Red natuurgebied de Oude Tempel!

Red natuurgebied de Oude Tempel! / Mededelingen / Belangrijk: de raadsvergadering van vanavond! / Opmerkingen


Gast

#1

2017-12-21 14:32

Beste Gerben, jammer genoeg ben ik vanavond verhinderd. Veel sterkte vanavond met het lange wachten, net zoals afgelopen week wordt het aan het einde van de avond gepland en wordt het wegens tijdgebrek een snel hamerstuk zoals verleden week. Dat is de gemeentelijke tactiek. Desondanks probeer ik optimistisch te blijven. Succes Leo Buitelaar, Apollo 19.

Gast

#2 Red natuurgebied de Oude Tempel!

2017-12-22 09:02

Beste Gerbern,

Het is niet zo verbazend wekkend dat alleen iets is toegegeven aan de bezwaren vabn de bewoners van de Oude Tempellaan. Gezien de kapitale huizen die er staan zal/is de politieke kleur ORANJE... lees VVD.

Deze partij heeft een sterke lobby c/q. invloed in deze rechtse gemeente raad die meer oog heeft voor hun kapitaalkrachtiger bewoners dan voor de rest.

Kijk maar om je heen in Soest/Soesterberg waar de villa`staan daar is het netjes, schoon de straten worden snel sneeuwvrij gemaakt e.d.

Maar wij bliijven strijdbaar!!!

Groet Leo Buitelaar / nr. 19


Gast

#3

2018-03-20 17:49

Goedenavond,

Ik vind het heel erg goed dat er toch een hoop weerstand tegen deze bizarre plannen van de gemeente Soest zijn! Echt fantastisch en ik wil mijzelf dan ook zeker sterker voor deze goede zaak gaan maken. Ik woon zelf op de Apollo en ben al een aantal keren als fotojournalist zijnde in contact geweest met de stichting Das en Boom die belast zijn met het herhuisvesten van de Dassen familie die nu nog op het landgoed huizen. Ik begreep van deze dassen werkgroep dat de gemeente in juli 2018 de eerste bomen wil gaan kappen en dat voor die tijd de beschermde dassen op het landgoed verplaatst gaan worden naar een ander groengebied ver bij ons vandaan. Troosteloos ook weer want de gemeente Soest walst ons ook hier weer letterlijk voorbij wat dat betreft. Er blijft gewoon niets meer bijna voor ons over op deze manier. Ik wil graag als fotograaf wat nauwer betrokken raken waardoor ik hopelijk mijn steentje aan dit gebeuren kan bijdragen! Ik ben aangesloten bij een persbureau die ook de regionale kranten van nieuwsbeeld voorziet dus wellicht kan iemand mij even contacten waardoor ik even kennis met een aantal van jullie kan maken. Ik woon zelf dus op de Apollo en ben te bereiken op 0633899940 Alvast dank en uiteraard heel veel steun ook vanuit deze hoek! We laten onze toch al schaarse flora en fauna niet onder de neus wegkapen....