Aangifte tegen Mevrouw Sylvana Simons wegens haatzaaierij


Gast

#2676

2016-11-06 11:34

Omdat ik deze mevrouw???haat als de pest met haar commentaar man o man wat een achterlijk wijf word tijd dat ze naar een andere dementie geholpen word

Gast

#2677

2016-11-06 11:34

omdat sylvana simons niks anders doet dan haatzaaien en tot

Gast

#2678

2016-11-06 11:34

Dat mens is ziek.

Gast

#2679

2016-11-06 11:34

Ik wordt een beetje moe van al die politiek correcte types, die zo graag in de schijnwerpers staan

Gast

#2680

2016-11-06 11:34

Omdat zwarte piet ONZE CULTUUR is. En diegene die dat niet snapt heeft zich er nooit in verdiept

Gast

#2681

2016-11-06 11:34

Totdat deze toestand begon, heb ik nooit gedacht : hè dat is een slaaf .

Gast

#2682

2016-11-06 11:35

Omdat mevrouw Simons mij en de rest van Nederland discrimineert.

Gast

#2683

2016-11-06 11:35

omdat t opmoet houden mensen zich schuldig proberen te laten voelen. Niet omdat ik toevallig blank ben en daarom als racist neergezet wordt!

Gast

#2684

2016-11-06 11:35

Ik wil aangifte doen tegen Sylvana Simons omdat zij mij ervan beticht een racist te zijn en ik wil dat zij gestopt word met het haat zaaien wat zij doet onder de mensen in Nederland. Willens en wetens blijft zij hiermee doorgaan en dat moet afgelopen zijn.

Gast

#2685

2016-11-06 11:35

Omdat ze moet stoppen!

Gast

#2686

2016-11-06 11:35

Haatzaaierij en om een einde te maken aan de onnozele discussie over een geweldig kinderfeest voor alle kinderen!

Gast

#2687

2016-11-06 11:36

Ik heb getekend om dat ik mevrouw simons spuug zat ben en ik als "hulp zwarte piet"geen racist ben en de hele discussie omtrent zwarte piet zinloos vind laat deze traditie met rust en ga gewoon weg als het je niet bevalt .


Gast

#2688

2016-11-06 11:36

Omdat ik vind zonder zwarte piet is er geen Sinterklaasfeest hoe komen ze er bij dat zwarte piet racisties is dat hij zwart is kwam door de schoorsteen vroeger hadden ze nog geen centrale verwarming Groetjes Lammy

Gast

#2689

2016-11-06 11:37

Omdat wij niks mogen zeggen terwijl het ons land is en er wordt steeds weer iets van ons afgenomen en Mevrouw Simons moet eerst na haar zelf kijken want opeens komt ze met van alles op de proppen terwijl ze wel jaren lang geprofiteerd heeft van Nederlandse dingen. Ik vraag me af is er eigenlijk nog wel een Nederland want alles wordt van ons afgenomen en dat moet gewoon af gelopen zijn en die Mevrouw Simons moet haar mond gesnoerd worden.

Gast

#2690

2016-11-06 11:37

Iedereen die graag in Nederland wil komen wonen, wordt geacht de nederlandse tradities te respecteren. Je hoeft er niet aan mee te doen als je dat niet wilt. Het enige dat wij vragen is Nederland in zijn waarde te laten. Sinds mensenheugenis is het Sinterklaasfeest in Nederland een groot kinderfeest. Nu opeens, moet er vanwege een aantal haatzaaiers een eind komen aan deze mooie traditie?? Ik dacht het niet!

Gast

#2691

2016-11-06 11:39

Omdat wij leven in Nederland en dit onze tradities zijn en die worden door dit soort heksenjachten straks teniet gedaan. Dit terwijl wij tradities van andere culturen wel accepteren.

Gast

#2692

2016-11-06 11:40

Het enige waar deze mevrouw op uit is haat zaaien en door het haat zaaien bakken met geld te verdienen. Zij wordt voor een hoop geld bij programma's die zelf gek zijn zeg op zaat zaaien uitgenodigd en daar krijg die haatzaaister bakken met geld voor.

