steunenfeyenoord

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie steunenfeyenoord.


Gast

#76

2011-09-18 13:58

Feyenoord is hard bezig om weer gezond te worden en mee te doen in de top. Steun de mensen die daar hun hart en ziel in stoppen.
ja, er zijn fouten gemaakt in het verleden, daar wordt nu hard aan gewerkt om deze te herstellen.

Steun de club, steun FEYENOORD !!!!

Gast

#77

2011-09-18 14:00

Fantastische AKTIE .Hopelijk worden de relschoppers met naam en toenaam en afbeelding bij iedere thuiswedstrijd van Feyenoord op de scoreborden en de boardings in beeld gebracht.

Gast

#78

2011-09-18 14:00

Dit is een prachtig initiatief. Zo kan de normaal zwijgende meerderheid zich toch laten horen en Gudde en de rest van het bestuur een hart onder de riem steken. Dat hebben ze wel nodig, lijkt mij. Het zou voor de club een ramp zijn als zij zich gedwongen voelen om te vertrekken. Een oplossing zal dat zeker niet zijn. Het zal eerder leiden tot nog meer chaos. Dus mensen, steun Gudde en Koevermans en steun daarmee je club.

Gast

#79

2011-09-18 14:01

Ik als oud rotterdammer en al meer dan 45 jaar fan van het mooie feijenoord schaam mij diep dat er mensen zijn die zich als fan voordoen en rotzooi trappen.zij begrijpen niet wat zij een club en ons ware fans aandoen.Dat er boetes wordt opgelegt door dit handelen kost Feijenoord weer geld.Helaas.

Gast

#80

2011-09-18 14:01

Laat de hooligans die deze ellende hebben veroorzaakt op de middenstip van de kuip hun excuses aan het bestuur en de ware supporters maken, zij moeten zich doodschamen.Tevens een stadion verbod voor de rest van hun leven.

Gast

#81

2011-09-18 14:03

Ga vooral verder met beleid, dan komt het allemaal goed

Gast

#82

2011-09-18 14:03

Het gaat nu eindelijk weer goed met de club. Na jaren van teleurstelling, kijk ik eindelijk weer uit naar een wedstrijd van Feyenoord. Laten we nu ophouden met zeuren en doorgaan op de ingeslagen weg. Alleen dan kunnen we weer omhoog kijken ipv omlaag.

Gast

#83

2011-09-18 14:04

Waarom? Waarom de mooiste club van Nederland kapot maken. Dit slaat gewoon weg nergens op. Ga toch terug naar de kleuterschool stelletje achterbakse debielen.

Gast

#84

2011-09-18 14:04

De actie met de petitie lijkt mij de juiste

Gast

#85

2011-09-18 14:05

Het stadion verbod moet toch echt worden ingevoerd voor supporters zoals deze raddraaiers gisteravond.

Gast

#86

2011-09-18 14:06

Dit is een geweldig en zeer goede actie, dit tuig/ hersenlozen moeten wij niet in of om onze mooie club en Kuip. Hard aanpakken en niet weer langzaam laten doodbloeden, anders staan ze er binnenkort weer ! Ik kom al zo'n 35 jaar bij deze mooie en geweldige club. Heb al van alles meegemaaakt maar dit is gewoon een schande. Eindelijk zitten we in de goede trein met richting omhoog, en lopen de schulden langzaam terug ! En laten we naar de toekomst kijken en vandaaruit verder bouwen. Het is en blijft mijn FEYENOORD EN NIETS IS STERKER DAN DIT WOORD. Groetjes Dirk(hoop dat er veel steun komt voor deze actie !)

Gast

#87 Re:

2011-09-18 14:07

#1: -  

 Ja lekker dom achter een bestuur aan lopen, dat er een ongelovelijke rotzooi van heeft gemaakt!


Gast

#88

2011-09-18 14:08

Goed initiatief, laat de zogenaamde echte supporters nu maar eens zien wie de echte zijn.

Gast

#89

2011-09-18 14:09

Mijn motto: Er zijn 3 dingen die je , in mijn ogen, nooit moet/mag doen. ....De Kuip , mensen of je stad slopen.

Gast

#90

2011-09-18 14:09

Steun hem van harte.Moet een einde komen aan die actie`s van die mafkezen.We moeten als ware supporters een lok vormen tegen dit geweld.

Gast

#91

2011-09-18 14:11

Nieuw hersenloos dieptepunt.

Gast

#92

2011-09-18 14:12

verschrikkelik hé maar niet teveel aandacht geven niet in de krant en niet op tv nergens vooral nu het goed gaat ik heb ook het idee dat ze uit chit citty komen net als in nancy om ons zwarte makendusa aub niet teveel op reageren en zo door blijven gaan ik heb dertig jaar een zeisoen kaart gehad en veel meegemaakt zowel uit als thuis maar door m'n hersen bloeding kan ik niet tegen de drukte en spanning en ben nu tv supporter wat ik er vindt maar ik kan het volgen dat is heel belangrijk voor mij ik kan niet zonder onze club steunen als het slecht gaat en genieten als het goed gaat echt welgroetje van een echte en trouwe feyenoorder dirk
Seintje

#93

2011-09-18 14:13

Ook ik steun deze actie van harte, omdat ik vind dat alle rust in en rond de club gesteund moet worden!! Het is werkelijk te stuitend voor woorden dat momenteel, zich harde kern supporters noemende lieden, bezig zijn om het voorzichtige en zorgvuldig opgebouwde fundament van een (ver)nieuw(d)e voetbalreus volkomen ondeskundig aan het slopen zijn!! Dit soort destructeurs moeten met alle middelen worden bestreden! We love you Feyenoord, we Do!

Succes met het wederopbouwwerk, Directie en technische staf en zorg ervoor dat wij weer trots kunnen zijn op onze club.

Gast

#94

2011-09-18 14:14

Goede zaak om duidelijk afstand te nemen van die harde kern!
Ik

#95

2011-09-18 14:16

Goede aktie. Gaat het eindelijk weer een stuk beter met Feyenoord, krijg je dat weer. Natuurlijk mag je een mening hebben, natuurlijk hoef je het niet overal mee eens te zijn, maar zo'n aktie als op zaterdag 18/9 staat echt nergens op!!


Gast

#96

2011-09-18 14:18

Te gek voor woorden. Wat een onvolwassen gedrag.Zet ze buiten de poort.

Gast

#97

2011-09-18 14:18

Stop die 5e colonne die zich 12e man noemt, maar de club kapot maakt!

Gast

#98

2011-09-18 14:18

Ja wat moet je eigenlijk zeggen van het geweld van zaterdagavond!!! het zijn gewoon gekken en het heeft niets met voetballen te maken!!!
Gewoon doorgaan met winnen dan houd het protest gewoon op!!!

Gast

#99

2011-09-18 14:19

Enorm goed initiatief! We mogen van mening verschillen in bepaalde gevallen, maar geweld is nog nooit ergens het antwoord op geweest.

Samen staan we sterk, één feyenoord!

Gast

#100

2011-09-18 14:20

Deze petitie voor goedwillende supporters is goed, omdat op 17 september 2011 een stelletje mafkezen, denken dat ze alles maar kunnen doen. Deze mannen / vrouwen moeten als ze herkenbaar zijn op foto's voor het leven een stadion verbod krijgen. Met vriendelijke Feyenoord groet Aad Versloot, lid van vrienden, en legioen