Hvc containers vaker legen!!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Hvc containers vaker legen!!.


Gast

#151

2016-10-04 21:48

Ik begrijp het systeem niet helemaal. Om de maden te voorkomen stop ik alles voor de grijze bak in een dubbele pendaalemmerzak. Terwijl de plastic zak eigenlijk in de plastickliko moet. Nu spaar ik plastic maar gebruik ik ook meer plastic. ?????

Gast

#152

2016-10-05 05:30

Omdat ik alle volle en stinkende bakken in mijn tuin zat ben!!!

Anonymous

#153

2016-10-05 12:01

Iedereen ontzettend bedankt voor het tekenen en delen van deze petitie.
Per vandaag wordt de petitie voorgelegd aan de gemeentes.

Op naar een schonere wijk!

Gast

#154

2016-10-06 10:13

heb ze er al eens op aangesproken met deze vraag, waren er niet gevoelig voor, twee keer groen , een keer plastic en een keer resterend..dan moest ik het afval maar beter scheiden en de groen bak meer gebruiken...dat doe ik dus nu ;)ik denk dat ze gek zijn op groen, voor de maand oktober : drie appels vermeld en een grijs zakje...waanzin !!

Gast

#155

2016-10-18 19:11

Omdat wij 4 kinderen hebben (en dus meer afval dan gemiddeld) hadden we 2 zwarte bakken. De extra bak mochten we niet houden. Plastic scheiden deden we al. We hadden elke maand minstens 10 zakken! Dus van 2 bakken legen per 2 weken naar 1 bak legen per 4 weken. Komen we dus niet mee uit. Ik dacht wat te kunnen deponeren bij het afvalscheidingsdepot, maar daar mogen ze geen huisvuil aannemen. Je snapt dat ik er helemaal klaar mee ben. Een extra bak tegen betaling krijg je absoluut niet. Dit is dus echt bezopen!!

Gast

#156

2016-11-07 09:24

Het is te schandalig 1 x in de 4 weken ik als gezin van 5 met 1 in de poep luiers is toch niet normaal zo vies en in de zomer doe je over dubbele plastic zakken en zelf dan komt de stank en de maden en vliegen je te gemoet .
s

#157 fruitvliegjesplaag

2017-09-23 11:26

nooit eerder gehad maar dit jaar hebben de buren en ik zeer veel last van zwermen fruitvliegjes.Wie heeft dit ook? ik woon in buytenwegh aan de kant van de rodes in Zoetermeer