Verlaging van wegenbelasting op autogas

Verlaging van wegenbelasting op autogas / Mededelingen / Einde petitie periode / Opmerkingen


Gast

#1

2020-03-11 11:42

Succes en bedankt!

Gast

#2

2020-03-11 12:50

Vergeet ze niet te melden dat je er zo 25% waterstof gas bij kunt mengen en de voertuigen dus beter toekomst bestendig zijn dan electrische voertuigen.........
PT

#3 Bedankt voor het initiatief!

2020-03-11 20:49

Goed dat dit onder de aandacht gebracht wordt.

Adriaan

#4 Autogas

2020-10-15 13:19

Ik heb na ongeveer dertig jaar(!)besloten om de frustratie en ergernis van het straffen en ontmoedigen van het rijden op een schone(!)brandstof achter mij te laten. Ik ben het echt helemaal zat, deze rare, kromme gedachtengang van de politiek; ik rijd nu lekker weer op benzine en het interesseert me geen zier meer of dat nou vervuilend is of niet; als je hier iets goeds voor het milieu wilt doen word je keihard afgestraft...Ik ben nu zover dat al verlagen ze de wegenbelasting voor LPG naar €0,15 per jaar, dan nog blijf ik op benzine rijden..Wél draag ik deze petitie en alle mensen die hem getekend hebben en op lpg rijden, een warm hart toe!

Jammer dat de politiek hier zo halstarrig in blijft volharden, maar dat zal de komende 25 jaar wel zo blijven, ben ik bang...