POLITIEAGENT TOT MAX 62 JAAR

POLITIEAGENT TOT MAX 62 JAAR / Mededelingen / JAARWISSELING 18/19 / Opmerkingen


Gast

#1

2018-12-31 16:24

Dankjewel voor de inspanningen die jullie als platvorm verrichten voor alle collega's. Ook voor jullie alle goeds voor 2019.

Gast

#2

2018-12-31 17:06

Mooi gesproken. Helemaal mee eens. Blijven strijden voor deze goede zaak.

Gast

#3

2018-12-31 21:05

Daar gaan we namelijk aan kapot ONZE LOYALITEIT NAAR ELKAAR. het maak me niet meer uit na 40 jaar zeg ik ik maak mijn dag vol met niets doen, dit is wat ze willen.. nooit gehad altijd vol vuur maar het vuur is uit.



Gast

#4

2019-01-01 22:07

Mooi geschreven!


Gast

#5

2019-01-02 19:03

Dank voor al jullie inspanningen en ook voor jullie een sprankelend, gezond en veilig 2019.

Vriendelijke groet,

Ronald Pronk

Gast

#6

2019-01-03 17:04

Hallo Dolf,
Wat blijft het toch mooi om te zien hoe druk jij, en het platform zich maken, en blijven strijden voor deze onrecht, aangedaan door onze overheid en bonden. Zij zijn het immers die de voorwaarden voor een redelijke uittreding op een juiste leeftijd na ongeveer 40 jaren werken voor de overheid, hebben WEG onderhandeld of ingeruilt voor toen der tijd,  allemaal uitgeklede regelingen.
Dat ik nu in mijn werkzame cariere heb betaalt voor de ouderen en mijn ouders, zodat zij van een goed pensioen hun oude dag hebben kunnen genieten, vind ik redelijk.

Nu ik zelf aan de beurt ben,  na 44 dienstjaren,  en hoop dit jaar 65 jr. te worden, IS De RUIF DOOR DE OVERHEID totaal leeg gegeten .!!!!
Ik dacht dat jullie initiatief, landelijk, in de politiek en de vaste kamer commissie,  zoden aan de dijk zou zetten. Tevens, samen met de bonden, iets zou kunnen betekenen om bepaalde ministers onder druk te zetten.

Maar uiteindelijk, heel onbeschoft , ondanks de ruim gehaalde 21.000 handtekeningen,  is het behandelverzoekschrift ZO onder in de lade van een stoffige 2e kamercommissie gegooit.Het e.e.a werd zo terug verwezen naar de eigen bonden,  met de toen lopende CAO onderhandelingen.!!   "Schandalig ".!!!! Jullie werden gewoon NIET seriues genomen. Zowel niet door de overheid alsmede  de eigen organisatie met de daarbij behorende bonden.

Ik zelf hoop mijn laatste jaren van mijn werkzame cariere in te gaan,  helaas  tot mijn 67 ste.

Men heeft het voor elkaar . Ik ben een beetje moe gestreden. Heb de afgelopen 10 jr ongeveer 6 x met akties op het Malieveld gestaan en vergaderingen bezocht waarbij ik mijn mening en vragen ook heb gesteld en gegeven. Kennelijk blijf ik "een roeper in de woestijn".!! Het grote onrecht blijft gewoon zegevieren. Een korps van 60.000 man waarvan een kwart tot een derde,  is 50 jr en ouder. Bij de raadplegingen door de bonden is er maar een reactie geweest van 18 tot 20.000 leden, dat is nog geen derde van de gehele politieorganisatie, en men is gewoon accoord gegaan.

Waar blijven we nu met onze "zogenaamde" Harde aktie's.

Nogmaals ik prijs jullie moed en trouw en de telkens mooie proza die je ons voorschoteld, maar ik twijfel inmiddels zeer sterk aan het nut, omdat we op een nette manier worden uitgelachen, Er wordt NIETS met jullie mening en voorstellen gedaan. Niet als burger initiatief of als politionele aktie. Iedereen die er iets mee moet en kan doen zegt Ja tegen jullie,  maar doet gewoon NEE. Te triest voor woorden. Pas op voor de wolf in schaapskleren

Ik ben het uiteraard wel eens met je nieuwjaarswens en deze is geheel wederzijds, Alle gezondheid en geluk voor 2019.!!
Met vr. gr.
Ruud Looman,
OE/ Wijkagent Wijk Kostverloren,
Basisteam Amstelveen
Politie Eenheid: Amsterdam.


Gast

#7

2019-01-08 13:08

Erg mooi verwoord met een -terecht- zeer bezorgde ondertoon. Hopelijk blijven we ons hard maken voor die <62jr. Er was mij bij aanvang van mijn dienstverband beloofd dat ik na veertig jaar werken mijn bijdrage aan deze samenleving wel geleverd had en daarvoor zou worden beloond met een goed pensioen. Dat was in 1979....
GeoGup

#8 Diefstal van tijd

2019-02-11 19:21

Na 47 dienstjaren ga ik met pensioen. Ik kon niet nog langer wachten op onze geniepige regering. Zeven jaar dwangarbeid, zeven jaar is mijn vrije tijd gestolen, de energie is weg. Ik wens Dolf en alle collega's veel succes in de strijd tegen deze criminaliteit. 




Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...