Veilig over de Klaprozenbrug

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Veilig over de Klaprozenbrug.


Gast

#76

2016-05-15 12:47

Omdat mijn kinderen over deze brug naar school moeten ,bij de ndsm zijn de platen zelfs ongelijk zodat fietsers er vaak tegenop rijden en vallen ik stel de gemeente verantwoordelijk door deze situatie mijn kind moet op tijd op school zijn en de gemeente behoord voor een veilige weg van en naar school of uberhaubt een veilige weg te bieden voor autos en bussen enz wordt gezorgd maar voor de voetgangers fietsers die moeten maar zien hoe ze ergens komen pendelbussen ok zijn die gratis????? En hoe zit het met mijn kinderen hun fietsen bied iedereen gratis vervoer aan zolang deze puinhoop duurt ik vind deze werkwinze van de gemeente met recht asociaal laat het snelverkeer omrijden en zet de brug voor de voetgangers en fietsers open

Gast

#77

2016-05-15 17:20

Iedereen moet zich veilig over de weg kunnen verplaatsen, dus niet alleen snelverkeer maar ook fietsers, scooters, scoormobiels enzovoorts.

Gast

#78

2016-05-15 20:04

Omdat ik er ook bijna dagelijks overheen ga en zie ook hoe fietsers erover heen gaan levens gevaarlijk dus maar als je moet om rijden ben je gewoon bijna 15 tot 20minuten langer bezig wat van de gekken is ik vind dat ze dus idd een doorgang moeten houden ondanks de werkzaam heden ze gooien de laatste tijd alles maar open met alle gevolgen van dien.....dit was mijn comentaar ....groeten van een teleurgestelde noordeling

Gast

#79

2016-05-16 06:03

Ga vaak op de fiets naar Noord, het is echt een chaos, kom echt niet bij de winkels op de klaprozenweg.

Gast

#80

2016-05-16 08:11

Omdat ik er persoonlijk ook heel veel last van ondervind. De situatie is voor fietser levensgevaarlijk. Vooral voor schoolgaande kinderen is de situatie onaanvaardbaar.

Gast

#81

2016-05-16 08:41

Ik heb getekend omdat ik merk dat de omleidingen onduidelijk en onlogisch zijn en omdat er onveilige situaties ontstaan. Het gaat een aantal jaren duren, dus moet het beter geregeld worden.

Gast

#82

2016-05-16 16:33

Goede actie want verkeersveiligheid is momenteel op die plek niet gegarandeerd. Dat zou echt wel moeten!!!

Gast

#83

2016-05-16 16:43

Omdat het een complete chaos aan het worden is. Zelfs voor automobilsten word het uitermate gevaarlijk. Vaak doen de stoplichten het bij Ata Turk niet en is het wachten op het eerste ongeluk. Het is compleet belachelijk dat fietsers en wandelaars kilometers moeten omlopen of fietsen om dan maar niet te spreken over mensen die slecht ter been zijn. Hier moet een einde aan komen!

Gast

#84

2016-05-16 18:38

Er moet een regeling getroffen kunnen worden tussen de buurtbewoners en gemeente!

Gast

#85

2016-05-17 14:21

Ik ben ook een keer over de brug gereden, omdat ik geen andere weg wist. Gewoon achter andere fietsers aan gereden.

Gast

#86

2016-05-17 21:29

Omdat ik over deze brug heb gefietst en weet dat veel mensen hetzelfde doen. Graag wel op een veilige manier.

Gast

#87

2016-05-25 16:05

Dit kan echt niet door de beugel, duurt veelste lang!!!!!!!!!

Gast

#88

2016-05-27 12:39

Omdat ik er regelmatig met de auto rij en er gevaarlijke situaties zie gebeuren. Dit komt ook Door de onduidelijkheid. Zeker voor mensen die daar niet bekend zijn.

Gast

#89

2016-05-27 15:13

Ik moet zelf regelmatig over de brug met de auto en houdt mijn hart vast als er zomaar fietsers en voetgangers opduiken.

Gast

#90

2016-05-27 15:13

Vanwege onveilige situatie voor de fietsers.

Gast

#91

2016-05-28 15:32

Fietsen is leuk! En dat moet zo blijven. En vooral veilig.

Gast

#92

2016-06-02 20:47

Ik ben de vader van een van de bewoonsters en kan nu zeer moeilijk - want ik struikel soms - bij haar komen . Zij belt wel elke keer een taxi maar daar wil ik haar niet elke keer mee lastig vallen

Gast

#93

2016-06-03 10:47

Onvoorstelbaar dat een onderwerp als veiligheid niet iets vanzelfsprekends is. Ik vind dat het veel beter kan/moet op de Klaprozenweg, maar eigenlijk op heel veel andere plekken waar aan de weg gewerkt wordt.

Gast

#94

2016-08-21 06:01

Dit is geen goede situatie!! Daar is echt van te voren niet goed over nagedacht.Foutje dames en heren maar....... we zullen zien wat dit oplevert.
kom maar op

#95 Klaprozenbrug

2016-11-19 17:25

Als de mensen nu gewoon eens logisch nadenken en hunzelf niet in een gevaarlijke situatie brengen hoeven de automobilisten die er maar 30 km per uur mogen niet de tyfus te schrikken als er een of andere mafkees op de fiets of een voetganger zich op de brug begeeft die opzich dus een gevaarlijke situatie creeerd... de weg is de toekomstige fietsbrug...  denk toch eens logisch na... kap eens met dat ikke ikke ikke cultuur.. stelletje egoisten