nee tegen AZC 's-Gravenpolder

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie nee tegen AZC 's-Gravenpolder.

Carla

#101 Re:

2016-06-16 16:42

#12: -  

niet elke moslim is radicaal ! U leest kreten maar niet de feiten.

gast

#102 Re:

2016-06-16 16:46

#13: -  

Dit slaat nergens op je hebt nu tenminste nog een manier om te evangeliseren als christen. In middelburg worden mensen ook niet bedreigd dus zal het wel meevallen

Gast

2016-06-16 16:55

Omdat ik het helemaal eens ben met het schrijven van de auteur.

Gast

2016-06-16 16:55

De instroom moet stoppen. We zien nu dagelijks de gevolgen van niet integreren en alleen dat al lijkt steeds erger te worden. We zitten dus niet op een volgende ronde te wachten.

Gast

2016-06-16 16:58

Zoiets is niets voor op een dorp. Dat zou meer in de polder of bij de grote steden moeten plaatsen. En niet deze locatie.

Gast

2016-06-16 17:04

Als dit er komt durf ik niet eens meer alleen vanuit 's-Gravenpolder naar mijn tennisvereniging in 's-Heer Abtskerke te fietsen.

Gast

#107 Re: Re:

2016-06-16 17:07

Gast

2016-06-16 17:16

AZC's van zulk formaat moet men niet in kleine gemeenschappen willen plaatsen.
Ik begrijp dat er in kleine gemeenschappen ook maar een kleine weerstand is, maar procentueel gezien zal deze weerstand vele malen hoger zijn dan in een grote gemeente.
Zo is het ook met de overlast. Een grote gemeente of stad kan zoiets veel beter en makkelijker opvangen.
Zelf woon ik in Goes en heb ook totaal geen last van een eventueel AZC in 's-Gravenpolder, alleen ben ik van mening dat de opname van 500 extra asielzoekers (ik praat over 500 omdat dat toch al zo goed als zeker is) beter in Goes, Middelburg of Vlissingen zou gaan.
De verhouding is nu veel te scheef.
Afgelopen week kon je op het nieuws zien dat de "relschoppers" uit Geldermalsen een straf toegewezen kregen. De rechter had het vooral over "verstoren van het democratisch proces".
Nou, als alles al in kannen en kruiken is (zoals dus ook in 's-Gravenpolder), dan is er dus geen sprake van een democratisch proces. Demos = het volk en het volk is in deze in het ongewisse gelaten. De besluiten zijn al genomen. Heel achterbaks.
De vóór-stemmers zijn de plaatselijke partijen die het woord "sociaal" hoog in hun vaandel hebben.
Reken daar mee af zodra er weer gemeentelijke verkiezingen zijn. Er uit met die achterbakse lui en die "burgervader" dient ook te verdwijnen. Weg met dit soort mensen.
Dit is geen mes in je rug wat je krijgt als belastingbetalende 's-Gravenpoldenaar, maar een enorme bijl.

Ik steun de mensen van 's-Gravenpolder in hun strijd tegen dit onrecht, al vrees ik dat er door dit achterbakse bekonkel in die achterkamertjes en wat heen en weer geschuif met geld, de boel al compleet geregeld is.

Gast

2016-06-16 17:33

Zoveel asielzoekers in een relatief klein dorp met weinig mogelijkheden.

Gast

#110 Re: helemaal waar

2016-06-16 17:59

#24: -  

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2016-06-16 18:31

Gast

#112 Re:

2016-06-16 18:41

#31: -  

Ja daar ben ik het mee eens dan kunnen ze na hun ambtenaren tijd vrijwilligers werk gaan doen daar en de boel in de gaten houden daar tot savonds laat kut ambtenaren 

Gast

2016-06-16 18:44

'Vluchtelingen' > alles wordt gestuurd.
Lees dit artikel op de site joostniemoller.nl (Machtigste man van Europa: ‘Mijn revolutionaire eugenetische plan’)
En lees zeker ook de commentaren!

