Geen AZC in Spijkenisse / Nissewaard
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Geen AZC in Spijkenisse / Nissewaard.
Dit bericht is verwijderd door de auteur van deze petitie (Toon details)
2016-01-14 21:51- Date of removal: 2016-01-16
- Verwijderingsreden: Too extremist - we do not support this
2016-01-14 22:06- Date of removal: 2016-01-16
- Verwijderingsreden: Too extremist
Gast |
#355 Re: Re: Re: Gewoon weer een nieuwe dag...2016-01-15 00:07#351: - Re: Re: Gewoon weer een nieuwe dag...
Zwarthemden verenigd in knokploeg #DSDA en zij schuwen geen geweldSinds november vorig jaar bestaat er op FB de ‘community’ DSDA, een afkorting voor Dutch SELF DEFENSE Army.
valt er te lezen bij de info. Ze noemen zich een leger en zijn ook werkelijk van plan om onder het mom van ‘zelfverdediging’ de wapens ter hand te nemen. Het wannabe leger sympathiseert de groep met de fascisten van het Griekse Gouden Dageraad en zijn ze er net als hen van overtuigd dat er een “white genocide” aan de gang is. Ze roepen net als Breivik christenen op om de wapens op te pakken en te strijden voor hun geloof. Deze gewelddadige knokploeg profileert zich bovendien als de beschermheren van Pegida en wil op 6 februari aanstaande tijdens de demonstratie van deze nazistische club optreden als ordedienst, meldt nieuwszender AT5.
|
2016-01-15 00:22- Date of removal: 2016-01-16
2016-01-15 00:33- Date of removal: 2016-01-16
Gast |
#3582016-01-15 05:12Probeer deze mensen zo dicht mogelijk bij hun eigen land op te vangen, de culturen liggen te ver uit elkaar, daar komen problemen van. |
Gast |
#359 Re: Re: Re: Re: Gewoon weer een nieuwe dag...2016-01-15 08:39#357: - Re: Re: Re: Gewoon weer een nieuwe dag...
islam is tegen homoseksuelen. islam is tegen joden. islam is tegen emancipatie. islam is tegen elk ander geloof. waar waren nazis tegen ? even voor de linkslamisten kijk even naar de gelijkenissen. Sharia-politie in Den Haag Hoor ik jullie niet over. als alles gedaan is ben ik benieuwd wie er nu landverrader is wacht op het tribunaal of wordt wakker. deze ontwikkelingen dat heet dus verzet. |
Gast |
#3602016-01-15 08:54Volkskrant-columniste Nausicaa Marbe vraagt zich vandaag af ‘of het wel goed gaat bij de politie’. De salafistische ordedienst maakt onderdeel uit van het Haagse project ‘Rolmodellen‘. Marbe schrijft daarover: “Het is de politie kennelijk ontgaan waarom de AIVD salafisten in de gaten houdt: vanwege het belemmeren van vrouwen om zich te ontwikkelen; vanwege antisociale opruiing en het bevorderen van segregatie in de samenleving. Wellicht vinden de politie en burgemeester Van Aartsen met zijn ‘vredesboom’ (in plaats van kerstboom) dit gedachtengoed passen bij de term ‘rolmodel’.” In een artikel in de Haagse Posthoorn zegt een woordvoerder van de moskee dat de Nederlandse ‘maatschappij gestoeld is op een goddeloos fundament’ en dat de moskee de Universele Rechten van de Mens verwerpt. Dat heeft vermoedelijk te maken met het ‘Arabisch Handvest voor de Mensenrechten’ – een variant waar veel kritiek op is. Het roept in de inleiding God en de wetgeving van de islam (sharia) aan en veroordeelt het zionisme; het geeft een beperkt recht op vrijheid van meningsuiting; en het verklaart de doodstraf (alleen) onwettig als die wordt opgelegd voor politieke misdrijven. Amnesty International is kritisch over het handvest. liever dit dus? niet voor mij. |
Gast |
#362 Re: Re: Re: Re: Re: Gewoon weer een nieuwe dag...2016-01-15 11:38#359: - Re: Re: Re: Re: Gewoon weer een nieuwe dag... "Verzet" door recht in eigen hand te nemen? Dat is afbraak van de democratische rechtstaat en is dus niets meer of minder dan terrorisme. Jullie vertegenwoordigen alleen jullie zelf. NIET het volk, NIET heel Nederland, alleen JULLIE ZELF. Laat dat eindelijk eens doordringen. Er is geen enkele rechtvaardiging waarom jouw wil iedereen moet worden opgedrongen en al helemaal niet op illegale, anti-democratische en gewelddadig wijze. |
Gast |
#363 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Gewoon weer een nieuwe dag.zo2016-01-15 14:37#362: - Re: Re: Re: Re: Re: Gewoon weer een nieuwe dag... dus links geweld mag wel? zolang het links is is alles geoorloofd welke democratie word er gestemd of er een azc komt? of wordt het afgedwongen. moslim politie mag wel. lees net weeeeeeeeeeer een bericht over meisjes die lastiggevallen zijn de stroom komt eindelijk opgang. en maar blijven ontkennen. wordt wel erg moeilijk zo om te blijven negeren.
