Weg met de bloembakken op de Amsterdamsevaart
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Ik heb deze petitie ondertekend omdat ik de bloembakken een heel onverzorgd beeld vind geven. Dat entree van Haarlem met die krakkemikkige bloembakken staatl armoedig!
Plantenbakken !!!!!!!!bij de bedenkers voor de deur zetten kijken hoelang dat duurt
Re:
Het is een tijdelijke oplossing voor de afwaardering, jank muts...
Re:
Dat gaat sowieso niet gebeuren. Is al jaren akkoord dat het 1 baans gaat worden. Dit is slechts tijdelijk. Bovendien behoort men via de oudeweg te reizen.
Lelijk en gevaarlijk. Ik zou niet weten hoe een ambulance op snelheid langs de tegenwoordig standaard lange rij wachtende autos moet komen. Gevaarlijk omdat ik als motorrijder geen uitwijk mogelijkheid heb. Gevaarlijk omdat het obstakels op de rijbaan zijn die door hun omvang en gewicht als massief te beschouwen zijn, dit kan niet als vangrail beschouwd worden. En daarnaast is het gewoon automobilistje pesten, het is het het autoverkeer zo vast zetten in de hoop dat men de nieuwe fly over gaat gebruiken. Maar de fly over is voor bewoners van het centrum volstrekt onhandig. Haal aub die lelijke en gevaarlijke bakken weg en laat ons Haarlemmers dat dure asfalt nou gewoon gebruiken waar het voor is. Er zijn mooie plannen om de entree van Haarlem op te frissen, prima, maar sluit de boel dan af tegen de tijd dat er daadwerkelijk gewerkt gaat worden.
1: Die lelijke bakken geen gezicht zijn!
2: Het levens gevaarlijk is!
3: Er hierdoor te weinig banen richting centrum zijn!
WEG MET DIE BAKKEN !!!!
Het is gewoon niet uit te leggen waarom die verschrikkeloijke bakken daar staan ook kreeert het een gevaarlijke sitiuatie als je van af Spaarwoude rechts af gaat naar het station en je wil links af naar het Spaarne moet je ineens baantje hoppen op een kort weggedeelte
Wie dit verzonnen heeft belachelijk maar zal er ongetwijfeld heel veel geld mee verdient hebben
| This discussion has been closed. |