Gezinshereniging

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Gezinshereniging.


Gast

#76

2016-03-16 08:12

Omdat ik het niet kan bevatten dat er hier zoveel asielzoekers worden binnen gelaten, en deze man in de steek wordt gelaten om zijn vrouw (waarmee hij is getrouwd)nota bene niet naar Nederland te mogen halen. Waar zijn ze nu mee bezig.

Gast

#77

2016-03-16 13:22

Ik zit in hetzelfde schuitje...

Gast

#78

2016-03-16 14:11

Kromme wetgeving hier wonen duizenden allochtonen die hier geboren en getogen zijn , en het zelfde onderwijs genoten hebben als elke niet allochtone Nederlander die geen woord of gebrekkig Nederlands spreken . Dus waar gaat dit over , voor mij is ze welkom

Gast

#79

2016-03-16 14:15

De man heeft het recht om zijn vrouw bij zich te hebben, zeker als hij in staat is haar te onderhouden. 10duizenden asielzoekers zijn hier ook welkom en worden aan alle kanten geholpen dus mag deze vrouw zeker bij haar man wonen hier in Nederland

Gast

#80 Nederlands leren gaat hier sneller

2016-03-28 20:27

In 2000 mocht mijn echtgenoot (na 3 maanden wachten voor de MVV-aanvraag) eerst naar Nederland komen vanuit Zuid-korea. Op het ROC volgde hij Nederlandse les en toen hij een beetje kon, stond hij erop dat ik alleen nog Nederlands zou praten ipv Engels. Zo leerde hij het heel snel. Een taal leer je veel sneller als je deze veel om je heen hoort. Ik vind het belachelijk dat je de Nederlands in het land van herkomst moet leren. 


Gast

#81

2016-05-19 18:13

Dit moet veranderen. Ik zit in Nederland met mn dochter, terwijl mijn man in Myanmar zit. Al onze kansen en rechten op een goede toekomst worden ons ontnomen door de Nederlandse wetgeving! De wetgeving is fout en moet veranderen!

Gast

#82

2016-05-19 18:52

Omdat mijn beste vriend een kindje heeft samen met haar vriend, zij 100 procent Nederlands is, haar vriend uit Birma komt en niet hier mag wonen, TERWIJL ZE EEN KIND HEBBEN. Ik vind het heel belangrijk dat kinderen de kans krijgen met hun beide ouders op te groeien, en daarnaast gun ik het hun met heel mijn hart en alle andere mensen die in dezelfde situatie zitten.

Gast

#83

2016-05-19 20:02

Om dat er ook andere mensen dan vluchtelingen zijn ,die hier ook een leven willen opbouwen,terwijl 1 partner Nederlander (se)is..en de partner niet hier mag komen.
Nederlanders eerst,oorlogs vluchtelingen helpen moet ook ,maar ook de eigen mensen