|
Gast |
#3642016-01-15 15:38Om dat ik denkt dat er klootzakken!!! tussen zitten die de westerse samenleving willen ontregelen, en er hier een BURGENOORLOG ONDSTAAT!!! laat ze maar daar hun eigen land veilig maken !!! |
Gast |
#3652016-01-15 15:46IK ZAL MIJN BEST DOEN OM ZOVEEL MENSEN IN MIJN OMGEVING TE LATEN TEKENEN OOKAL MOET IK DOOD |
Werkgroep "Tegen AZC - Voor Spijkenisse" |
#366 Re: Re: Re: Gewoon weer een nieuwe dag...2016-01-15 16:44#351: - Re: Re: Gewoon weer een nieuwe dag... Wij slaan die koers niet in. Met de petitie maken wij zichtbaar welke vragen er leven onder de bevolking van Spijkenisse Nissewaard.
Wij willen absoluut geen geweld en roepen iedereen op om polarisatie te voorkomen. Nederland heeft immers al een leger en politie en die dienen onze bevolking te beschermen. Het volk kan dat nu vragen via normale vreedzame dialoog. Wij laten de stem horen van bezorgde vaders en moeders, bezorgde ouderen en jongeren die antwoorden wensen van de Gemeente Spijkenisse op vragen over veiligheid. Deze petitie willen wij op democratische wijze aan gaan bieden aan Burgemeester en Wethouders. Hoe en wanneer bekijken wij zodra we de 40.000 handtekeningen hebben gehaald. Werkgroep "Tegen AZC - Voor Spijkenisse"
|
Gast |
#367 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Gewoon weer een nieuwe dag.zo2016-01-15 16:47#363: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Gewoon weer een nieuwe dag.zo Waarom probeer je de zaken te verdraaien? Ik zei dat recht in eigen hand nemen nooit goed te praten is. ik zei niks over links of rechts. NOOIT goed te praten betekent dus dat het gebruik van geweld ALTIJD fout is, links EN rechts. Kun je niet lezen? |
![]() Anonymous |
#368 Re: Re: Re: Re: Gewoon weer een nieuwe dag...2016-01-15 16:50#366: Werkgroep "Tegen AZC - Voor Spijkenisse" - Re: Re: Re: Gewoon weer een nieuwe dag... Verwacht toch maar dat de milities op de stoep zullen staan. Zo ging het in Oranje, Geldermalsen, Steenbergen, Ede, Spijkenisse, Heesch, noem maar op. |
Gast |
#369 Re:2016-01-15 16:52Lees voor de aardigheid deze pagina eens door en je ziet dat Domrechts allang bezig is met die burgeroorlog, bewapend en al. Onder het mom van "verdediging" en "voor het vaderland" slaan zij precies dezelfde weg in als 80 jaar geleden. Je kunt de laarzen alweer horen marcheren door de straten. Maak je daar maar angstig voor, want dat is realiteit. |
Gast |
#3702016-01-15 20:37Ja toch vreemd dat het zover komt. laten we ons hoofd omdraaien wat je niet ziet is er ook niet. ik ben ook tegen geweld. maar helaas toch denk ik dat het uiteindelijk niet anders kan. als er duidelijk wordt gezegd wij komen om ons zaad te verspreiden en jullie geld. dat laat de Nederlandse media niet zien maar kijk ook even naar België Italië Hongarije Duitsland Zweden Noorwegen Frankrijk enz enz dan kan het toch niet anders dan dat je bedenkingen gaat krijgen over de Nederlandse berichtgeving. ik denk niet dat we ze weer terug kunnen praten. volgens mij hebben die honderden meisjes dat echt wel geprobeerd. ook ik heb kinderen ik voorkom het liever dan achteraf een kabouter pleister en een lolly geven. Nu de doofpot af en toe open gaat ben ik wel angstig geworden mijn hemel wat wordt er veel verzwegen. ook nu zie je het weer laten we een zielig kindje zien dan is het schijnbaar ok.
|
Gast |
#371 Re:2016-01-15 21:23Nee, jij bent niet tegen geweld. Jij propageert geweld. Sterker nog, jij plakt deze zelfde onzin bij iedere petitie. Jij ronselt stropoppen die voor jou de kolen uit het vuur moeten halen, zodat jij je handen niet vuil hoeft te maken. Smerige landverrader! |
Werkgroep "Tegen AZC -Voor Spijkenisse" |
#372 Re: KAN NIEMAND MEER LEZEN?2016-01-15 21:28Als De Marckenburg het niet is geworden, dan willen wij graag weten welke andere locaties Gemeente Spijkenisse Nissewaard op het oog heeft. Daar heeft de bevolking recht op, om dat al in een vroegtijdig stadium te weten. Werkgroep "Tegen AZC -Voor Spijkenisse" |
#373 Re:2016-01-15 21:38Wij vragen aan Gemeente Spijkenisse Nissewaard hoe zij beoordelen wie vluchteling is en wie niet. Het betreft niet alleen Syriërs, maar diverse groepen. Ook kunnen er personen tussen zitten die zware criminele feiten of oorlogsmisdaden pleegden. Kenmerk van zulke personen is dat ze niet gehinderd worden door hun geweten. Dus herhalingsgedrag is een risico.
