Voorkom sluiting nieuwe poort in Brielle

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Voorkom sluiting nieuwe poort in Brielle.


Gast

#26

2011-10-30 19:57

Het is zo belangrijk dat er voor kinderen, die het nodig hebben, in de buurt een sbo school blijft.Het is een slechte zaak te bezuinigen op de zorg leerlingen!

Gast

#27 eva manintveld

2011-10-30 21:45

lieve mensen de nieuwepoort moet echt blijven is een topschool heb er zelf op gezeten laten we de school houden


Gast

#28

2011-10-31 10:27

30 jaar in het speciaal onderwijs (w.o. 20 jaar op De Nieuwe Poort) gewerkt. Schande dat de gemeente Brielle het belang hiervan niet inziet!
Stage meester

#29

2011-10-31 11:56

Voor de toekomst van: De gemeente Brielle, Regio voorne en vooral de toekomst van deze KINDEREN en de kinderen die in de toekomst gebaad zijn bij dit type onderwijs, deze school MOET openblijven! Gemeente Brielle, wordt wakker!

Gast

#30

2011-10-31 21:46

Kinderen veranderen duidelijk in hun voordeel,nadat ze op deze bijzondere school onderwijs en begeleiding hebben gekregen. Ervaring van een gymjuf!

Gast

#31

2011-11-02 16:30

belachelijk dat ze op zulke dingen gaan bezuinigen weet dat zulke scholen zeer belangrijk zijn voor deze kids ,snap je niet wel het buitenland helpen zoals griekenland maar je eigen mensen lekker laten stikken die moeten zich maar redden

Gast

#32

2011-11-03 11:22

ik vind het schandalig dat een school die zo belangrijk is , met sluiten word bedreigd.
die kinderen verdienen een eerlijke kans op een mooie toekomst.

Gast

#33

2011-11-05 00:51

Wat hier is opgebouwd mag niet worden afgebroken.
Geef kinderen het onderwijs dat ze nodig hebben.

Gast

#34

2011-11-06 21:15

Onbegrijpelijk, bezuinigen op speciaal onderwijs is toch geen optie. Het is niet voor niks speciaal onderwijs. Deze leerlingen hebben eenmaal extra aandacht nodig willen ze ooit in de toekomst mee kunnen draaien in de maatschappij! Gun ze deze kans!

Gast

#35

2011-11-06 22:04

Het is een hele goede school! Ik heb hier stage gelopen en de kinderen gaan enorm vooruit met alles wat ze daar doen!

Gast

#36

2011-11-07 00:29

Het zou afgelopen moeten zijn met het korte termijn denken, het centen gericht bestieren van de maatschappij en de blindheid voor de bijzondere bijdrage die deze toekomstige volwassenen aan de maatschappij kunnen en zullen leveren wanneer zij behoorlijk begeleid zijn op hun weg naar een volwaardige plek in de Wees niet onverschillig, en vecht tegen de sociale verloedering.

Gast

#37

2011-11-07 07:58

die kinderen moeten toch gewoon in hun eigen omgeving kunnen blijven.
Sterkte en succes

Gast

#38

2011-11-07 08:50

Zonder deze school zou ik nooit verder gekomen zijn dan laag middelbaar onderwijs, idpv het HBO wat ik nu doe! Deze school mag niet dicht het geeft te veel kinderen een kans!!

Gast

#39

2011-11-08 02:01

Brielle is er niet beter op geworden met de Promo, ik vind het belachelijk dat het weg móet, juist deze kinderen hebben structuur nodig. Kost weer te veel geld.

Gast

#40

2011-11-08 07:49

het wordt steeds gekker in Nederland

Gast

#41

2011-11-08 21:49

Mijn zoon heeft door een zeer slecht funtionerende basisschool 2 jaar op deze school gezeten. Betrokken leerkrachten die bij hem de leerknop weer hebben aangezet. Met tot gevolg dat hij VMBO tl- MBO en nu op het HBO zit. Kanjers van leerkrachten!!! Deze school moet blijven

Gast

#42

2011-11-14 12:04

De wereld draait door

Gast

#43

2011-11-16 21:47

Waarom moeten de scholen voor speciaal onderwijs sluiten.Hebben de kinderen die net dat extra onderwijs nodig hebben, geen recht op een plaats in de maatschappij. En de gespecialeerde leerkrachten, die hun werk zo goed doen. gaan die in de WW? Ga zo door regering. Mijn kleindochter die autistisch is heeft het erg naar haar zin op school. Maar la het mag niet, de school moet dicht.
Luis in de pels

#44

2011-12-03 20:25

Op www.wijzijnverbijsterd.nl vind je alle info. m.b.t. De bezuinigingen op het onderwijs. Supergoede site!
Kijk ook op www.aob.nl en teken de actie Geen bonus maar banen tegen prestatiebeloning in het onderwijs. Prestatiebeloning helpt het speciaal onderwijs om zeep. Tekenen, hoor!

Gast

#45

2011-12-13 23:58

Het is onacceptabel dat er op sbo of so of pgb bezuinigd wordt! Ook deze "speciale" kinderen hebben recht op goed onderwijs,ZIJ zijn per slot van rekening de toekomst!Heel frustrerend!

Gast

#46

2012-02-06 15:50

Onze kinderen zijn onze toekomst... ook de kinderen die wat extra aandacht nodig hebben! Gun ze dan ook deze toekomst...

Gast

#47

2012-02-07 17:46

mijn zoon van 9 zit op de leonardisschool en zit nu in klas 6. uit zijn klas vanaf groep 2 zijn er al een paar kindjes en een paar vriendjes uit zijn leefomgeving van deze school gegaan daar ze helaas extra steun en begeleiding nodig hadden en kunnen leren op hun eigen tempo in kleinere klassen.
alle ouders en de kinderen zelf zijn heel blij dat dit kan in brielle en ze heel gelukkig zijn en weer kind zonder zorgen konden zijn.daarom is het nu zo jammer dat er opnieuw de onrust weer toeneemt ivm sluiting van sbo onderwijs, de kinderen hebben het al hiet zo makkelijk gehad en nu opnieuw dreigen ze weer voor hun een vertrouwd plekje kwijt te raken wat wederom niet goed is voor hun verdere leerontwikkeling etc.het wordt eens tijd dat alle kinderen ook dus de kinderen van sbo hun lageronderwijs in hun eigen woonplaats kunnen blijven voortzetten, ook deze kinderen hebben hier recht op, en dat ze zonder al teveel ongemakken en ,met plezier en begeleiding hun schoolperiode kunnen doorlopen net als ieder ander kind, broerttje of zus.

Gast

#48

2012-02-07 19:04

behoud nieuwe poort in brielle.