Geen draagkracht in Zoetermeer voor bouw nieuwe gebedsruimte

Johann van der Veere

#1751 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2011-12-04 00:17

#1748: SIP aanhanger - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

Quote SIP aanhanger: Goed is die! Niet waar? Zo goed zelfs dat je niet meer wist te zeggen dan een stomme lach. Inmiddels wel een reactie van de makers van dit forum en ik geloof dat Johann ( waarom die dubbele N eigenlijk?) zijn laatste bericht heeft geschreven. Bye bye

 

 Tssssssss.


Gast

#1752 johan de dromer

2011-12-04 02:25

#1722: Johann van der Veere - Re: Re: Re: Re:  

 johan wat ik niet vind kunnen is racisme ja zeker als je wat zegt ben je rascist alleen als je wijkbewoner ben dan ben je vogelvrij verklaart rassicme is wat jij denkt ik noem het kijken wat er gebeurt en in je eigen taal vertellen maar dat mag niet het moet onder een deken van liegen en bedriegen slimme woorden het zelfde zeggen maar schijnheilig in pakken beste Johan als jij het eens bent met alles wat de moslims doen geloof me dan ben jij geen rascist maar zeker geen reaallist maar een dromer die alles onder een gevoel van liefde verpakt maar als je wakker wordt oordeel niet anders wordt jij de rascist


Gast

#1753

2011-12-04 12:59

Beste mensen,
Ik vind het super dat er mensen zijn die laten weten dat zij het niet met de uitlatingen van Johann (rascisme, hitler, joden enz.) eens zijn. Niemand hoeft het met elkaars schrijven eens te zijn, dus ook niet met mij, maar dit gaat veel te ver. M.i. hoeven we dan ook niet bang te zijn voor ruzie en verdeeldheid, het toont aan dat de saamhorigheid nog altijd groot is.
We zijn allemaal op ons eigen manier met het zelfde doel bezig en soms is dat scherp. Het is echter niet nodig elkaar op deze wijze te bestoken. Het schrijven van Johann lijkt om een grote egotrip te gaan. Ongetwijfeld heeft Johann zijn bijdrage aan deze aktie geleverd en onze dank daarvoor.
Echter er zijn zoveel mensen die achter de schermen ontzettend veel en goed werk doen, die daar niet persé met naam en toenaam mee lopen te schermen om tegelijkertijd hun medeaktievoerders te beledigen.
Ik zelf heb de neiging om bij iedere naam die ik tegen kom te gaan googlen, zo is stukje 1704 gevonden.
Zo heb ik ook de hr. Chhayra tegengekomen en heb het opzetje geleverd van belangenverstrengeling en heb nog zoveel meer gedaan. Echter MIJN ego is minder groot dan het ALGEMEEN BELANG en ik kies ervoor 'gast' te zijn en te blijven, zelfs al vindt Johann dat ik me nergens mee moet bemoeien. Ik blijf proberen mijn steentje bij te dragen, in alle opzichten.
Ik kan goed tegen kritiek en had e.e.a. liever op een fatsoenlijke manier uitgepraat, maar dat lijkt voor Johann uitgesloten, omdat zijn mening al vaststaat. Dit doe ik dan ook niet en ik hoop dat we hiermee allemaal de eenmansaktie van Johann los kunnen laten, want het heeft geen zin. Laten we niet afdwalen.
Hulde aan alle mensen die zich zo geweldig inzetten, samen staan we sterk. GA ZO DOOR.

Gast

#1754 8 december nee

2011-12-04 13:07

Had een paar vragen afgevuurt naar de begeleidingscommissie  en krijg er geen normaal antwoordt op de vragen die ik gesteld heb.

1 zijn jullie onafhangkelijk?

2 wie zijn jullie?

3 wat kunnen jullie doen zo dat dit niet doorgaat?
enzv.

krijg ik een mailtje van het Speeltje uitnodiging lees ik tussen de regels door(ben je er keur je de moskee goed)


Laat je niet gebruiken door de Gemeente!

