Zorgpremietehoog

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Zorgpremietehoog.


Gast

#1

2011-10-20 15:50

Een verzekering heb je om niet te hoeven betalen als er stront aan de knikker is. Een "verzekering" waarbij je steeds van alles moet bijbetalen als er iets aan de hand is zou niet eens een verzekering mogen heten.

Gast

#2

2011-10-20 15:58

Waarom nog zorg verzekering betalen,als ik toch elke keer rekeningen krijg thuis gestuurd,(gelukkig niet zo vaak)
Terug naar het ziekenfonds zeg ik.
Dit zal weinig helpen,daar ze toch niet naar het volk luisteren,maar ja...tis iets.

Gast

#3

2011-10-20 16:04

en dat je geen keuze hebt frustreert het meest en dan niet eens een tegemoetkoming als je 20 jaar niets hebt.

Gast

#4

2011-10-20 16:04

waarom heb ik überhaupt nog een zorgverzekering als ik al die zooi toch zelf moet betalen?

Gast

#5

2011-10-20 17:00

We worden aan alle kanten uitgekleed, wij denken erover om onze investeringen buiten Nederland te doen en dit uitbuitland te verlaten.

Gast

#6

2011-10-21 02:49

waar heb ik die verzekering nog nodig voor

Gast

#7

2011-11-02 22:44

Waar is de grens we betalen elke maand best veel geld aan onze zorgverzekering
Dan hebben we nog onze eigenbijdrage ....voorheen als je geen gebruik had gemaakt van een dokter ect
Kreeg je nog wat terug....Ook dit is niet meer het verhaal.... en voel ik me eerlijk gezegd flink genaaid

Want in 2012 mogen de tandartsen hun eigen tarieven bepalen....het is hier in nederland al belachelijk duur en krijgen we straks dat goede tandarten niet meer te betalen zijn voor de normale mens ..Maar als je naar buitenland wil gaan omdat ze daar goedkoper zijn ( Dus mee denkt onder het mom van bezuinigen)
Word dit niet vergoed hier zakt echt mijn broek vanaf...Europa is 1 beworden ..Ik begrijp niet waarom ik als klant niet mag kiezen ..Ik betaal godverdomme sorry voor me taal ....al jaren voor deze verzekering en nu dat ik ze nodig heb ...Willen ze niet mee denken
En hou ik me hart vast wat er met de rest van de zorg gaat gebeuren de komende jaren
Want we betalen steeds meer en meer .Maar ik ken al mensen die al een tijdje met klachten lopen maar niet naar een dokter gaan omdat ze de eigenbijdragen op dit moment niet kunnen betalen

Word welke zorg in nederland dan straks alleen toegangelijk voor de rijke
Krijgen we 1ste klas ...2de klas ...3de klas

Goede tandarten kunnen alleen bezocht worden door mensen die geld genoeg hebben

Maar b.v een hardwerkende zorgmedewerker die niet een wereld salaris heeft mag hopen dat ze de zorg krijgt die ze kan betalen....

En 1 van de heren uit de politiek die maar elke keer iets verzinnen om extra geld te halen
Die hoeft zich geen zorgen te maken omdat hij meer dan genoeg verdiend

Dit zou zeer triest zijn zeker voor een land zoals nederland

 

 

 











Gast

#8

2011-11-22 17:25

Maak de zorgpremie weer inkomen afhankelijk. Wel zo eerlijk. De burgers met de hoge inkomens betalen dezelfde premie als de burgers met de lage inkomens . Te belachelijk voor woorden. En dan heb je ook nog niks!!!