De ideologie die Europa in haar greep houdt:
Coudenhove-Kalergi
'Kalergi vermeldt in niet mis te verstane bewoordingen dat door het vermengen van de volkeren van Europa met Arabische/-Aziatische rassen en kleur, een multi-etnisch kudde zal ontstaan, zonder kwaliteit en gemakkelijk controleerbaar door de leiders.'

Open de ogen!

Gast

2016-06-16 19:08

Omdat 300 te veel is voor een dorp als `s-Gravenpolder,

Gast

2016-06-16 19:11

Ik vind 300 tot uitbreiding naar 500 personen veel te veel voor zo'n klein dorp als 's-Gravenpolder. Stel voor om bijvoorbeeld 5 gezinnen te helpen aan onderdak in 's-Gravenpolder. Als alle Zeeuwse dorpen dat zouden doen , helpen we toch veel mensen

Gast

2016-06-16 19:23

Te veel opnames in. Dit dorp.
Dorp heeft niets te bieden.
Mooier plek zou zijn achter gemeente huis. Daar staat ook t politie buro en brandweer kazerne

Gast

2016-06-16 19:25

Waar zijn we mee bezig,laat s' gravenpolder zo als het is.besloten,rustig ,veilig.

Gast

2016-06-16 19:26

Dorp is klein, heinekenszand is beter, groter meer te doen

Gast

2016-06-16 19:29

past dit wel in een klein christelijk dorp??

Gast

2016-06-16 19:40

Het kan gewoon niet!

Gast

2016-06-16 19:58

Niet passend in sgravenpolder .vanwege andere gewoontes/geloof/en veiligheid tegenover kinderen (vooral meisjes) . voor eigen bevolking worden allerlei regels opgesteld ook wat betreft bebouwing !en dit zou nu ineens zomaar kunne!en moge in de polder! Dit mag hier niet kome! Hoort eerder op industrie terrein :goed omheind en begeleid.

Gast

2016-06-16 20:08

Het merendeel van de vluchtelingen is gelukszoeker. Omdat deze figuren niet tijdig teruggestuurd worden of geweigerd worden, dreigt dit een nationale of europeese ramp te worden...

Gast

2016-06-16 20:18

Al eens nagedacht over wat die gasten overdag gaan doen. Lekker rond zwerven over het dorp en hangen op plaatsen waar onze kinderen spelen? Er is verder namelijk niks te doen voor ze en Goes is te ver lopen.

En in de avonden? Fijn als je dochter van haar bijbaantje vanuit Goes over het al zo lekker verlichte fietspad komt en er loopt zo'n groep kerels die vanuit de islam al geen respect hebben voor vrouwen.

Alles leuk en aardig maar die lui gaan zich vervelen en dan krijg je hier alleen maar overlast.

Zet ze lekker op dat stuk land achter het gemeentehuis. Dan kunnen ze hun mooi in de gaten houden vanuit dat aquarium en kan meneer Gelok ze uitnodigen bij hem thuis op de koffie.
Of zou het zo zijn dat hij ze toch ook liever niet heeft en lekker van zijn probleem ons probleem maakt!!!!!

Gast

2016-06-16 20:25

Heb niks tegen vluchtelingen.. Ze verdienen een veilig thuis ook. Maar niet in 's-gravenpolder!

Te weinig voorzieningen.. Ze gaan zich vervelen en dan weet je de gevolgen..

Te veel voor zn klein dorp..

Er wonen hier te veel andere gelovige dan de islam. Dat is vragen om miscommunicatie tussen beide..

Wanneer men over dit onderwerp beter had nagedacht.. was er al wel uitgekomen dat dit vragen om problemen is! Dus NEE geen azc.. in het belang van onze dorpsgenoten en ook in het belang van de vluchtelingen!

Gast

#125 Re:

2016-06-16 20:32

#9: -  

denk aan u medemens