Blije Buurman

#1755 Re: 8 december nee

2011-12-04 13:35

#1754: - 8 december nee

Hallo gast, zou jij dit mailtje welke je hebt ontvangen van Speel hier publiekelijk op de site willen zetten? Hij heeft hiervoor zichzelf een hele grote fout gemaakt. Je kan het mailtje ook doorsturen aan SIP

Bewoonster Seghwaert

#1756 Re: Re: 8 december nee

2011-12-04 13:50

#1755: Blije Buurman - Re: 8 december nee

Heb m al doorgestuurd aan SIP weet zelf niet hoe te plaatsen

gast

#1757 Re: Re: Re: 8 december nee

2011-12-04 15:15

#1756: Bewoonster Seghwaert - Re: Re: 8 december nee

Vanuit je mail, kopieren en dan plakken in de tekst


Gast

#1758 dit stond in de mail rest is al bekend dus 8 december NEE

2011-12-04 15:21

Geachte Heer/Mevr.
graag zou ik antwoorden willen hebben op de volgende vragen.
1.  We zouden eerst  meer willen weten over deze begeleidingscommissie!
2.  Wat doet deze commissie?
3.  Wat valt er onder de begeleidingscommissie?
4.  Wat valt er niet onder de begeleidingscommissie?
5.  Wat voor begeleidingscommissie is het?
6.  Wat voor belangen heeft deze begeleidingscommissie?
7.  Wie moeten er begeleid worden?
8.  Wie vormt deze begeleidingscommissie dan?
9.  Wie begeleid deze commissie uit eindelijk.
10. Is deze begeleidingscommissie onafhankelijk?
en dit kreeg ik als antwoord
Geachte heer/mevrouw,

Onlangs heeft u een e-mail gestuurd waarin u aangeeft plaats te willen nemen in de begeleidingscommissie Moskee Roggeakker.

Hierbij stuur ik u de uitnodigingsbrief en de notitie omtrent de informatiebijeenkomst over de installatie van de begeleidingscommissie. Beiden zijn als bijlage bij dit e-mailbericht gevoegd.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Bewoonster Seghwaert

#1759 Re: Re: Re: Re: 8 december nee

2011-12-04 16:05

#1757: gast - Re: Re: Re: 8 december nee

Heb t geprobeerd maar lukt me niet.

Johann van der Veere

#1760 Re:

2011-12-04 17:12

#1753: -  

Quote 'gast': We zijn allemaal op ons eigen manier met het zelfde doel bezig en soms is dat scherp. Het is echter niet nodig elkaar op deze wijze te bestoken. Het schrijven van Johann lijkt om een grote egotrip te gaan. Ongetwijfeld heeft Johann zijn bijdrage aan deze aktie geleverd en onze dank daarvoor.

Voorlopig mijn laatste bijdrage hier, de 'elite' moet namelijk ook werken voor het dagelijkse brood en is tenslotte 'ledigheid des duivels oorkussen.............'

En fin, lees en trek uw eigen conclusie maar:

http://www.zoetermeernieuws.nl/2011/10/gastcolumn-sip-en-seghwaert-wiktmaar.html#comments

Quote 'gast': ...............ik kies ervoor 'gast' te zijn en te blijven................

Veel succes er dan mee. En komen we elkaar in winkelcentrum Seghwaert eens tegen ben ik altijd bereid even mijn hoed op te lichten ten teken van waardering.

Prettig weekend verder en een fijne Sinterklaas-avond.

 

 


Gast

#1761 Mooi !!!

2011-12-04 19:23

#1760: Johann van der Veere - Re:

Hier is eigenlijk maar een gepaste reactie op mogelijk: "mooi" !

bron : http://www.youtube.com/watch?v=Dwse9IAlOGA

 

rijmwijkpiet

#1762 rijmpje

2011-12-05 10:33

Wethouder Speel liep te denken wat hij seghwaart kon schenken.
Een kerk een wijkgebouw een fabriek nee.
Nee wat dacht je van een moskee.
Ik weet een hele goede plek.
verkeersoverlast ,parkeerproblemen ben je gek.
En ik weet het vriend uit ons bestuur.
Wil je de grond pachten of kopen ,kopen is niet duur
En na een jaar of 2 gewacht .
Worden ook de wijkbewoners op de hoogte gebracht.
Bewoners ik heb een geweldig plan.
niet tegen sputteren wat vinden jullie ervan.
Op deze plek in de wijk het is niet veel.
Een gebouw multifuctioneel.
Bewoners bedankt voor het luisteren naar dit verhaal.
Blijf strijden tegen deze moskee op deze plek verbaal.

Lionpiet

#1763 Tweede couplet...

2011-12-05 10:52

Wethouder Speel is niet goed,
Wat hij wil is wat hij doet
Een moskee op verzoek van 1 van zijn partijleden,
En de betrokkenheid van de omwonenden vermeden
Achteraf een participatieplan,
Hij is echt niet goed die man
In de zak mee naar Spanje,
Buurtbewoners verzet je en verman je!
Geen moskee in onze wijk,
Over mijn lijk!
Fijne Sinterklaas
( behalve voor die ene baas)!

