PETITIE: geen megamoskee in Kortrijk

PETITIE: geen megamoskee in Kortrijk / Mededelingen / Optocht: leefbare buurt - geen megamoskee / Opmerkingen

Dit bericht is verwijderd door de auteur van deze petitie (Toon details)

2018-05-05 12:19



Gast

#2

2018-05-06 09:44

ik ben aanwezig met betoging van voorpost op 12 mei.. het volk word stilaan wakker en pikken het niet meer.. dit is ons land, cultuur en waarden en vooral wil ik nog een toekomst voor mijn nakomelingen... Mensen word wakker "Eendracht maakt Macht"

Dit bericht is verwijderd door de auteur van deze petitie (Toon details)

2018-05-06 09:52



Gast

#4

2018-05-13 19:42

Het word hoogtijd dat onze regering eindelijk de ogen opendoet .

Wij worden langzaam maar zeker volledig ingepalmt van die achterlijke allah aanbidders .

Zij kweken lijk ratten ,terwijl de autochtone belgen meestal maar 1 of 2 kinderen willen . 

En voor velen van dat volkje bestaan er geen wetten , kijk maar in het verkeer , snelheid , volle witte lijnen , rode lichten , inhalen waar het niet mag etc , dat kan allemaal bij die soort .

Aanpassen i dat staat ook niet in hun woordenboek , zie ze maar lopen met hun stomme hoofddoeken , alleen religie telt voor dat volkje , daarbij willen ze ook nog ons (ex ) mooi landje volbouwen met moscees , dan zwijg ik nog over wat er dagelijks gebeurd overal in belgie . 

Overvallen , inbraken , carjackings , en onze ogen uitsteken met hun grote dure wagens , al dan niet betaald met druggeld . 

 

Ik heb betere tijden gekend , blij dat ik al zo oud ben ,