Geen veranderingen in de Efteling
Neem contact op met de schrijver van de petitie
De Efteling is genieten sprookjesachtige iedereen kind kunnen zijn groot of klein jong of oud
Omdat er weer over racisme wordt gesproken terwijl dit totaal niet aan de orde is. Ze moeten onderhand maar is aan onze cultuur aanpassen en anders op krassen mee die hap. Blijf met je tengels van onze eigendommen en cultuur af. Wij gaan in hun land toch ook geen acties hoeden of demonstreren.
Waar moet het heen als we dit toe gaan staan
Gaat nergens over
Gewoon dag je uit in het mooiste pretpark van Nederland
Is gewoon zoeken wat is het volgende
Bevalt het je niet in Nederland ga je toch lekker weg
Maak je druk om andere dingen
Maar blijf met je handen af van de Efteling
ik ben bang dat wij over jaren ons eige identiteit kwijtraken met al die klootzakken....
Ben jaren vaste bezoeker van De Efteling geweest. De attracties bestaan al jaren en racisme is nooit het doel geweest. Ergo in al die jaren hebben ook de gekleurde medebezoekers met plezier gebruik gemaakt van de betreffende attracties.
Er wordt niemand verplicht om naar de Efteling te gaan, dus waar gaat deze onzin over.
Het is al jaar en dag zo, gaat nergens meer over.
Negerzoenen blijven voor mij negerzoenen, mijn kleine meid krijgt gewoon zwarte piet te zien ipv een of andere raar gekleurde piet. En ga zo maar door.
Wordt er niet goed van hier, nog ff MOETEN wij ook gaan rammedammelen en met de reet naar mekka.
Kortom GET A LIFE !!
| This discussion has been closed. |