Gast

#1764 voor diegenen die dit nog niet hebben gelezen

2011-12-05 11:17

Zeg nee en loop niet naar binnen

#1765 Nee begeleidingscommissie Moskee

2011-12-05 11:29

Seghwaerders bedenk je goed als je je opgeeft voor de begeleidingscommissie Moskee Roggeakker, dan wordt je misbruikt en wordt je gezien als een voorstander van de moskee op deze locatie.
Hoe meer mensen er in de zaal gaan zitten hoe succesvoller het smerige plan is wat wethouder Speel speelt. Ze geven geen duidelijke antwoorden op vragen over deze begeleidingscommissie om mensen nieuwschierig te houden. Laat je niet verlijden je wordt anders misbruikt.


Gast

#1766 Re: dit stond in de mail rest is al bekend dus 8 december NEE

2011-12-05 11:44

#1758: - dit stond in de mail rest is al bekend dus 8 december NEE 

Ik begrijp uit dit mailtje dat "gast" slechts vragen heeft gesteld, maar zich niet heeft aangemeld???

Schunnig dat vragen niet beantwoord worden en hoe worden deze mails uitgelegd door de gemeente? Als: we hadden x aantal aanmeldingen? En ze zijn niet op komen dagen?  

Ik vind het uiterst merkwaardig dat de aanvang van een begeleidingscommissie al van start gaat nóg voor e.e.a. rond de moskee "OFFICIEEL" rond is.

Laat u inderdaad niet gebruiken door de gemeente.


Gast

#1767 Re: voor diegenen die dit nog niet hebben gelezen

2011-12-05 12:00

#1764: - voor diegenen die dit nog niet hebben gelezen 

Is dit niet iets, met goedkeuring van auteur, voor RTL nieuws, of een onderzoek waard van Roelof Hemmen (rtl), mede Zoetermeerder, die zich destijds heeft ingezet voor Stadsvisie (2030)?


Gast

#1768

2011-12-05 12:05

Kunnen we niet met zijn allen voor de deur een gezellig feestje bouwen op 8 december? Ik bedoel wel een NET/FATSOENLIJK/VREEDZAAM feestje???????
Schaampiet

#1769 Re: voor diegenen die dit nog niet hebben gelezen

2011-12-05 12:09

#1764: - voor diegenen die dit nog niet hebben gelezen 

 

Ik heb het gelezen en de laatste brief aan de gemeente ook. Ik ben benieuwd naar hun reactie! Leo zouden we nog wel eens nodig kunnen hebben in onze strijd tegen de list, bedrog, fraude, chantage, oplichting....wat hier gebeurt is crimineel! De feiten liegen er niet om, de gemeente des te meer! Tijd voor een nieuwe flyeractie door heel Zoetermeer! Ik schaam me ervoor hier te wonen...
Bewoonster Seghwaert

#1770 Re: Re: dit stond in de mail rest is al bekend dus 8 december NEE

2011-12-05 12:26

#1766: - Re: dit stond in de mail rest is al bekend dus 8 december NEE

Je moet je komst bevestigen dus het niet op komen dagen kan niet gebruikt worden. Hoewel.... dit bestuur van list leugen en bedrog zal alles gebruiken om ons in een kwaad daglicht te stellen, helaas.


Gast

#1771 Re: Re: dit stond in de mail rest is al bekend dus 8 december NEE

2011-12-05 18:28

#1766: - Re: dit stond in de mail rest is al bekend dus 8 december NEE

Heb deze mail weer opnieuw verstuurd. En dan weer afwachten.

Met een vermelding erbij heb mijn niet aangemeld.

wil eerst eerlijke antwoorden op mijn vragen!!

daarna zien we wel

 

 


Gast

#1772 Hoorde vandaag op de Radio Zoetermeer

2011-12-05 18:33

Dhr. Speel gaat spreekuur houden op twitter. waneer was nog niet bekend.
dus beste mensen laten we reageren ook via twitter maar let op het gaat waarscheinlijk onder een ander account.

zie bronhttp://www.zoetermeernieuws.nl/2011/12/wijkwethouder-haan-houdt.html


Gast

#1773 Gewoon voor je kijken en doorlopen Speel! Er is niets aan de hand met IZZ!

2011-12-06 07:44

Goh, met welke moskee uit Den Haag heeft de stichting IZZ nou ook alweer goede banden ?


http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Politiek/324270/Marcouch-Weiger-visum-imam-die-pedofilie-aanmoedigt.htm

 

 

Bewoonster Seghwaert

#1774

2011-12-06 09:55

Lees net op WestOnline dat de vergunning is aangevraagd!

Gast

#1775 Re: Gewoon voor je kijken en doorlopen Speel! Er is niets aan de hand met IZZ!

2011-12-06 10:06