden in het Groene Hart van Nederland ook onderscheidend en inspirator te durven zijn voor andere gemeenten. Zo kan het ook... (Denk aan andere voorbeelden van lange termijn effecten zoals bij asbest, bepaalde verfsoorten, medicijnen, gaswinning, roken. We wisten het niet tevoren. Nu wel. ) Er zijn vele soorten straling bewezen slecht en riskant. Dit kan er ook een van zijn. Het nu niet onomstotelijk kunnen bewijzen en dat te zien als basis om het dan maar te gedogen gaat voorbij aan de gezondheid bescherming van burgers.

Gast

#2

2020-06-23 13:05

Ik wil jullie alvast heel veel succes wensen. Daarnaast vroeg ik me af of de ondertekenaars zelf in Alphen aan den Rijn moeten wonen. Zo niet, is het wellicht een idee om deze ook in andere Facebook groepen te delen? Waaronder STOP 5G NEDERLAND en WIJ WILLEN GEEN 5G NEDERLAND.



Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 1000 mensen.

Leer meer...