Aangifte tegen Mevrouw Sylvana Simons wegens haatzaaierij


Gast

#1226

2016-11-05 19:48

Het moet eens een keer klaar zijn als er een land is waar een multiculturele samenleving is is het Nederland. Maar door een vrouw die denk dat ze het licht heeft uitgevonden alles na de knoppen helpt.

Gast

#1227

2016-11-05 19:48

Een kat in het nauw maakt rare sprongen, dat blijkt maar weer. Maar alle blanken betichten van discriminatie gaat de grens over. Wat zou er gebeuren als het omgekeerde de media zou halen? Als een blanke zou zeggen dat alle zwarten racisten zijn?

Gast

#1228

2016-11-05 19:48

Omdat dit racistiche kutwijf gestopt moet worden

Gast

#1229

2016-11-05 19:49

Mevrouw Simons , maakt mij uit voor racist en beticht mij van discriminatie. Terwijl ze zich zelf racistische uitlaat tegenover blanken en Nederlanders in het algemeen discrimineert

Gast

#1230

2016-11-05 19:49

Zwarte piet is totaal geen racisme! Het is een kinderlfeest wat gewoon zo moet blijven.

Gast

#1231

2016-11-05 19:50

Boegbeeld partij DENK.
Nederland moet terug naar zijn oorsprong, Hier komen wonen en werken betekend kiezen voor alles waar NL voor staat en Zoniënwoud wegwezen !!

Gast

#1232

2016-11-05 19:50

T wordt tijd dat we t gezeur van n minderheid negeren. Voorheen nooit gedacht aan racisme en Piet was n lolbroek en kindervriend. Maar sneue figuren als Simons , Gario en t kringetje inteelt van Hilversum zorgen er met hun gezeur voor dat we zo n godsgruwelijke hekel aan hen krijgen. Ze zijn ook te stom om te begrijpen wat ze nu werkelijk bereiken. Zwarte piet mag niet, want racisme, maar Erdogan is n toffe peer.. Ik raak de draad kwijt in NL. We gaan onder door de slappe hap die zich bestuur noemt.

Gast

#1233

2016-11-05 19:50

Ik voel me totaal niet aangesproken. Maar ik maak me wel zorgen om haar haatzaaierij. Ik zie facebook paginas met (donkere) medemensen die ze aanroept om 'op te treden' tegen racisten (en volgens haar zijn wij blanken allemaal racistisch).

Lekker voorbeeld ben je dan.

Gast

#1234

2016-11-05 19:51

Omdat je onze tradities moet aanvaarden en accepteren als je in Nederland wilt wonen. Onthoud wwaarom je hier je heil zocht!!!

Gast

#1235

2016-11-05 19:51

Die zielePIET moet gestopt worden

Gast

#1236

2016-11-05 19:51

Ik scheer mensen niet over èèn kam . Op die manier wens ik zelf ook niet behandeld te worden

Gast

#1237

2016-11-05 19:51

Direct terug sturen naar het eiland van de antillen waar haar voorouders vandaan gekomen zijn en dan alle steun aan dat eiland direct beëindigen.

Gast

#1238

2016-11-05 19:51

Ik verblijf veel voor mijn gezondheid in Spanje en ik ben volgende week weer even in Nederland....maar ben bang om in problemen te raken met gekleurde mensen doordat deze door deze HAATZAAIERIJ.wel eens verkeerd kunnen reageren en dan heb ik een probleem omdat ik niet tegen onrecht kan...en zeker niet door niet Nederlanders..Wij hebben nu het recht om deze dame aan te pakken.. omdat de originele bewoners van dit land nu gediscrimineerd worden....

Gast

#1239

2016-11-05 19:51

Omdat ze mij een racist vind

Gast

#1240

2016-11-05 19:52

Veel Nederlanders maakt zich zorgen over de polarisering in Nederland. Net zoals Sylvana Simons. Echter vinden de Nederlanders dat Simons niet consistent is in haar aanpak. Want Simons vergeet volgens de Nederlanders een belangrijke groep die ook dagelijks geconfronteerd wordt met discriminatie. ,,De LGBT-gemeenschap (lesbian, gay, bisexual, transgender) bijvoorbeeld.

Beste Sylvana Simons,
Ik wil u even een hart onder de riem steken en adviseren dat u zich niet druk moet maken om uitspraken van Johan Derksen. Ik heb die man nog nooit iets zinnigs horen zeggen. Sterker nog, bij hem heb ik altijd het idee: er brandt wel licht, maar er is niemand thuis.