Hoe gaat Gemeente Spijkenisse Nissewaard die groep identificeren ? Zonder enige kennis van de achtergrond van die personen ?
|
#374 Re: Re: Re:2016-01-15 21:47Hoewel wij in een democratie leven en wij als volk onze stem mogen laten horen tekenen veel personen anoniem. Dat geeft niet. Wel handig als de woonplaats dan als pseudoniem vermeld wordt. Bijv initialen plus woonplaats. Het is een signaal dat de bevolking nu al een ongemak voelt om openlijk zich te uiten of kritische vragen te stellen. Stel juist wel vragen ! Aan Gemeente Spijkenisse Nissewaard stellen we de vraag : heeft u enig idee waarom een deel van de bevolking dit niet met naam en toenaam durft te melden ? Welke dreiging voelt men ? Terwijl men het recht heeft kritische vragen te stellen. Ook wij kiezen als auteurs nog ervoor om niet openlijk in de media te verschijnen. Terwijl wij gewoon een groep bezorgde vaders en moeders zijn. Wij zijn heel gewone burgers die ons niet gehoord voelen.
|
#375 Re: Re: Re: Re:2016-01-15 21:51Kritische vraag aan Gemeente Spijkenisse Nissewaard : Zolang asielzoekers met een onbekende achtergrond - wellicht zwaar crimineel of oorlogsmisdadiger - wachten op antwoord... Hangen ze dus in onze stad rond ? Is dat veilig voor de bevolking ? |
|
Steun KEES van DAAIBOOI BEACH CURACAO
Gort over de grens moet blijven.
De St. Victorkerk behouden voor ontmoetingen.
Respecteer de euthanasiewet
Geen Noodopvang / AZC op het Hocrasterrein te Bussum
Gelijkwaardigherstel mag niet stoppen!
Wij eisen het intrekken van de huidige vergunningen van de Fourwinds Policedog center in Geffen!
Castratie-/sterilisatieplicht huiskatten Nederland
Red Nederland: Heropen de Gaswinning!
Open brief aan de Belgische regering - Leg de lat hoger: stop de blokkade, stop de genocide
EINDE CORONA CRISIS: Overheid sta behandeling van COVID-19 met HCQ en zink en / of Ivermectine toe!
Wij willen een eerlijke boer.inn.enlandbouw!
Behoud Losloopgebieden voor Honden op de Utrechtse Heuvelrug, in Austerlitz, en Zeist
Voor een realistische snelheid van 90km/u op de Houtlaan in Wijnegem!
Zwembad het Baafje Heiloo moet open blijven!
Is er iets dat u wilt veranderen?
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen. De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen? Start een sociale beweging door een petitie aan te maken.
Start uw eigen petitieAndere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
VTM, blijf Lili & Marleen uitzenden!
5744 Gemaakt: 2025-08-18
Red Onze Motocross Oefenterreinen in België
1951 Gemaakt: 2025-07-23
NEE tegen een AZC Hoorn
1854 Gemaakt: 2024-09-21
Kortsnuiten Blijven Bestaan
3670 Gemaakt: 2024-10-23
Een volwaardig Medisch Centrum terug in Nissewaard is een must
460 Gemaakt: 2025-08-12
STOP de waanzin voor een TIJDELIJKE snelweg ivm werken aan de A8 te Halle!!
743 Gemaakt: 2025-08-03
Meningen over het voorgestelde Asielzoekerscentrum in Venlo.
3819 Gemaakt: 2024-07-07
Nee, Trump is de Nobelprijs voor de Vrede niet waard
235 Gemaakt: 2025-08-10
Online stemmen ALV BEN
95 Gemaakt: 2025-08-22
Behoud Pink Dream op Bijltjespad!
93 Gemaakt: 2025-08-20
Breng het oude Kruidvat kraamverband terug. Voor kraamvrouwen én vrouwen met hevige menstruatie!
86 Gemaakt: 2025-08-15
Respect or Revolt
76 Gemaakt: 2025-08-22
Motie BEN
186 Gemaakt: 2025-08-14
Steun de Buurderij in Gent (Baarle)!
1431 Gemaakt: 2025-04-08
Stop geweld tegen vrouwen: zelfverdediging op school en vergoed in het basispakket
38 Gemaakt: 2025-08-22
Veilige omheinde hondenlosloopzone bij de Asterdplas in Breda
229 Gemaakt: 2025-08-10
Petitie voor vangnet ouders van ernstig zieke en terminale kinderen
65846 Gemaakt: 2023-01-17
Behoud van de clubs in Dienstencentrum Victor De Bruyne, te Hoboken
58 Gemaakt: 2025-08-14
de Tuinwijk terug leefbaar maken
20 Gemaakt: 2025-08-20
Geen 17.7 hectare glastuinbouw Marisbaan
35 Gemaakt: 2025-07-22