Gast

#2693

2016-11-06 11:40

Ik ben voor zwarte piet.

Gast

#2694

2016-11-06 11:40

Omdat deze dame de politiek ingaat een beetje onzin loopt te blaten. Straks de ziekenwet ingaat en jaren lang op onze centen gaat teren. Let op mijn woorden. Deze uitvreter heeft nog nooit een dag gewerkt.

Gast

#2695

2016-11-06 11:40

Omdat een traditie die sinds mensenheugenis bestaat wordt gebroken door 1 vrouw. ZWARTE Piet is zwart en moet dat ook blijven. ik heb nog nooit gekleurd roet gezien! Mevr. Sylvana Simons is een gefrustreerde vrouw die meer dan waarschijnlijk gepest is geweest vanwege haar huidskleur. Ze beseft niet wat ze aanricht vooral bij de kinderen. Als je het verhaal van Sinterklaas kent weet je meteen dat het verre van rassistisch is! Verklaar maar eens aan een kind van 5 die al enkele jaren in Sinterklaas en ZWARTE Piet geloofd hoe het kan dat ze opeens wit zien en of kleuren hebben. Mensen die al jaren ZWARTE piet zijn, net als ik..
Kunnen geen pieten meer zijn. Meestal zijn het mensen die te maken hebben met kinderen en dus ook erg bekend zijn bij kinderen. Ik ben voetbalcoach en kan als ik niet meer ZWARTE piet mag zijn, kan ik geen piet meer zijn.
Er is niets zo mooi als aankomen met de boot en al die kinderen zien met stralende oogjes van opwinding en hartstikke veel plezier hebben. 2j geleden moesten we zelfs politiebegeleiding hebben vanwege geweldpleging van mensen met zwarte huidskleur. Dat terwijl er kinderen zijn. Mevrouw Sylvana Simons, ik hoop dat u er mee kan leven, dat u het mooiste en oudste kinderfeest volledig verpest heeft. Let maar eens op als je de kindjes zitdiepte staan te wachten... zodra de boot aankomt en de pieten komen aan wal, zij het niet meer zulke blije kinderen, maar veel kinderen met een vertwijfeld gezicht die maar niet begrijpen waar de kleur vandaan komt. Besef wel dat mensen die nooit problemen hadden met welke nationaliteit dan ook, nu wel eens racistisch kunnen worden. In Nederland komen wonen is aanpassen! Wij passen ons aan . Draai het eens om! Wij in jillie land moeyen ons ook aanpassen, zelfs op vakantie. IIk ben het beu het hele jaar door aan te horen dat ZWARTE piet moet verdwijnen..  ja.... ik ben absoluut geen rassist, maar wat je zaait zullen je oogsten. Mijn woede krijg je er in ieder geval bij, want je pakt mij het mooiste af wat er is! De glimlach en stralende oogjes van de kinderen!! Zo de jarenlange frustratie effe van me afgeschreven. Hoop dat er nu eindelijk eens naar de Nederlanders wordt geluisterd! Of hebben we hier helemaal niets meer in de pap te brokken!!!!! IK BEN VOOR ZWARTE PIET 


Gast

#2696

2016-11-06 11:40

Artikel 111 (Belediging van de Koning)

Opzettelijke belediging van de Koning wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste vijf jaren of geldboete van de vierde categorie.

Gast

#2697

2016-11-06 11:40

Zo zat van deze oproer madam

Gast

#2698

2016-11-06 11:40

Zwarte Piet is onze traditie , wij komen ook niet aan de traditie van onze medelanders.

Gast

#2699

2016-11-06 11:41

Omdat ik het vreselijk vind wat dat mens allemaal zegt...terwijl 75% van onze bevolking gewoon wil dat zwarte piet blijft en daarbij zou dit niet eens een discussie moeten zijn.
Van deze jarenlange traditie in nederland
Schande vind ik het

Gast

#2700

2016-11-06 11:41

Heel ombeschoft om onze tradieties kapot te maken en dat zit in de kamer is heel slecht mens