En nu ik toch bezig ben, wil ik van de gelegenheid gebruikmaken u en uw collega’s van DENK aan te spreken, want ik heb wat prangende vragen. Ik heb namelijk sterk het vermoeden dat het empathisch vermogen van u en de andere partijleden zeer beperkt is en uw strijd tegen discriminatie en racisme alleen het eigen belang dient met als motto ‘eigen volk eerst’.

Want:
Waarom horen we u en de leden van DENK niet over de discriminatie van homoseksuelen en lesbiennes, die voornamelijk door getinte Noord-Afrikanen en moslims uit andere landen hier worden weggetreiterd, bespuwd, beledigd en soms zelfs mishandeld.

Waarom horen we u en de leden van DENK niet over de racistische uitlatingen van getinte Noord-Afrikanen en moslims richting het joodse volk, die zodanig bedreigend zijn dat joodse instellingen moeten worden bewaakt en beschermd.

Waarom horen we u als vrouw en de leden van DENK niet als vrouwen door bepaalde groeperingen worden betast, seksueel bejegend en gezien als gebruiksvoorwerp omdat hun cultuur vrouwen als minderwaardig beschouwd.

Waarom horen we u en de leden van DENK met een Turkse achtergrond niet over het misbruik van kinderen van Syrische vluchtelingen in Turkije. Moderne slavernij, die door de Turkse regering en de volledig misplaatst bejubelde Erdogan – tenslotte wordt het door Turkse bedrijven op Turks grondgebied bedreven – wordt toegestaan.

En mogen we verwachten dat als uw partij DENK straks enkele zetels in de Tweede Kamer heeft, uw werk gaat maken van de handelswijze van sommige ambassades van Afrikaanse landen, waar personeel als moderne slaven wordt behandeld en soms zelfs sprake is van mensenhandel

Of:
Discrimineert uw partij leden van de LGBT-groep omdat het lot van deze mensen u geen reet interesseert (mocht uw beperkte geest het niet bevatten, met LGBT worden homoseksuelen, lesbiennes, transgenders en biseksuelen onder één noemer gezet).

Is DENK inderdaad zo antisemitisch (en dus racistisch) dat ze de Holocaust toejuicht.

Is het 12 uur per dag aan het werk zetten van minderjarige Syrische vluchtelingen in uw ogen geen slavernij maar een humanistische vorm van vluchtelingenhulp.

En is het gebruik van personeelsleden als slaven minder erg als het door ‘eigen volk’ gebeurt

Eens:
Discriminatie en racisme moeten worden aangepakt, maar als u en de leden van DENK het Nederlandse volk een spiegel voorhouden, poets dan de doffe plekken weg. Dan kunnen de Nederlanders met een getint Noord-Afrikaans uiterlijk, Nederlandse moslims en de gekleurde Nederlander – tenslotte zijn we volgens u en de overige leden van DENK allemaal Nederlander en gelijk – ook een blik werpen in diezelfde spiegel en in sommige gevallen ook de hand eens in eigen boezem steken.

Ik maak me zorgen over de polarisering in Nederland, die door u en een partij als DENK in de hand wordt gewerkt.

Gast

#1241

2016-11-05 19:52

Puur voor behoud Nederlandse cultuur

Gast

#1242

2016-11-05 19:52

Het is geen slavernij maar een oer Hollands feest.ons is vroeger gezegt de piet word zwart door de roet van de schoorsteen.het is een Nederlands feest ben je het daar niet mee eens ga je maar naar een ander land.

Gast

#1243

2016-11-05 19:52

Zij mag alles zeggen zonder dat er iets aan gedaan word en als een ander iets over haar zegt is nederland te klein

Gast

#1244

2016-11-05 19:53

Zwarte piet blijft!

Gast

#1245

2016-11-05 19:53

Terecht dat jullie dit doen die mevrouw kent mij niet eens hoe kun je dan iemand veroordelen puur populisme van haar omdat ze voor de rest van haar carrière compleet gefaald heeft hier laat ze duidelijk zien wie er discrimineerd

Gast

#1246

2016-11-05 19:54

Omdat ze niet spoort met der racistische opmerkingen

Gast

#1247

2016-11-05 19:55

ik word er zoooo moe van dat wij al onze tradities aan banden moeten leggen en elke medelander mag hier zijn cultuur en gewoontes uitoefenen

Gast

#1248

2016-11-05 19:55

Red onze cultuur

Gast

#1249

2016-11-05 19:56

Ik hoop dat hiermee een echte aangifte wordt gedaan.

Gast

#1250

2016-11-05 19:56

Dit gestoord rasistisch kutwijf moet dood