€200 en nog veel meer: GEEN STIJL

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie €200 en nog veel meer: GEEN STIJL.

Een wanhopige dochter

#2401 gevolgen voor patient en omgeving

2014-09-01 08:50

Mijn op leeftijd ernstig manisch depressieve moeder (75 jaar) ziet haar kans weer schoon om onder de pshychiatrische zorg vandaan te komen nu ze zelf moet bijdragen. Ze heeft een dik spoor van ellende getrokken in haar leven, maar vlgs haar is er niets aan de hand en kan zonder medicijnen. Ze heeft alleen een AOW en weigert te betalen. Nu ligt er een brief van de deurwaarder iov.het Zilveren Kruis Achmea! De kosten zijn opgelopen tot Euro 251,38! En zullen verder oplopen als ze niet direct betaald en zal gedagvaard worden!

Wat een ellende, hoe moet ik dit oplossen en voorkomen dat haar oude dag in een drama eindigt?

Wat gaat er gebeuren als ze niet gaat betalen Ze accepteert ook niet dat haar kinderen betalen. (het kontakt is net weer hersteld na een moeilijke periode). Wat zullen de gevolgen zijn? Gevangenisstraf?geen medicatie meer? Geen medicatie betekent: niet meer voor haar zelf kunnen zorgen, thuiszorg zal niet meer mogelijk zijn, grote overlast voor haar flatbewoners, kinderen, kleinkinderen. Dan uitzetting uit huis, of uit het raam springen van 4 hoog (heeft ze eerder gedaan, maar dat was op de begane grond). Of Delta zal veel inspanning moeten leveren dit te voorkomen. Nee, die doen niets anders dan DE REKENING STUREN !!!!

 


Anonymous

#2402 Re: Re: Goedenavond u financiering nodig voor uw huis

2015-02-20 17:12

# 1964: - Objet:  

 

Saisissez du texte, l'adresse d'un site Web ou importez un document à traduire.
 
Goedenavond u financiering nodig voor uw huis, uw bedrijf, om de auto te kopen, motor kopen, om uw eigen bedrijf te creëren, kortom voor meer twijfelen aan uw persoonlijke behoeften. Ik persoonlijk krediet te verlenen met een nominale rente van 3%, ongeacht het bedrag. Dan is elke belanghebbende persoon voor me bidden kunt u aanvragen via mijn mail adres:

Gast

#2403 Re:

2015-12-17 07:20